لوکس ترین هتل های دبی با چشم اندازی بی نظیر

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، اگر قصد دارید از چشم انداز ها ساحل، غذاهای درجه یک و امکانات رفاهی عالی در دبی لذت ببرید در یکی از بهترین هتل های لوکس این شهر دبی اقامت کنید. دبی که یکی از سریع ترین شهرهای در حال رشد جهان است، برخی از بی نظیرترین هتل های خلیج فارس را در خود جای داده است.

لوکس ترین هتل های دبی با چشم اندازی بی نظیر

این هتل ها با برنامه های خاص خود معروفیت ویژه ای دارند. یکی از این هتل ها به جابه جایی میهمانان با مازراتی یا هلیکوپتر می پردازد، دیگری استخرهایی با کاشی های طلا دارد، یک هتل سوئیت هایی با آسانسورهای خصوصی داشته و دیگری پر از منوهای خاویار است. همه این هتل ها دارای چشم اندازی بی نظیر هستند. با این هتل ها آشنا شوید.

هتل وان اند دِ انلی وان پالم چه ویژگی هایی دارد؟

هتل وان اند دِ انلی وان پالم (One and Only The Palm) یک هتل فوق العاده مجلل دبی با استخر خصوصی و رستوران بسیار عالی است. هتل دارای اتاق مهمان لوکس در رنگ های کرم و طلایی با میزهای بزرگ و درهای فرانسوی به محوطه چمن است. رستوارن از طریق سرآشپز فرانسوی تحسین شده دارای سه ستاره میشلین مدیریت می شود. در اینجا، می توانید از معماری به سبک اندلس، استخرهای آرام و اسپای عالی لذت ببرید. همچنین ویلاهایی با استخر خصوصی در ساحل وجود دارد و هر اتاق دارای تراس یا بالکن است. در داخل اتاق ها، فرش های مجلل، تخت خواب های رویایی و مبل های مخملی با وان های بزرگ انتظار شما را می کشند.

با هلی کوپتر به برج العرب بروید

شما می توانید اتاق خواب مجلل پادشاه با پرده های بنفش، آینه روی سقف و فرش آبی سلطنتی را در برج العرب (Burj Al Arab) ببینید و فکر کنید که وارد داستان های هزارویک شب شده اید. هم چنین می توانید با رولزرویس یا هلی کوپتر به این هتل هفت ستاره برسید و بر سکوی هلی کوپتری که راجر فدرر و آندره آغاسی روی آن تنیس بازی می کردند فرود بیایید. هتل برج العرب سوئیت های دوبلکسی را ارائه می دهد که به شیوه نئوکلاسیک تزئین شده اند. سوئیت های اختصاصی دارای حمام هایی منحصربه فرد، لوازم بهداشتی با برند هرمس هستند. اگر قصد پاکسازی و آرایش صورت با طلای 24 عیار را دارید، به اسپا مراجعه کنید. از دیگر امکانات تجملی می توان به کابین های مجهز به تهویه مطبوع مجهز به تلویزیون و یخچال در استخر اشاره کرد.

منوی خاویار در رستوران هتل ماندارین اورینتال جمیرا

هتل ماندارین اورینتال (شرقی) جمیرا (Mandarin Oriental Jumeira) اولین رستوران اختصاصی خاویار دبی را در خود جای داده است. رستوران بلوگا که در لابی هتل واقع شده است، منوی متنوی از خاویار را ارائه می دهد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیما دبی خاویار الماس طلایی که گران ترین خاویار جهان است را در اینجا سفارش دهید و آن را نوش جان کنید. هم چنین یک رستوران پرتغالی روی پشت بام غذاهای بی نظیری را سرو می کند. اتاق های مهمان نیز از نظر لوکس بودن مثال زدنی هستند و بالکن ها به خوبی چشم انداز خلیج همیشگی فارس را به شما نشان می دهند. استخر بی اندازه بزرگ هتل جایی برای رفع خستگی و آب تنی است.

از ریزورت بولگاری دبی چه چشم انداز های دیده می شود؟

شما می توانید از اتاق خواب لوکس کینگ با پنجره های بلند و بالکن بزرگ در ریزورت بولگاری دبی (Bulgari Resort Dubai) نمای پانورامایی از شهر را مشاهده کنید. این خلوت گاه ساحلی که به سبک مدیترانه ای ساخته شده، دارای اسپا و استخری با کاشی های طلایی است. هر یک از 101 اتاق و سوئیت مدرن هتل دارای مینی بار چرمی است. همچنین خیابانی شیک از 20 ویلا وجود دارد که هر کدام دارای استخرهای خصوصی هستند و از طریق ارتشی از پیشخدمت های شخصی خدمات رسانی می شوند. فروشگاه هدایا در اینجا الماس می فروشند و هتل دارای یک رستوران است که حتماً باید در آن غذا خورد.

با اقامت در هتل جمیرا النسیم چشم انداز ها ساحلی را دیدن کنید

هتل جمیرا النسیم (Jumeirah Al Naseem) دارای یک سوئیت سلطنتی است که 500 متر مربع وسعت دارد. اتاق های استاندارد این هتل نیز مملو از چیزهای لوکس و بسیار مجذوب کننده، از جایگاه های چرمی کاراملی گرفته تا حمام های موزاییک کاری شده با سینک های دوقلو هستند. در این هتل برخی از بهترین رستوران های دبی از جمله جا گرفته اند. این هتل دوستدار محیط زیست است و استفاده از نی های پلاستیکی در اینجا مجاز نیست. بزرگ ترین جاذبه هتل، پناهگاه لاک پشت های آن است، بلیط هواپیما بخرید و در این هتل که یک مرکز عالی برای حفظ حیات وحش دبی است دیدن کنید.

هتل فور سیزنز در مرکز بین المللی مالی دبی

هتل فور سیزنز (چهار فصل) دبی (Four Seasons Hotel Dubai) دارای اتاق های لوکس با ستون آینه کاری شده، کف های چوبی تیره و چشم انداز بی نظیری از شهر است. این هتل پنج ستاره مجلل دبی در مرکز تجاری و مالی واقع شده است که آن را بدل به مکانی عالی برای اقامت تجار و بازرگانان می کند. جایگاه های چرمی نرم به همراه میزهای زیبا و اشیاء هنری به اتاق ها جلوه خاصی می دهند. شما می توانید در مینی بار نوشیدنی های عالی را جست وجو کنید. میهمانان می توانند با استفاده از محصولات برند زیبایی ارگانیک نئوم، از درمان های اسپا لذت ببرند یا در حین لذت بردن از ماساژ در کنار استخر روی پشت بام، به دیدنی شهر بپردازند. صبحانه هتل نیز با شیشه های آبمیوه و تپه های بلند پنکیک ارزش عکاسی را دارد.

آیا هتل پلازو ورساچه دبی به برند ورساچه تعلق دارد؟

پاسخ این سوال مثبت است و هتل پلازو ورساچه دبی (Palazzo Versace Dubai) با برند ورساچه پیوند نزدیکی دارد. این هتل دارای سوئیت های لوکس با پارچه های طراحی شده برای هتل، مبلمان عتیقه، کف پارکت منبت کاری شده و سقف های شیب دار است. این کاخ در کنار نهر، با مضمون برند مد ایتالیایی ورساچه واقع شده است و شبیه به یک مرکز هنری باکلاس در سطح جهانی است. طرح های قاب بندی شده از طریق خانه مد ورساچه در راهروها دیده می شود و دیوارهای رستوران هتل، با طرح برگ سبز لباس ورساچه که جنیفر لوپز در جوایز گرمی سال 2000 پوشیده بود، تزئین شده است. لوگوی سر مدوسا که نشان ورساچه است، روی شیشه های کریستالی ضخیم حک شده، روی اثاثه یا لوازم داخلی مخملی بافته شده و به صورت موزاییکی در کف استخر هتل قرار گرفته است.

هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا دارای یک ساحل خصوصی است

هتل والدورف آستوریا دبی پالم جمیرا (Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah) منطقه وسیع استخر روباز با جایگاه ها و درختان نخل مشرف به آب است. اینجا یک مخفیگاه در جزیره پالم جمیرا و مکانی عالی برای تعطیلات ساحلی لوکس است. در پشت نمای سفید خیره کننده این هتل پنج ستاره، دو استخر، یک ساحل خصوصی طولانی، یک رستوران با غذاهای عالی و یک اسپا واقع شده است. سوئیت سلطنتی کل طبقه آخر را اشغال می کند و دارای آسانسور مخصوص به خود است که 20 مهمان را در خود جای می دهد.

منبع: چمدان

به "لوکس ترین هتل های دبی با چشم اندازی بی نظیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های دبی با چشم اندازی بی نظیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید