فرماندهی سازمان ملل از سر گیری تورها به پانمونجوم را در نظر دارد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، همزمان با اینکه کره جنوبی قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی به خاطر مبارزه با پاندمی کرونا را کاهش داده است، فرماندهی سازمان ملل امروز (دوشنبه) گفت، راه ها برای از سرگیری تورها به روستای مرزی پانمونجوم در مرز کره شمالی را آنالیز می نماید.

فرماندهی سازمان ملل از سر گیری تورها به پانمونجوم را در نظر دارد

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، تورهای گردشگری به روستای مرزی پانمونجوم بین دو کره یا منطقه امنیتی مشترک در دسامبر 2020 در بحبوحه پاندمی کرونا به حالت تعلیق درآمد. این رویداد درست یک ماه پس از آن رخ داد که این برنامه به دنبال یک تعلیق یک ساله به خاطر نگرانی ها از تب خوکی آفریقایی از سر گرفته شده بود.

فرماندهی سازمان ملل در پستی در فیس بوک نوشت: با توجه به اینکه دولت سئول قوانین مربوط به فاصله گذاری اجتماعی را به سطح دو کاهش می دهد، فرماندهی سازمان ملل آنالیز راه ها برای از سرگیری تورها به منطقه امنیتی مشترک به شیوه ای امن را شروع نموده است.

اگرچه مقامات کره جنوبی برای مهار پاندمی کرونا احتیاط شدید را حفظ نموده اند، دولت این کشور تصمیم گرفت تا فاصله گذاری اجتماعی را در یک سیستم پنج مرحله ای به مرحله دو برای منطقه سئول و به مرحله 1.5 برای دیگر بخش های کشور به مدت دو هفته از روز دوشنبه کاهش دهد.

فرماندهی سازمان ملل اضافه کرد: زمانی که به یک برنامه مناسب دست پیدا کنیم، زمان و چگونگی از سرگیری تورها را اعلام خواهیم کرد.

این فرماندهی تحت رهبری آمریکا به عنوان مجری آتش بسی که به جنگ کره بین سال های 1950 تا 1953 میلادی سرانجام داد، پانمونجوم و مرز غیرنظامی دو کره را اداره می نماید.

براساس این برنامه، بازدیدنمایندگان می توانند از منطقه امنیتی مشترک و چندین مکان دیگر در داخل این مرز غیرنظامی که دو کره را از یکدیگر جدا می نماید، بازدید نمایند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "فرماندهی سازمان ملل از سر گیری تورها به پانمونجوم را در نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندهی سازمان ملل از سر گیری تورها به پانمونجوم را در نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید