تفاوت هتل های آل و یوآل چیست ؟

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، هتل های آل و یوآل یکی از مهمترین دلایلی هستند که هر ساله گردشگران زیادی را به مقاصدی مانند آنتالیا می کشانند. تصور کنید با خرید یک بلیط هواپیما و رزرو هتل آنتالیا ، کامل ترین خدمات ممکن از صبحانه، ناهار و شام گرفته تا انواع امکانات تفریحی را فقط در محل اقامت خود در اختیار دارید. خدماتی که حتی دلیلی برای خروج از هتل برای شما باقی نمی گذارند! حالا که صحبت از امکانات شد، آیا می دانید هتل های آل و یوآل چه تفاوتی با هم دارند. برای پاسخ به این سوال، با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید.

تفاوت هتل های آل و یوآل چیست ؟

هتل یوآل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

هتل یوآل (Ultra All Inclusive) تمام وعده های غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام و حتی میان وعده را در کنار انواع نوشیدنی ها به طور رایگان ارائه می دهد. بعلاوه تمام امکانات تفریحی از استخر گرفته تا پارک آبی، ساحل اختصاصی، انواع ورزش های آبی، باشگاه بدنسازی، ماساژ و… در اختیار مهمانان این هتل ها واقع شده است.

در واقع، هتل Uall آنتالیا هتل های 5 ستاره ای هستند که برترین و لوکس ترین خدمات را در اختیار مسافران می گذارند. از میان برترین هتل های یوآل آنتالیا می توان به Rixos Downtown ، Titanic Beach Lara و Titanic Mardan Palace اشاره نمود.

هتل آل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

در هتل آل (All Inclusive) نه تنها برترین خدمات و امکانات تفریحی بلکه انواع وعده های غذایی رایگان به گردشگران ارائه می گردد. هتل های آل خدماتی مانند اتاق، تمام وعده های غذایی، میان وعده ها و انواع نوشیدنی های گرم و سرد را در کنار امکاناتی مثل باشگاه، استخر، امکانات ورزشی و… در اختیارتان قرار می دهند. به طور کلی در هتل های لوکس All و Uall برترین خدمات ممکن را فقط با هزینه ای که برای رزرو هتل می پردازید، دریافت می کنید. Delphin Imperial Hotel ، Ramada Plaza by Wyndham Antalya، Miracle Resort Hotel و … از برترین هتل های آل آنتالیا هستند.

تفاوت هتل های All و Uall

سرو رایگان متنوع ترین غذاها، ارائه برترین خدمات، انواع امکانات تفریحی و ورزشی در کنار تفریح های مجذوب کننده، ویژگی های مشترک هتل های آل و یوآل است. از این رو، تفاوت هتل های آل و یوآل زیاد نیست و تقریبا امکانات مشابهی دارند.

تنها تفاوت هتل آل و یوآل در موارد زیر است:

  • رستوران و کافی شاپ های هتل های Uall بدون هیچ محدودیتی و در 24 ساعت شبانه روز خدمات ارائه می دهند، در حالی که هتل های All در این زمینه محدودیت زمانی دارند.
  • در هتل های یو آل تمام نوشیدنی ها و دسرها رایگان است، اما در هتل آل برای سفارش برخی از غذاهای گران و برخی از نوشیدنی ها باید هزینه بپردازید.
  • تنوع غذایی در هتل های یوآل بیشتر از هتل های آل است و حتی غذاهای دریایی گرانقیمت نیز در این هتل ها سرو می شوند.
  • در هتل های Uall محدودیتی برای استفاده از تفریحات آبی، غواصی، جت اسکی، ماساژ و… ندارید، اما در هتل های all این تفریح ها با محدودیت هایی روبرو است.

آنتالیا، بهشت هتل های آل و یوآل

استفاده از سرویس آل و یو آل در هتل های آنتالیا یک تجربه به یادماندنی است. تفاوت خدمات هتل all و uall بسیار ناچیز است و رزرو این هتل ها، کاملا به سلیقه و هزینه ای که پرداخت می کنید، بستگی دارد. قیمت هتل های یوآل با توجه به خدماتی که ارائه می دهند، در مقایسه با هتل های آل گرانتر است. اما همانطور که گفتیم تفاوت خدمات در این دو نوع هتل چندان هم محسوس نیست.

آیا تا به حال در هتل های یوآل و آل اقامت داشتید؟ تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

مونا اشرف زاده

منبع: فلای تودی

به "تفاوت هتل های آل و یوآل چیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت هتل های آل و یوآل چیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید