توصیه های فرماندار سلماس برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرنگاران/آذربایجان غربی فرماندار سلماس از انجام غربالگری و تست کرونا در مبادی ورودی شهرستان خبر داد.

توصیه های فرماندار سلماس برای مقابله با کرونا

مرتضی اصغری امروز 17 اسفندماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سلماس و ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کروناویروس این شهرستان با تاکید براینکه دستگاه های اجرایی، فرهنگی و مذهبی سلماس هر گونه تجمع و برنامه های غیرضروری را لغو و از آن جلوگیری کنند، شرح داد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه های ستاد تسهیل مسافران نوروزی لغو شده است و فعالیت این ستاد در ذیل ستاد پیشگیری و مبارزه با این بیماری و در جهت جلوگیری از ورود مسافران به شهرستان در ایام نوروز سمت و سو می یابد.

وی اضافه کرد: بر این اساس اکیپ های طرح غربالگری و اجرای تست کرونا در مبادی ورودی شهرستان استقرار یافته و بدون هیچ ملاحظه ای از افرادی که به سلماس ورود می کنند تست کرونا گرفته خواهد شد و کسانی که دارای علائم این بیماری باشند تا اعلام نتیجه آزمایش به مدت 14 روز قرنطینه می شوند.

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، فرماندار سلماس تاکید کرد: مسافران و گردشگران از ورود به شهرستان سلماس پرهیز کنند و تا اطلاع ثانوی تمام مراکز گردشگری و اقامتی این شهرستان تعطیل است.

اصغری اظهار کرد: همشهریان در این ایام با پرهیز از حضور پرتراکم در بازار و اماکن خرید و فروش نسبت به تامین سلامت خود حساس باشند و در عین حال خریدهای ضروری خود را از مراکز کم تراکم انجام دهند.

وی گفت: هنوز معلوم نیست که این فرایند تا کی ادامه خواهد داشت و ما به صورت مرتب شرایط را رصد می کنیم و از رسانه ها انتظار داریم با در نظر دریافت آرامش روانی مردم به تقویت اعتماد و امید به زندگی در جامعه کمک کنند و امیدواریم با راه اندازی کمپین من یک شهفرایند پیشگیرم بتوانیم در کنترل و کاهش اثرات این بیماری موگفید باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "توصیه های فرماندار سلماس برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های فرماندار سلماس برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید