رانندگی با گران ترین مرسدس بنز ایران

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، مرسدس بنز SLS بلک سریز، بی شک یکی از افسانه ای ترین ساخته های مرسدس بنز محسوب می گردد. از این مدل، 3 دستگاه در کشور حضور دارد که لقب گران ترین مرسدس بنز غیر کلاسیک ایران را یدک می کشند.

رانندگی با گران ترین مرسدس بنز ایران

به گزارش وبلاگ پایگاه داده ، قلب تپنده SLS بلک سریز، یک پیشرانه 6.3 لیتری V8 است. این پیشرانه، 631 اسب بخار قدرت و 635 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید. شتاب این سوپر اسپرت، 3.6 ثانیه اعلام شده است! دیسک های سرامیکی قدرتمند، وظیفه توقف این خودرو را دارند.

ایمنی مرسدس SLS بلک سریز در نوع خود خاص است. در هنگام چپ کردن خودرو، با فعال شدن سیستم به کار رفته در لولاها و درب ها، باعث جدا شدن آنها از بدنه و خروج سرنشینان خواهد شد.

در حال حاضر، این خودرو با کارکرد کم و در شرایط مناسب، به علت کمیاب بودن، ارزشی نزدیک به یک میلیون دلار (معادل 60 میلیارد تومان) دارد! البته با توجه به اینکه این خودرو در ایران بسیار کمیاب و خاص است و کارکردی بسیار کم دارد، باید انتظار قیمتی فراتر از صد میلیارد تومان را برای آن داشته باشیم!

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ پایگاه داده مراجعه کنید.

منبع: خبرآنلاین

به "رانندگی با گران ترین مرسدس بنز ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانندگی با گران ترین مرسدس بنز ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید