خبرنگاران نارضایتی رئیس جمهور از فرایند پرداخت تسهیلات به بخش های آسیب دیده از کرونا

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، ساری - خبرنگاران - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به تاکید رئیس جمهور برای سرعت بخشیدن پرداخت تسهیلات و بسته حمایتی به بخش های آسیب دیده گفت: رئیس جمهور از فرایند پرداخت تسهیلات راضی نبوده و به بانک های عامل دستور صریح برای سرعت بخشی به پرداخت تسهیلات داده است .

خبرنگاران نارضایتی رئیس جمهور از فرایند پرداخت تسهیلات به بخش های آسیب دیده از کرونا

علی اصغر مونسان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح دومین هتل پنج ستاره مازندران در شهر بابلسر گفت: دولت بسته 50 هزار میلیارد تومانی برای حمایت از بخش های آسیب دیده از کرونا در نظر گرفته است جهت حمایت از این بخش ها به آنها اعطا شود.

وی با بیان اینکه از ده بخش اقتصادی آسیب دیده از ویروس کرونا سه حوزه مربوط به وزارت میراث فرهنگی می شود ، افزود: متاسفانه با وجود تاکید رئیس جمهور به وزرا و بانک های عامل اما پرداخت این تسهیلات به کندی انجام می شود.

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به نارضایتی رئیس جمهور از فرایند پرداخت بسته های حمایتی به بخش های آسیب دیده اشاره کرد و گفت: در تازه ترین جلسه هیات دولت ایشان به همه وزرا برای تسریع در پرداخت تسهیلات تاکید کردند.

مونسان گردشگری را در کنار صنعت و کشاورزی مهم ترین بخش اقتصادی کشور بیان کرد و گفت: بازگشت گردشگری به چرخه اقتصادی کمک بزرگی به کشور برای عبور از خسارات کرونا خواهد کرد.

فعالیت 2 هزارو 500 پروژه گردشگری در کشور

وزیر میراث فرهنگی همچنین به پروژه های گردشگری در حال ساخت کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 پروژه گردشگری در حال اجرا هستند که از این تعداد 500 پروژه مربوط به بخش هتلینگ است.

مونسان همچنین با بیان اینکه تلاش ما بهره برداری از پروژه های گردشگری با پیشرفت بیشتر است، گفت: بر اساس برنامه ریزی تا انتها امسال 220 پروژه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی این پروژه ها را برای آینده گردشگری کشور بسیار پر اهمیت بیان کرد و تاکید کرد: فقط در دوره دولت دوازدهم بیش از پنج هزار موافقت اصولی سرمایه گذاری در تاسیسات گردشگری اعطا شد که نشان دهنده استقبال سرمایه گذاران از صنعت گردشگری کشور است و تسهیل سرمایه گذاری در این بخش است .

وزیر میراث فرهنگی همچنین به حجم بالای اشتغال در صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و گفت : این مسئله نشان می دهد که گردشگری علاوه بر درآمدزایی می تواند در حجم بالایی،مسائل اقتصادی کشور را برطرف کند.

گفتنی است همزمان با سفر وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی دومین هتل پنج ستاره استان مازندارن در شهر بابلسر افتتاح و به بهره برداری رسید.

هتل میزبان با سرمایه گذاری 350 میلیارد تومانی بخش خصوصی ساخته شد که به صورت مستقیم برای 200 نفر اشتغال ایجاد می کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران نارضایتی رئیس جمهور از فرایند پرداخت تسهیلات به بخش های آسیب دیده از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نارضایتی رئیس جمهور از فرایند پرداخت تسهیلات به بخش های آسیب دیده از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید