ماجرای نان با طعم نوشابه چیست؟

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از مخلوط کردن نوشابه های گازدار با خمیر نان در بعضی از نانوایی های استان اطلاع داد و گفت: بعضی از نانوایان از جوش شیرین استفاده می نمایند و برای فرار از نظارت بازرسان ما نوشابه و افزودنی های غیر مجاز را با خمیر نان مخلوط می نمایند تا بعد از آزمایش ردی از جوش شیرین هایی که در پخت نان استفاده می نمایند، نباشد.

ماجرای نان با طعم نوشابه چیست؟

به گزارش خراسان، براتی زاده اضافه نمود: متاسفانه بعضی از نانوایان برای رهایی از نظارت بازرسان ما و تعیین نشدن تخلفات شان در پخت نان، اضافه نمودنی های غیر مجاز را به خمیر نان اضافه می نمایند که نمی توانم آن ها را نام ببرم.

وی با اشاره به این که مسائل زیادی در پخت نان رخ می دهد و بعضی توجهی ندارند، اظهار کرد: متاسفانه در جلسه ای که برای افزایش قیمت نان برگزار شده بود ما را دعوت نکردند، اگر به این جلسه دعوت می شدیم به طور حتم با افزایش قیمت نان مخالفت می کردیم، چون نان های بی کیفیت به مردم می دهند.

وی اضافه نمود: نانی که در بجنورد پخت می گردد خمیر و ماندگاری اش کم است، این درحالی است که خروجی باید نان با کیفیت باشد تا مردم راضی باشند.

وی با اشاره به صحبت های اخیری که بعضی از متولیان درباره دلیل بی کیفیتی نان گندم بیان نموده بودند، گفت: بعضی متولیان بگویند در طول 10 ماه اخیر چرا کیفیت نان مشکل دارد؟

منبع: فرارو

به "ماجرای نان با طعم نوشابه چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای نان با طعم نوشابه چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید