همخوانی حیرت انگیز هواداران علیرضا قربانی با این آهنگ

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، یکی از نوازندگان ویولنسل کنسرت های علیرضا قربانی درباره دلیل محبوبیت اثر روزگار غریب با صدای این خواننده بیان می نماید: مخاطبان در این شب ها با قطعه روزگار غریب همخوانی می نمایند.

همخوانی حیرت انگیز هواداران علیرضا قربانی با این آهنگ

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، مسعود فیروزی نژاد نوازنده ویولنسل در گروه ارکستر علیرضا قربانی که این شب ها در کنسرت این هنرمند در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد می نوازد، درباره این اجراها با اشاره به اینکه تمرین های سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشته اند، گفت: تا به امروز اجراهای درخشانی را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم تا آخرین روز کنسرت این حس و حال همراه گروه باشد. هر شب و با حضور این حجم از مخاطبان علاقمند، حال خوشی روی صحنه تجربه می کنیم.

اینکه هر شب برای نزدیک به 3 هزار نفر اجرا داشته باشیم، قطعا کار سخت اما لذت بخش و دلپذیری است و ما برای شب های بعد با این انرژی خوبی که از مخاطبان گرفته ایم مشتاق تر روی صحنه حاضر خواهیم شد.

فیروزی نژاد که تور کنسرت های شهرستان های علیرضا قربانی را همراهی نموده است، درباره استقبال در شهرهای دیگر گفت: استقبال از این تور کنسرت در شهرستان ها کم نظیر و زیبا بود و شور و حالی خاص از طرف مردم داشت. در شهر رشت با صحنه هایی در کنسرت روبرو شدیم که برای همه ما شگفت انگیز بود؛ همخوانی ای که مردم با آقای قربانی داشتند خیلی در این حال و هوا تاثیرگذار بود و این حس خوب را به گروه هم منتقل می کرد.

این نوازنده ویولنسل درباره محبوب ترین قطعه در این اجراها گفت: انتخاب یک قطعه برای من بسیار سخت است؛ چون هر قطعه حس و حال خاص خودش را دارد و با مخاطبان این حس و حال دوچندان شده است.

او در ادامه اعلام کرد: روی صحنه حس و حال مخاطبان را درک می کنیم و بعضی از مخاطبان که با این قطعه ها ارتباط عاطفی برقرار نموده و گاهی چشمانشان نمناک می گردد و همخوانی می نمایند، از روی صحنه دیدنی تر است. این گونه حس و حال مخاطب باعث ارتباط حسی نزدیکی بین ما و آنها می گردد و به همین علت این کنسرت نسبت به اجراهای گذشته متفاوت تر شده است. از اجرای قطعه اول این حس عاطفی بین مخاطبان وجود دارد و مردم عاشقانه های خود را با این قطعه ها مرور می نمایند.

قیمت عجیب و غریب برای یک جای پارک در تهران | اگر می خواهید به کنسرت این خواننده بروید ...

منبع: همشهری آنلاین

به "همخوانی حیرت انگیز هواداران علیرضا قربانی با این آهنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همخوانی حیرت انگیز هواداران علیرضا قربانی با این آهنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید