پرواز خارجی به سبک ستاره ها

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، ستاره های عالم هنر، ورزش و … به داشتن زندگی های لوکس و پرزرق و برق معروف هستند؛ رفتن به رستوران های لوکس، خرید از مغازه های درجه اول و اقامت در خانه هایی رویایی، پس تعجبی هم ندارد که وقتی پای سفر در میان باشد، انتخاب آنها از مقصدی که بلیط هواپیمایشان را به آنجا می گیرند تا هتلی که در اقامت می نمایند، جالب توجه شود؛ این تابستان به سبک ستاره های محبوبتان سفر کنید، در ادامه بعضی از مقاصد و هتل های محبوب آنها را به شما معرفی خواهیم کرد، مقاصدی که آنقدر جالب هستند که مقصد بسیاری از مسافران پروازهای خارجی گشته است.

پرواز خارجی به سبک ستاره ها

پرواز خارجی به سنت تروپه فرانسه ST.Tropez

ساحلی زیبا که کشتی های تفریحی در آن کناره گرفته اند، پیاده روهایی آرام با رستوران ها و کافه های لوکس، درست مثل تصویر کارت پستال ها، اینجا سنت تروپه در منطقه فرنچ ریوریا در جنوب فرانسه است، شهری که بسیاری از مسافران پروازهای خارجی را در تابستان جذب می نماید.به هرکجای شهر که می روید حواستان را خوب جمع کنید چراکه ممکن است یکی از بازیگران مشهور را ببینید، افرادی همچون کالین فرت، جانی دپ، الیزابت تیلور و مل گیبسون که بیشتر هم در هتل کاپ ادن روک(du cap eden roc) اقامت می نمایند.

پرواز خارجی به دبی

دبی همواره مقصدی خوبی برای سفر است؛ سواحل زیبا، مراکز خرید مدرن، رستوران های بین المللی و امکان انجام بسیاری از فعالیت های ماجراجویانه مثل سقوط آزاد سبب شده ستارگان زیادی برای گذران تعطیلات بلیط هواپیمای خود را به این شهر گرم بگیرند.

دبی هتل های لوکس بسیاری دارد، هتل هایی که به ستارگان سوئیت هایی افسانه ای را پیشنهاد می دهند، شاید برای همین است که دیوید بکام و بسیاری از ستارگان موسیقی پاپ به اینجا سفر می نمایند.

پرواز خارجی به دوبرونیک کرواسی

به این شهر مروارید دریای آدریاتیک نیز می گویند؛ شهری با آثار معماری دیدنی که قدمت آن به دوران وسطا بازمی شود و بسیاری از آنها در فهرست میراث فرهنگی یونسکو نیز ثبت شده است.

این شهر آنقدر زیبا و چشم نواز است که لوکیشن بسیاری از فیلم ها نیز گشته، ستارگانی چون تام کروز، پیرس برازنان ، شون کاتری، کاترین زیتا جونز و ریچارد گر نیز ترجیح می دهند برای گذران تعطیلات به اینجا سفر نمایند.

پرواز خارجی به سیشل آفریقا

هیچ فرصتی را برای سفر به آفریقا نباید از دست داد، به ویژه سفر به جزایری که در اقیانوس هند و در شرق این کشور واقع شده اند. سیشل یکی از آنها و شاید بتوان گفت که لوکس ترین آنها است. سواحل زیبا و آرام با منظره ای رویایی می تواند شمار را سرشار از لذت و آرامش کند. اگر بلیط هواپیمای خود را به سیشل گرفتید حتما غواصی در این جزیره را نیز تجربه کنید. حیات زیر آب این منطقه پر است از جانورانی زیبا و شگفت انگیز؛ جالب است بدانید دوک و دوشس کمبریج نیز ماه عسل خود را در اینجا گذراندند. این جزیره هتل ها و رستوران های لوکس بسیاری دارد که میزبان ستارگان دنیا هستند.

پرواز خارجی به توکیو ژاپن

توکیو، شهری دیدنی است، ترکیبی از معابد با معماری قدیمی و آسمان خراش هایی شگفت انگیز با معماری مدرن، شهری که سنت های کهن ژاپنی را با یافته های مدرن و تکنولوژیک این کشور پیوند زده است. این شهر همچنین به ارائه خدمات با کیفیت در هتل هایش معروف است. بسیاری از ستارگان هالیوود بلیط هواپیمای خود را برای گذران تعطیلات به این شهر می گیرند.

به نظر می رسد ستاره ها در سفر بسیار خوش سلیقه اند، شما کدام یک از این مقاصد را دیده اید؟ به کدام یک از آنها می خواهید سفر کنید؟

برای جستجوی پرواز خارجی مقاصد مورد نظر خود به سایت وبلاگ پایگاه داده مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه پرواز خارجی وبلاگ پایگاه داده

منبع: سفرستان

به "پرواز خارجی به سبک ستاره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خارجی به سبک ستاره ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید