موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به کمک پلیس هدایت و رانندگی فراجا می روند

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرگزاری مهر/ براساس خبر و گزارشهای بدست آمده، موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به کمک پلیس هدایت و رانندگی فراجا می روند.

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به کمک پلیس هدایت و رانندگی فراجا می روند

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس هدایت و رانندگی فراجا می آیند.

این طرح برای نخستین بار در ایام تعطیلات عید فطر سال 1401 به منظور یاری به تسهیل در تردد گردشگران با حضور 15 دستگاه موتورسیکلت سنگین در جاده چالوس به اجرا گذاشته شد. در این راستا سال جاری نیز 26 دستگاه موتورسیکلت عضو کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در اجرای این طرح مشارکت خواهند داشت.

تسریع در ارائه خدمات و برطرف مسائل خودروها و مسافران در کمترین زمان به منظور یاری به کاهش بار ترافیکی راهها، روان سازی حرکت وسایل نقلیه در جاده چالوس، پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی، نظارت و آموزش رانندگی ایمن به رانندگان و امدادرسانی به موقع به هموطنان و گردشگران از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره های 09629، 6423 (021) و 1423 در سراسر کشور در تمام روزهای سال به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیغام امدادخواهان و اعزام گروههای امدادی در تمامی محورهای مواصلاتی کشور است.

منبع: همگردی

به "موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به کمک پلیس هدایت و رانندگی فراجا می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به کمک پلیس هدایت و رانندگی فراجا می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید