اتفاق خوب برای تیم فرهاد مجیدی، استقلال بدون سربازها هم گل نخورد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، در روزهایی که باشگاه استقلال به علت از دست دادن دو مدافع اصلی خود و اعزام آنها به خدمت سربازی در شرایط مطلوبی قرار ندارد، برترین اتفاق برای آنها گل نخوردن در دو بازی پیاپی بدون مدافعان سرباز است.

اتفاق خوب برای تیم فرهاد مجیدی، استقلال بدون سربازها هم گل نخورد

استقلال پایان پس از کش و قوس های فراوان امکان استفاده از سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند را برای ادامه فصل از دست داد تا این گمان پیش آید آنها که صاحب برترین خط دفاعی لیگ هستند، در این قسمت با مشکل روبرو شوند.

مجیدی برای اولین بار در هفته نوزدهم مقابل فجر در استادیوم آزادی از این دو بازیکن استفاده نکرد و سپس در هفته بیستم مقابل نساجی در مشهد تیمش را بدون یزدانی و مرادمند به زمین فرستاد و در هر دو بازی دروازه این تیم مثل بسیاری از بازی های این فصل آنها بسته ماند.

آبی پوشان در حالی برابر فجر کلین شیت کردند که سیستم دفاعی خود را هم تغییر داده بودند و به دفاع خطی 4 نفره برگشتند و با این حال باز هم دروازه شان باز نشد. آنها در هفته بیستم با استفاده از عارف غلامی، روزبه چشمی و محمد دانشگر بار دیگر از دفاع 3 نفره استفاده کردند و علیرغم کوشش های تیم نساجی پیروز به حفظ دروازه شأن در طول بازی شدند.

شاگردان مجیدی در 20 بازی از رقابتهای لیگ برتر تنها 6 بار در 5 بازی دروازه شأن باز شده و در 15 بازی گلی دریافت نکرده اند تا با 6 گل خورده و 15 کلین شیت صاحب برترین خط دفاعی لیگ باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اتفاق خوب برای تیم فرهاد مجیدی، استقلال بدون سربازها هم گل نخورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق خوب برای تیم فرهاد مجیدی، استقلال بدون سربازها هم گل نخورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید