اولین روز بازگشایی مدارس کی است؟، مدارس حضوری شدند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، اولین روز بازگشایی مدارس معین شد. جزئیات بیشتر را در این خبر دنبال کنید.

اولین روز بازگشایی مدارس کی است؟، مدارس حضوری شدند

به نقل از صدا وسیما، رئیسی در نخستین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در سال 1401 ضمن تشکر از همراهی مردم و کوشش کادر درمانی و بهداشتی و تمام کسانی که در کاهش شیوع ویروس کرونا نقش آفرینی کردند، تأکید کرد: با وجود فرایند کاهشی ابتلا و فوتی های کرونا در کشور، باید شیوه نامه های بهداشتی به دقت رعایت و از عادی انگاری کرونا در جامعه پرهیز گردد.

پروتکل ها رعایت می گردد؟

رئیس جمهور با اشاره به افزایش 50 درصدی سفر های نوروزی اضافه نمود: مسافرت گسترده مردم نشانه نشاط و امنیت اجتماعی است، اما همه باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت داشته باشند تا در آینده شاهد توسعه دوباره شیوع کرونا نباشیم.

رئیسی ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده در ستاد ملی کرونا تا به امروز حدود 150 میلیون دُز واکسن در کشور تزریق شده که کار بزرگی است، اما دریافت دُز سوم واکسن همچنان باید مورد تأکید قرار گیرد.

اسکان نوروزی مسافران جبران گردد

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور مؤثر اورژانس و پلیس راهور در کاهش تلفات رانندگی، توضیح داد: باید قاطعانه با تخلفات حادثه ساز رانندگی برخورد گردد و پلیس هیچ گونه اغماضی در خصوص اینگونه تخلفات نداشته باشد چراکه جان مسافران را به خطر می اندازد.

وی با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی در استان های مختلف کشور، گفت: مسئولان و استانداران تمام کوشش خود را بکار گیرند تا با همتی مضاعف در ایام نوروز مسئله ای برای مردم پیش نیاید و کمبودهایی، چون اسکان نوروزی مسافران سریعا جبران گردد.

بعلاوه در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا مصوب شد از 14 فروردین 1401 تمام مدارس و دانشگاه های کشور به صورت حضوری فعالیت نمایند و ساعات کار ادارات به پیش از شروع کرونا بازگردد.

بعلاوه شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در توییتی نوشت: مجددا تأکید می گردد که مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین حضوری خواهند بود. هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست.

منبع: تجارت نیوز

به "اولین روز بازگشایی مدارس کی است؟، مدارس حضوری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین روز بازگشایی مدارس کی است؟، مدارس حضوری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید