استقلال امکان استفاده از تبلیغات محیطی را ندارد؟

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرنگاران ورزشی: به نظر می رسد چالش جدیدی بر سر راه تبلیغات محیطی استقلال ظاهر شده است.

استقلال امکان استفاده از تبلیغات محیطی را ندارد؟

راهنمایی استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در سرانجام هفته سیزدهم استقلال با 29 امتیاز در رده نخست جدول قرار گرفته است. استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در سرانجام با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش وبلاگ پایگاه داده ورزشی، طبق قرارداد منعقد شده بین مدیران استقلال و سازمان لیگ، کارگزار استقلال موظف به پرداخت سهم فدراسیون، سازمان لیگ و هیئت فوتبال از تبلیغات محیطی حداکثر تا 24 ساعت پس از هر ملاقات است و در صورت عدم پرداخت در زمان معین شده قرارداد فسخ می شود و سازمان لیگ باید کارگزار تازه معرفی کند!

غیر از ملاقات دربی مرکز که سهم سازمان لیگ پرداخت شده کارگزار استقلال هیچ پرداختی بابت تبلیغات محیطی برای 4 ملاقات دیگر استقلال نداشته است!

در پیگیری های صورت گرفته به وسیله خبرنگار وبلاگ پایگاه داده ورزشی، مسئولین حقوقی سازمان لیگ مدعی شدند با توجه به عدم واریز سهم سازمان، فدراسیون و هیئت فوتبال و انفساخ قرارداد، هراقدامی از سوی کارگزار استقلال به معنی تصرف عدوانی و جرم است مگر اینکه مجددا قرارداد یا الحاقیه ای منعقد شود!

با این حساب باشگاه استقلال با چالش تازهی روبرو شده است و ظاهرا تا زمان پرداخت سهم سازمان لیگ امکان استفاده از تبلیغات محیطی را ندارد. باید دید در ادامه کارگزار استقلال این مشکل را حل و به تعهدات خود عمل خواهد نمود یا خیر!

منبع: رکنا

به "استقلال امکان استفاده از تبلیغات محیطی را ندارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال امکان استفاده از تبلیغات محیطی را ندارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید