امتیازات کسر شده به شمس آذر بر می گردد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سه امتیاز از امتیازهای کسر شده از شمس آذر قزوین به این باشگاه بازگردانده خواهد شد.

امتیازات کسر شده به شمس آذر بر می گردد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پایگاه داده، چند روز پیش بود که با شکایت باشگاه شهرداری همدان، کمیته انضباطی سه امتیاز دیگر از تیم شمس آذر قزوین کسر کرد تا باشگاه تازه وارد لیگ رجحان با منفی 5 امتیاز در قعرجدول رقابت های لیگ قرار بگیرد.

حالا با رایزنی های اجرا شده میان مقامات شمس آذر و شهرداری همدان، این باشگاه شکایت خود از نماینده قزوین را بابت استفاده از بازیکن غیرمجاز پس گرفته است.

با توجه به این موضوع طی روزهای آینده شاهد برگردانده شدن سه امتیاز از امتیازات کسر شده از شمس آذر قزوین خواهیم بود. حالا امتیاز شمس آذر با بازگشت 3 امتیاز به منفی 2 امتیاز رسیده است.

در این باره مسئولان باشگاه شمس آذر امیدوارند با توجه به اینکه شکایت از باشگاهشان سودی برای تیم های شکایت کننده نداشته، سایپا نیز شکایت خود را پس بگیرد و سه امتیاز بعدی کسر شده نیز به حساب باشگاه قزوینی برگردد تا آنها با روال عادی لیگ را ادامه بدهند.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد و آیا آرامش به تیم سعید دقیقی برخواهد گشت و آنها با شرایط عادی از نظر امتیازی لیگ را ادامه می دهند یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتیازات کسر شده به شمس آذر بر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیازات کسر شده به شمس آذر بر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید