مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، انتخاب مقصد گردشگری ارزان یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در کاهش هزینه های سفر است؛ به خصوص اگر اصرار نداشته باشید که به منطقه ها توریستی و شلوغ سفر کنید. بسیاری از منطقه ها دنیا به دلیل دور ماندن از چشم گردشگران یا دلایل متعدد دیگر، ارزان تر از سایر منطقه ها حتی ارزان تر از شهرها و کشورهای اطراف شان هستند. در ادامه، فهرست مقصدهای گردشگری ارزان برای سفر در سال 2017 را دنبال می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 (قسمت دوم)

در قسمت قبلی مقاله با ده مورد از مقصدهای گردشگری مقرون به صرفه در سراسر دنیا آشنا شدیم. در این قسمت این فهرست سی تایی را ادامه می دهیم.

اکوادور

اکوادور البته به مقرون به صرفهی پرو نیست اما یکی از در دسترس ترین و مقرون به صرفه ترین مقصدهای گردشگری دنیا محسوب می شود به خصوص اگر از شهرها و منطقه ها توریستی، فاصله بگیرید.

ایرلاین های مقرون به صرفه jetBlue و TAME، پروازهایی از فلوریدا به اکوادور دارند. امکانات اقامتی در اکوادور بسیار مقرون به صرفه است. با پرداخت 10 دلار می توانید مواد غذایی مورد نیاز برای یک هفته خود را از سوپرمارکت های محلی بخرید. در کنار مقرون به صرفه بودن، جاذبه های گردشگری اکوادور تنوع زیادی دارند. سواحل دیدنی، آتشفشان، شهرهای ساحلی، ارتفاعات آند و چشمه های آب معدنی، بخشی از جاذبه های گردشگری اکوادور هستند که توجه بسیاری از گردشگران به خصوص علاقه مندان به طبیعت را جلب می کنند. سیستم اتوبوسرانی در اکوادور مجهز است و پروازهای داخلی در این کشور، مقرون به صرفه هستند.

بارسلونا

بیشتر گردشگران، بارسلونا را در کنار شهرهایی مثل لندن و پاریس قرار می دهند. این شهر یکی از محبوب ترین شهرهای اروپایی برای گردشگران است. اما در عین حال که محبوب است نسبت به دیگر شهرهای هم رده خود، بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. این مقرون به صرفهی به خاطر وجود رستوران ها و غذاهای خیابانی مقرون به صرفه و جاذبه های گردشگری متنوع و رایگان است. با تراموا می توانید خود را با هزینه اندکی به Tibidabo برسانید، جایی که چشم میزانای نفس گیری از شهر، یک پارک تفریحی قدیمی و یک کلیسای زیبا منتظر حضور گردشگران است.

گواتمالا

گواتمالا که به خاطر نزدیکی به کاستاریکا، بیشتر اوقات از چشم گردشگران دور می ماند، یکی از مقاصد گردشگری متفاوت و خاص در آمریکای مرکزی است و از آنجایی که تقریبا دور از چشم گردشگران است، مقصدی مقرون به صرفه محسوب می شود. ویلاها و هتل های ساحلی در گواتمالا با کمترین قیمت عرضه می شوند. در دهکده های ارتفاعات این کشور می توانید با قبایل محلی دیدن کنید و از بازارهای مجذوب کننده آنها خرید کنید. یکی از مجذوب کننده ترین و دیدنی ترین روستاهای اطراف دریاچه آتیتلان (Atitlan)، روستای San Marcos La Laguna است که تجربه ای بی نظیر از رویارویی با فرهنگ بومی منطقه را برای شما به ارمغان می آورد.

بونیر و کوراسائو (Bonaire & Curaçao)

بونیر و کوراسائو از جزایر دریای کارائیب جنوبی هستند که بیشتر به خاطر غواصی اسکوبا در دنیا شناخته شده اند. ورزش های آبی مختلف، پیاده گردی در دل طبیعت بکر و سواحل دنج و شگفت انگیز، از مجذوب کنندهیت های سفر به این دو جزیره دیدنی است. امکانات اقامتی متعددی در این دو جزیره وجود دارد. ویلاهای خصوصی این فرصت را برای شما فراهم می کنند که علاوه بر اقامت با هزینه کم، با سبک زندگی اهالی از نزدیک آشنا شوید. هتل های زنجیره ای هم در کوراسائو وجود دارند که البته گران تر است. اولین هتل زنجیره ای بونیر، Marriott Courtyard، اواخر سال گذشته افتتاح شده است.

لاس وگاس

در لاس وگاس اگر از جاذبه های گردشگری مهم و منطقه ها توریستی فاصله بگیرید، می توانید سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید. بازدید از زیستگاه فلامینگوها، دیدنی فیلم در فضای باز پارک Container و غذاخوری های زیاد و مقرون به صرفه، گوشه ای از جاذبه های مقرون به صرفه لاس وگاس هستند. در بسیاری از رستوران های این شهر می توانید غذاهای بین المللی از سراسر دنیا را امتحان کنید.

کامبوج

سفرهای داخلی در کامبوج بسیار مقرون به صرفه قیمت است. با پرداخت مبلغ بسیار ناچیزی می توانید غذاهای محلی بخورید و سوار وسایل حمل و نقل عمومی بشوید. حتی هتل های زنجیره ای بین المللی و قایق های تفریحی لوکس در رود مکونگ، نسبت به سایر مقاصد گردشگری آسیایی، بسیار مقرون به صرفه هستند. بازدید از بازارهای شناور و شالیزارها یکی از بهترین بخش های سفر شما به کامبوج خواهد بود.

بالی

بالی یکی از مقصدهای گردشگری محبوب برای علاقه مندان به ورزش های آبی و منظره ها ساحلی است. در این جزیره زیبا امکانات اقامتی مقرون به صرفهی وجود دارد. با پرداخت شبی 50 دلار می توانید در یکی از ویلاهای خصوصی با استخر اختصاصی و منظره رو به شالیزارها اقامت کنید. حتی اقامتگاه های ساحلی لوکس هم در بالی قیمت های مقرون به صرفه تری نسبت به برخی دیگر از مقاصد گردشگری ساحلی دارند. هزینه اسپا و حمل و نقل عمومی هم بسیار پایین است. سالم ترین و بهترین غذاهای محلی را با پرداخت کمترین هزینه در بالی می توانید نوش جان کنید.

یونان

یونان یکی از مقصدهای گردشگری مقرون به صرفه در اروپا است. مهم ترین هزینه های سفر از جمله اقامت و غذا، در سفر به یونان بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مقصدهای اروپایی خواهد بود. در آتن می توانید در یک هتل سه یا چهار ستاره با پرداخت کمتر از شبی صد دلار اقامت کنید. در شهرها و منطقه ها حومه ، قیمت ها بسیار پایین تر هستند. غذاهای محلی با کیفیت عالی و قیمت های کم نظیری به فروش می رسند و خرید سوغات نیز بسیار مقرون به صرفه است.

آلبانی

این بخش فراموش شده از قاره زیبای اروپا، یکی از مقصدهای گردشگری مقرون به صرفه و در عین حال مجذوب کننده و دنج است که در آن خبری از سیل جمعیت گردشگران و امکانات اقامتی و تفریحی گران قیمت نیست. در واقع اگر می خواهید سفری مقرون به صرفه در قاره توریستی و گران اروپا داشته باشید، بهترین مقصد، آلبانی است. سواحل شگفت انگیز و بندرهای ماهیگیری، فرصت هایی عالی برای لذت بردن از دریای مدیترانه را با کمترین قیمت فراهم می کنند. هزینه اقامت در این کشور از شبی 5 دلار شروع می شود. قایق سواری و تورهای ماهیگیری، بسیار مقرون به صرفه و مجذوب کننده هستند. علاوه بر جاذبه های طبیعی، آثار تاریخی متعددی هم در آلبانی وجود دارند که یا رایگان هستند یا ورودی آنها بسیار اندک است. در سفر به آلبانی، جلوه ای متفاوت و مجذوب کننده از اروپا را خواهید دید.

سن لوییس پوتوسی (San Luis Potosí)، مکزیک

مجذوب کننده ترین فعالیت های تفریحی در طبیعت سن لوییس پوتوسی در انتظار گردشگران هستند. رودگردی در دره های سنگ آهکی و آب های فیروزه ای، شنا در استخرهای طبیعی دنج و مخفی، دیدنی آبشارها و پروانه ها، بازدید از غارها و شیرجه از صخره های بلند از مجذوب کنندهیت های سفر به این استان مکزیک هستند. اگر از علاقه مندان به ماجراجویی در دل طبیعت هستید، در این استان می توانید بهترین تفریحات را با کمترین قیمت تجربه کنید. علاوه بر این امکانات تفریحی، غذا و نوشیدنی محلی مقرون به صرفه یکی دیگر از مواردی است که در سفر به این بخش از مکزیک، هزینه های شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

منبع: کجارو / dmarge.com

به "مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصدهای گردشگری ارزان در سال 2017 (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید