مقاله: عایق صدا کردن در بازسازی ساختمان

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، پنل های آکوستیک که به دیوارها نصب می شوند. پنل های آکوستیک انواع مختلفی دارند و بعضی از آن ها برای جلوگیری از انعکاس صدای داخلی طراحی شده و بعضی دیگر، مانع به شدت موثری برای ورود صدا از منابع خارجی هستند. پنل آکوستیک بسته به چگالی که دارد می تواند مانع خوبی برای صداهای آزاردهنده باشد.

مقاله: عایق صدا کردن در بازسازی ساختمان

استفاده از پنجره های دوجداره در بازسازی ساختمان، تاثیر محسوسی در کاهش صداهای ورودی به خانه دارد. همچنین استفاده از پرده های ضد صدا منجر به تاریکی خانه می گردد پس بهتر است از پنجره های دو جداره استفاده نمایید.

سطح عایق کاری صدا یکی از توقعاتی است که بعضی از مشتریان بازسازی ساختمان ترجیح می دهند، بعد از اجرای آن، بهتر از گذشته گردد. اگر صداهای خانه همسایه روبرویی رو می شنوید، به احتمال زیاد حفره های هوایی زیادی در در ورودی خانه شما وجود دارد. صدا همراه با هوا به یک محیط وارد می گردد و اگر حفره ای می بینیم که از درون آن نور دیده می گردد، مطمئن باشید که صدایی که می شنوید از آن حفره بیرون می آید.

با استفاده از پرده های جلوی در می توان تا حدی از ورود صدا جلوگیری کرد. به طور معمول این پرده های مخصوص کمی صخیم بوده و رنگی تیره دارند.

استفاده از فرش و قالی در کف خانه بهترین راه برای کاهش صداهای انعکاس شده از سطوح سختی همچون دیوار، کف و سقف خانه است. برای کاهش انعکاس صدا، می توانیم دیوارها و حتی سقف را با یک سطح نرم بپوشانیم. در این صورت، سر و صدای بیرون از ساختمان یا درون آن مثل صدای جاروبرقی، منعکس نخواهد شد.

منبع مقاله: عایق صدا کردن در بازسازی ساختمان

به "مقاله: عایق صدا کردن در بازسازی ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: عایق صدا کردن در بازسازی ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید