استقلال 1 - ماشین سازی 0؛ سه امتیاز خانگی با ضربه تماشایی میلیچ

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرگزاری خبرنگاران- تیم فوتبال استقلال در دومین بازی خانگی خود توانست با ضربه تماشایی میلیچ سه امتیاز را کسب کند.

استقلال 1 - ماشین سازی 0؛ سه امتیاز خانگی با ضربه تماشایی میلیچ

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، استقلال و ماشین سازی در هفته سوم رقابت های لیگ بیستم به مصاف رفتند و این بازی با تک گل میلیچ به سود استقلال تمام شد. در یکی از بازی های حساس هفته سوم لیگ برتر استقلال در شرایطی از ماشین سازی میزبانی می کرد که هفته گذشته در یک ملاقات نسبتا جنجالی دو بر یک نتیجه را به فولاد واگذار کرد. محمود فکری که فشارهای زیادی را به خاطر این باخت در روزهای اخیر تحمل نموده، تغییرات زیادی در ترکیب تیمش به وجود آورد تا بتواند دومین برد خود را در آزادی جشن بگیرد.

از سوی دیگر ماشین سازی هم که اولین امتیاز خود را در لیگ بیستم هفته گذشته برابر ذوب آهن کسب نموده بود، با یک بازی نسبتا دفاعی قصد در کسب حداقل امتیاز را در این بازی داشت. در نهایت استقلال در روزی که موقعیت های زیادی را توسط مهاجمان خود از دست داد، با یک ضربه ایستگاهی تماشایی از سوی میلیچ به سه امتیاز این بازی دست پیدا کرد تا 6 امتیازی گردد و در جدول چند پله صعود کند.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ (از دقیقه 84 مهدی مهدی پور)، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند (از دقیقه 84 متین کریم زاده)، احمد موسوی (از دقیقه 59 شیخ دیاباته)، مهدی قائدی و ارسلان مطهری (از دقیقه 74 داریوش شجاعیان)

سرمربی استقلال: محمود فکری

ترکیب ماشین سازی: محمدباقر صادقی، مهدی رستمی، اصغر نصیری، سیروس صادقیان، محمد حسینی (از دقیقه 70 اتابک زارعی)، میلاد خدایی (از دقیقه 61 منصور باقری)، ایمان باصفا، وحید نعمتی، ابوالفضل رزاق پور(از دقیقه 88 نصیری)، بهمن سالاری (از دقیقه 61 پیمان بابایی) و اکبر آفاقی (از دقیقه 70 مهدی مومنی)

سرمربی ماشین سازی: وحید بیاتلو

لحظات حساس:

دقیقه 5: شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه ماشین سازی بعد از برخورد با مدافع این تیم به کرنر رفت.

دقیقه 11: شوت از راه دور ابوالفضل رزاق پور با فاصله نه چندان زیاد از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 12: بعد از توپ ربایی استقلالی ها در سمت راست خط دفاعی ماشین سازی، توپ به مهدی قائدی رسید و او هم بعد از یک حرکت انفرادی توپش را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه 14: روی پاس دقیق میلیچ، مهدی قائدی در موقعیت تک به تک با صادقی نهاده شد، اما با ضربه ای بی دقت و آرام توپ را به بیرون زد.

دقیقه 32: ارسال میلیچ از سمت چپ با ضربه ارسلان مطهری همراه شد، اما در حالی که صادقی خروج اشتباهی داشت و دروازه خالی بود، توپ به بیرون رفت.

دقیقه 42: بازهم سانتر استقلالی ها از سمت چپ روی سر ارسلان مطهری یک موقعیت خطرناک را به وجود آورد، اما ضربه سر او بعد از برخورد با مدافع ماشین سازی با فاصله کمی به کرنر رفت.

دقیقه 68: ضربه سر دیاباته در آستانه ورود به دروازه با هوشیاری مدافع ماشین سازی دفع شد و در ادامه شوت آرش رضاوند هم به بیرون رفت.

دقیقه 72: ضربه پرقدرت پیمان بابایی از زاویه نسبتا بسته به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه 74: شجاعیان بلافاصله بعد از ورود به زمین با یک پاس تو در مهدی قائدی را در موقعیت تک به تک قرار داد. در حالی که قائدی نقش بر زمین شد، دیاباته نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه 75: ارسال کرنر روی دروازه ماشین سازی، با ضربه سر دیاباته همراه شد و توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90+3: روی یک ارسال از سمت چپ، ضربه سر مهدی رستمی در آستانه ورود به دروازه استقلال با عکس العمل به موقع مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه 90+4: شیخ دیاباته در موقع تک به تک با صادقی، توپ را به بدن دروازه بان ماشین سازی کوبید تا آخرین موقعیت استقلال هم هدر برود.

توضیح گل:

دقیقه 57: بعد از اعلام خطا پشت محوطه جریمه ماشین سازی، میلیچ پشت توپ ایستاد و با یک ضربه دقیق و تماشایی از فاصله حدودا 30 متری دروازه حریف را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استقلال 1 - ماشین سازی 0؛ سه امتیاز خانگی با ضربه تماشایی میلیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 1 - ماشین سازی 0؛ سه امتیاز خانگی با ضربه تماشایی میلیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید