ویدئوی تست مقاومت گوشی هواوی میت 30 پرو؛ قدرت نمایی در اوج تحریم!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، هواوی میت 30 پرو جدیدترین و قدرتمندترین پرچم دار شرکت هواوی است که در سال 2019 راهی بازار شد. در این جا اما شاهد تست مقاومت این گوشی خواهیم بود تا ببینیم آیا می تواند همانند بیشتر پرچم دارهای اندرویدی هم رده با خود، زیر فشار تست های سنگین دوام بیاورد یا خیر.

ویدئوی تست مقاومت گوشی هواوی میت 30 پرو؛ قدرت نمایی در اوج تحریم!

زک نلسون که با نام کاربری JerryRigEverything در یوتیوب شناخته می گردد، هر سال گوشی های جدید و پرچم دار را با شدیدترین تست ها (به جز تست افتادن) مورد آزمایش قرار می دهد تا ببیند آیا شرکت های سازنده توانستند محصولی مقاوم و با کیفیت را به کاربران ارائه دهند یا خیر. معمولا بیشتر گوشی ها این تست ها را با پیروزیت پشت سر می گذارند اما خب نمونه هایی هم وجود داشته اند که شکست خوردند، همانند وان پلاس 7t که در تست زک دوام نیاورد و شکست!

با این اوصاف می توان گفت اگر محصولی بتواند از تست های زک نلسون سربلند بیرون آید، به احتمال زیاد عمر بالایی خواهد داشت و به سادگی خراب نمی گردد! اما می پردازیم به گوشی مورد آنالیز؛ هواوی میت 30 پرو. محصولی که سال گذشته به عنوان جدیدترین پرچم دار هواوی رونمایی شد اما از بخت بدی که داشت، در بدترین زمان ممکن به بازار عرضه شد؛ یعنی در دوران اوج تحریم های آمریکا بر هواوی که باعث شد گوگل با این شرکت قطع همکاری نموده و لذا هیچ یک از خدمات و برنامه های این شرکت در گوشی میت 30 پرو دیده نمی گردد.

مقایسه دوربین گوشی های آیفون 11 پرو و هواوی میت 30 پرو

اگرچه بعضی ها به این کمبودی ها توجه زیادی نمی نمایند و هواوی نیز در کوشش است تا بتواند جایگزین مناسبی برای فقدان برنامه های گوگل در گوشی های جدید خود پیدا کند، اما باز هم این سرویس ها به شدت در بین مردم محبوب و پر کاربرد هستند و این قضیه قطعا در فروش میت 30 تاثیر منفی خواهد داشت.

اما هواوی که حداقل در بخش نرم افزار خود را شکست خورده می دید، سعی کرد از نظر سخت افزاری و طراحی چیزی کم نگذارد و انصافا هم پیروز بوده. میت 30 پرو به یک نمایشگر 6.53 اینچی از نوع OLED با وضوح 2400 × 1176 پیکسل مجهز شده که با حذف حاشیه ها، 94.1 درصد پنل جلوی گوشی را تشکیل می دهد. همچنین این نمایشگر کمی در گوشه ها خمیدگی دارد که بنا به سلیقه کاربران هم خوب است و هم بد!

این محصول بزرگ، 198 گرم وزن دارد و در ساخت آن از فریم آلومینیومی و شیشه گوریلا گلس 6 استفاده شده که عملکرد آن را در ادامه و در تست مقاومت خواهید دید! پردازنده کایرین 990، 8 گیگابایت رم، 128/256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0، اندروید 10 و مجموعه ای از بهترین و قدرتمندترین دوربین ها، اجزای تشکیل دهنده این گوشی هستند.

هواوی Mate 30 Pro 5G؛ سریع ترین و روان ترین گوشی 2019

میت 30 پرو از نظر طراحی واقعا چشم نواز و زیباست و با در دست داشتن آن، کاملا حس یک محصول بالارده و بسیار با کیفیت را به کاربر القا می نماید. در این تست می بینیم که نمایشگر این محصول مانند بیشتر گوشی های دیگر در فشار سطح 7 خراشیدگی نسبتا عمیقی برداشت اما هیچ مسئله ای برای تاچ آن پیش نیامد چرا که گوریلا گلس 6 کار خود را به عنوان محصول محافظ به خوبی هرچه تمام تر انجام داد!

شما عزیزان می توانید ادامه تست مقاومت هواوی میت 30 پرو را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ویدئوی تست مقاومت گوشی هواوی میت 30 پرو؛ قدرت نمایی در اوج تحریم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئوی تست مقاومت گوشی هواوی میت 30 پرو؛ قدرت نمایی در اوج تحریم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید