آموزش مجازی منابع انسانی در تأسیسات و مؤسسات گردشگری تقویت گردد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس، دکتر علی اصغر مونسان امروز 10 خردادماه 1400 در نشستی با جامعه و انجمن های حرفه ای گردشگری استان فارس بر لزوم انسجام لازم تأکید کرد و اضافه کرد: برای حل مسائل احتیاج به زبان مشترک داریم که اقدامات مطلوب و تأثیرگذاری در این زمینه انجام شده است.

آموزش مجازی منابع انسانی در تأسیسات و مؤسسات گردشگری تقویت گردد

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان نمود: شرایط کرونا فرصت های زیادی را در بخش آموزش های مجازی فراهم نموده است که می توان با بهره گیری از اساتید بین المللی و داخلی برجسته زمینه آموختن هر چه بیشتر فعالان گردشگری با استانداردها و آموزش های روز جهان گام های بسیار خوبی را در این زمینه برداشت.

او گفت: استفاده از استادان بین المللی در بحث آموزش باعث افزایش رضایت شغلی، یاری به بهداشت و ایمنی و یاری به مهارت کارکنان و افزایش انعطاف پذیری کارکنان خواهد شد.

مونسان اضافه نمود: آموزش برای کارفرما نیز مزایایی از جمله افزایش سود، افزایش استانداردهای عملکرد، استفاده بهینه از منابع، کاهش اتلاف منابع، کاهش شکایات، یاری به استخدام کارکنان، چرخش شغلی، یاری به برنامه ریزی طرح جانشین و بهبود رضایت مشتری را به همراه دارد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابراز کرد: شایسته است تا تأثیر آموزش بر توسعه صنعت گردشگری دقیقا مورد مطالعه قرار گیرد و تعقیب و پیگیری صحیح و منطقی مسائل گردشگری زمانی می تواند کارایی در توسعه مالی داشته باشد که آموزش های لازم را طی دوره هایی با موفقیت پشت سر بگذارند.

او اضافه نمود: کمیت و کیفیت آموزش برای بخش گردشگری در رشد و توسعه گردشگری بیشتر از هر عامل دیگری مؤثر است.

منبع: گردشبان

به "آموزش مجازی منابع انسانی در تأسیسات و مؤسسات گردشگری تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مجازی منابع انسانی در تأسیسات و مؤسسات گردشگری تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید