کامل ترین طالع بینی های آبان (زن و مرد) به تمام روش ها!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، برای عده ای از افراد فال دریافت و طالع بینی یکی از سرگرمی های جذاب به شمار می رود اما برای برخی دیگر هیچ اهمیتی ندارد. بیشتر افراد معتقدند که ویژگی های متولدین ماه های یکسان شباهت زیادی به هم دیگر دارند و قضاوت هایشان در خصوص اخلاقیات انسان ها نیز بر این اساس شکل می گیرد ولی بایستی به این نکته توجه کرد که این موضوع دغدغه بسیاری از افراد جامعه است و علاقه مند به دانستن خصوصیات متولدین ماه های مختلف هستند. از این رو در این مطلب انواع طالع بینی های آبان را ارائه نموده ایم.

کامل ترین طالع بینی های آبان (زن و مرد) به تمام روش ها!

طالع بینی های آبان

سیاره حاکم بر آبان پلوتون اسـت!

1. طالع بینی هندی آبان

1. طالع بینی هندی مرد متولد آبان

  • موجودی گرم و تند و تیز و عاطفی و احساساتی، اگر احساساتش تبدیل به هوسرانی شوند، نگران نباشید، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نسبت به همسرش، نگاه می دارد.
  • جذابیت مغناطیسی این مرد، حیرت آور است! او کسی است که همه، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام می دهند. بعضی از دختر ها همه جا به دنبال او می گردند! مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت، مؤسسه یا سازمان ها هستند.
  • در خصوص مرد متولد آبان باید سعی کنید همواره به او توجه داشته باشید. از رفت و آمد زیاد با اقوام دوری کنید و از او انتظار نداشته باشید همواره آماده پذیرفتن هر اجتماعی باشد. او بخصوص از مراسم رسمی خوشش نمی آید. زیاده از حد حالت مطمئن و مثبت به خود نگیرید. بخصوص اصرار نکنید او چیز هایی را مطالعه کند که دوست ندارد.
  • او در روابطش بسیار صادق است. به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست، اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می نماید، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه ننموده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید.
  • تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند، پدر خوبی است. او بیش از دیگر مردان متولد برج های تیر و اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد. او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.
  • شاید بتوان گفت که یکی از خصوصیات منفی او این است که مشغله های ذهنی خود را در روابطش دخالت می دهد. تا جایی که باید بپذیرید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند.
  • آن ها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید، علیرغم همه این ها او نگرانی، ترس و اوهام زیادی دارد. از قلم نیاندازید که او آدمی جنجالی است.

طالع بینی های آبان

2. طالع بینی هندی زن متولد آبان

  • ظاهر سرد و آرام این زن باعث می گردد که به سختی بتوانید حقیقت وجودی او را کشف کنید. در حالی که آرامش بیش از حد بعضی این از زن های افسونگر، ممکن است شما را جادو کند، در مواقعی هم می تواند برایتان آزاردهنده باشد. حتی ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا بفهمید او به چه چیزی شبیه است. مطمئناً، او واقعاً همان دختر سرد و خوددار نمی تواند باشد. در واقع این وظیفه شماست که بفهمید او دقیقا چه کسی است!
  • از قلم نیاندازید که زنان آبانی بسیار جذاب و فریبا هستند، آنقدر جذاب که دوستان به دورشان جمع می شوند و به راحتی می تواند با انرژی جالب، مبهم و مرموز خود موجب جلب توجه دیگران گردد.
  • او با همه موضوعات احساساتی برخورد می نماید، به وسیله آویزان کردن جورابتان روی بند گرفته تا مسائل دنیا سوم ممکن است از آن دختر هایی باشد که از نظر مردان خرفت است، اما اگر در قلبش جایی برای خود باز کنید. برای همواره آنجا جای شماست.
  • او در قبال کسی که دوست دارد بسیار صادق و وفادار است. سعی کنید بر یکی از این دختر ها غلبه کنید تاببینید که زندگی چگونه به روی شما لبخند می زند.
  • هرگز فکر نکنید که می دانید به او خیانت کنید، چون با نگاهی زیرکانه همه چیز را می فهمد و چنان غیظ می نماید که مجبور می شوید همه چیز را پنهان کنید. اگر با او درگیر شوید، هرگز شما را نمی بخشد و فراموش نمی نماید، او حتی می تواند تا هشتاد سالگی هم از شما دلخور بماند!
  • در آسمان فلکی، زن متولد این ماه، از متولدین نشانه های دیگر حسودتر، کینه توز و انتقام جوتر است؛ بنابراین مراقب باشید که او را خشمگین و غضبناک نکنید.
  • وقتی مادر می گردد مثل ماده ببری است که برای محافظت از بچه ها با چنگ ودندان می جنگد. او می تواند بسیار انحصار گر باشد و نگذارد که بچه ها از چشمش دور شوند. مادر های خیلی منفی حتی نمی گذارند که شخصیت بچه ها شکل بگیرد و اگر مراقب نباشند آشفتگی به بار خواهد آمد.
  • از نظر دختران متولد این برج فلسفه زندگی این است که اگر خداوند دری را از روی حکمت ببندد، در دیگری را از روی رحمت باز می نماید. اگر دختری مثبت و متولد آبان را انتخاب کنید، روز های بسیار خوشی را با هم می گذارنید، او چه دوست شما باشد چه شریک تان، استواری غیر منتظره ای از خود نشان می دهد. خدای من! او بی نظیر است.

2. طالع بینی چینی آبان

طالع مرد آبانی

در مقابله با حوادث با مهارت ، قدرت بسیار، آرامش و متانت خود را حفظ می نماید و قیافه و برخوردش با وقایع زندگی خانوادگی و حوادث شغلی توأم با خونسردی و آرامش تمام است اما در پشت این متانت دنیایی پر جنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه نیرومند پلوتو است . مواظب باشید که هرگز به شوهر متولد این ماه دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا برخلاف پرستیژ و غرور مردانه او رفتار و گفتاری موهن نداشته باشید زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

طالع زن آبانی

زن متولد آبان نترس است و در عرصه مسائل خود را به آب و آتش می زند و در دل طوفان به سوی هدف می شتابد و با جرات با مخاطرات روبرو میگردد و انتها او را می بینیم که به گونه ای شگفت انگیز بر تمام موانع فائق می آید و موقعیت برتر خود را حفظ می نماید . این زن برخلاف بیشتر زن ها سر نگهدار است و خدا می داند که در گنجینه دل خویش چه اسراری نهفته دارد.

طالع بینی های آبان

3. طالع بینی خورشیدی آبان

ویژگی ها و خصوصیات کلی

مصمم ، قاطع ، با اراده ، پر قدرت ، محکم و نیرومند، عاطفی ، احساساتی ، پراحساس و شهودی مقتدر، با نفوذ، قوی ، جذاب ، گیرا، پرشور و پرحرارت، پر شور و شوق و مهیج.

جنبه منفی شخصیت

حسود، غیرتی ، خشمگین و غضب آلود، وسواسی و بی اختیار، تودار، پنهان کار، مرموز، لجوج ، یک دنده ، سرسخت و خودرأی .

توضیحات عمومی

متولدین آبان ماه در تمام منطقه البروج پر شورترین ، مقتدرترین ، پر حرارت ترین و پیچیده ترین افراد به شمار می آیند. حتی زمانی که به ظاهر خونسرد، آرام و خویشتن دار می رسند، درونشان پر از جوش و خروش و انرژی ، عاطفه و احساس است . درواقع درست مثل آتشفشانی هستند که زیر آب های آرام قرار دارند و هر لحظه ممکن است که فوران کنند، ولی افرادی که تیزهوش و زیرک محسوب می شوند، از آن خشونت مهار شده ، قدرت بی حد و حصر و شخصیت هیپنوتیزم کننده شان و درعین حال آرامش و خودداری ظاهرشان مطلع هستند. همراهی با آنها در اجتماعات و گردهمائی های اجتماعی مرسوم خوشایند است ، چون آنها در حین بحث و تبادل نظر با فکر، با ملاحظه ، موقر، محترم ، متین ، خوددار و در عین حال با محبت ، خوش رو،خوش برخورد، با نزاکت و مهربان هستند، گاهی اوقات نگاهشان آن چنان نافذ و عمیق می گردد که اطرافیان خجالتی و کم رو تحت تأثیر قرار می گیرند و احساس می کنند که در مقابل آنها بی دفاع هستند.

آنها در ظاهر کناره گیری از کانون فعالیت ها و توجهات را ترجیح می دهند ولی درعین حال افرادی که آنها را خوب می شناسند، متوجه هوشیاری زیرکانه آنها می شوند که جزئی از شخصیت وجودیشان به شمار می آید. آنها نیازمند انضباط فردی هستند، چون قادرند ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فرد خودشان را شناسائی نموده و به همین دلیل از افراد دیگر متمایز شوند. در حقیقت ، آنها به راحتی قادرند از قدرت خویش در جهت خیر و یا شر استفاده کنند. آنها شدیداً پیگیر، مصر، سمج و با اراده هستند، از عقیده راسخی برخوردارند و در عین حال عمیقاً حساس هستند و به آسانی تحت تأثیر عواطف و احساسات درونی خودشان قرار می گیرند. به همین دلیل نیز به راحتی صدمه می خورند و اگر مورد توهین یا بی حرمتی قرار بگیرند، به سرعت برانگیخته شده و خشم و عصبانیت بی امان و خطرناک خود را بروز می دهند. گهگاهی آن چنان رک گو می شوند که تا آخر عمر دشمنانی خطرناک برای خودشان می تراشند، چون بیش از حد دقیق ، موشکاف و عیب جو هستند و اگر از کسی خوششان نیاید، تظاهر به دوست داشتن را امری شدیدا سخت تلقی می کنند.

طالع بینی های آبان

آنها قادرند انرژی فراوان خودشان را به طور سازنده ای مهار کنند و اعتماد به نفس خودشان را با زیرکی و بلند پروازی شان را با بلند همتی و علو طبع تعدیل کنند، به شرط آنکه طرف مقابل را دوست داشته باشند. در محل کار با همکارانشان تنها به عنوان رهبر رابطه برقرار می کنند و نسبت به افرادی که به آنها بی علاقه هستند، شدیداً بی رحم ، سنگدل و بی پرده می شوند. آنها به شدت متوقع ، بی گذشت و پرتوقع هستند و نمی توانند به راحتی از اشتباهات و نقطه ضعف های دیگران چشم پوشی کنند، شاید به این دلیل است که از وجود نقطه ضعف ها و بدی های خودشان غافل هستند و نفرت و بیزاری خویش را به طرز نامعقولی در قالب خشم و عصبانیت نشان می دهند. اگرچه آنها می توانند دوستانی خارق العاده باشند به شرط آنکه دوستانشان احترام ، آبرو، شرف و حرمت آنها را که نسبت به آنها بیش از حد حساس هستند، مورد تردید قرار نداده و زیر سؤال نبرند.

آنها زمانی که احساس کنند دوستانشان به حالشان مفید نیستند، به راحتی آنها را کنار می گذارند، ولی خودشان به این خصیصه منفی خوب مطلعند و بیشتر اوقات با این تمایل می جنگند.آنها به یاری قدرت های معقولشان که با تخیل و الهام و شهود همراه هستند و با بهره گیری از استعداد، ذوق ، قریحه ، بینش دقیق و تحلیل گرانه شان ، به علاوه شانس خوبشان از علم و مطلعی برخوردارند. در واقع آنها به نسبت متولدین ماه های دیگر از شانس بیشتری برای نابغه شدن برخوردارند، ولی متأسفانه گهگاهی به افراط و تفریط پرداخته ، بر علیه تمام رسوم به شورش برخاسته ، به سمت اغراق و گزافه گوئی سوق یافته و از بدی ها و عیوب خود غافل می شوند. عصبانیت ترس آور، بی رحمی و خشونت آزار گرانه و ستیزه جویانه ، خودپسندی و نخوت شدید، حسادت بیمارگون و ناپایداری و بی ثباتی شدید خلق و خو همگی بعضی از عادات بد آنها به شمارمی آیند. آن دسته از متولدین آبان ماه که به مسامحه گری و تعلل دست می زنند، تبدیل به افرادی تنبل ، خودخواه ، لذت جو و لوس می شوند که مدام خواستار شنیدن تملق و تمجید از جانب دوستانشان هستند.از آنجائی که آنها کاملاً با استعداد و خوش ذوق هستند، می توانند در بسیاری ازحرفه ها و مشاغل پیروزیت کسب کنند.

طالع بینی های آبان

از آنجائی که در کار بسیار جدی ، مستقل و خویشتن دار هستند می توانند جراح ، دانشمند، قهرمان و سربازانی متهور و دلاور باشند. در کل هر حرفه ای که لازمه اش تحقیق ، آنالیز ، پژوهش و سر و کله زدن با واقعیات است و در آن سری نهفته باشد، برایشان جالب و خوشایند است ، همچنین می توانند سخنوران ، ناطقان و استادانی مجاب گر و متقاعد کننده باشند و به عنوان دیپلمات یا مبلغ مذهبی و عرفانی پیروزیت کسب کنند و خودی نشان دهند.

متولدین آبان ماه در عشق و عاشقی بسیار احساساتی ، عاطفی و فعال هستند. ارتباط عاشقانه به نظر آنها امری مقدس است و از بعد معنوی به آن می نگرند. زمانی که عاشق می شوند، در خلسه فرو رفته و از خود بی خود می شوند و فردیت خویش را از یاد می برند و ازدواج به نظر آنها یک پیوند روحی و روانی به شمار می آید. به همین دلیل نیز گهگاهی در امر عشق و عاشقی آن چنان به افراط می فرایند که لقب (عشاق بخت برگشته و بد فرجام ) را به خود اختصاص می دهند.

بیماری های احتاقتصادی

صورت فلکی عقرب بر لگن خاصره ، اندام های تناسلی و ادراری حکمرانی می نماید ودر نتیجه متولدین آبان ماه مستعد ابتلا به بیماری های کبد و کلیه ، سنگ مثانه و دیگر بیماری های مقاربتی هستند. همچنین ممکن است دچار دمل ، آبسه ، کورک ، جوش ، بیماری کفگیرک ، فیستول ، بواسیر، فتق و زخم های پوستی شوند.

علاقمندی ها

صداقت و حقیقت ، عوامل پنهان و اسرارآمیز، درگیر بودن در کار، کارهای معنادار و عمیق ، مجاب گری و برخورداری از قدرت قانع کنندگی .

بیزاری ها

بسنده کردن به اطلاعات سطحی و کم مایه ، سودجوئی و منفعت طلبی ، مشاغل و کارهای موهن و سبک ، ارتباطات و روابط سطحی و کم مایه ، تملق ، چرب زبانی ، چاخان گوئی ، گزافه گوئی ، اغراق و چاپلوسی .

طالع بینی های آبان

مسائل احتاقتصادی

هر کسی ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد و زمانی که این خصلت ها سرکوب و یا فرو خورده شوند، یا برآورده نشوند، باعث بروز مسائلی می شوند. توصیه ما این است که این پیشنهادات را به کار ببندید و از روبروه شدن با نتایج عالی آن شگفت زده شوید:

ـ مشکل : گهگاهی از عقده حقارت و خود کم بینی رنج می برید و از خودتان بدتان می آید، در عین حال اصلاً مایل نیستید که از دیگران یاری بگیرید.ـ راه حل : باید به خودتان بقبولانید که نه تنها دیگران بلکه خودتان نیز دارای عیوب و نقطه ضعف هائی هستید، سپس سعی کنید تا حتی الامکان نسبت به آنها بی اعتنا باشید، بعد متوجه خواهید شد که آنها به تدریج کمتر و کمتر می شوند.خودمانی رفتار کنید و منعطف باشید تا به راحتی بتوانید در حین روبروه با مسائل از دیگران یاری بگیرید.

ـ مشکل : با این که راه درست را در زندگی تان یافته اید و نظر موافق همه را جلب نموده اید، با این حال هنوز هم از نتایج حاصله راضی نیستید و احساس رضایت نمی کنید.ـ راه حل : باید حتی الامکان ظاهربینی را کنار گذاشته و به عمق هر چیز نگاه کنید،بعد به نقطه ای می رسید که متوجه می شوید دقیقاً خواسته تان چه بوده است . پس ابتدا جوانب امر را آنالیز نموده و به درون بروید.

ـ مشکل : در ارتباطگیری با مشکل روبرو می شوید، با همسرتان مشکل پیدا می کنید و در نهایت با دوستتان قطع رابطه می نمائید.ـ راه حل : نباید به دنبال یافتن نقطه ضعف و عیب و ایراد در دوستان و اطرافیانتان باشید، با آنها رفتاری تحقیرآمیز نداشته باشید و از در پیش دریافت رفتار خشک ، انعطاف ناپذیر، مقرراتی و جدی جداً خودداری نمائید و از مقاومت خود بکاهید.ـ مشکل : هم سن و سال ها و هم ترازانتان در جمع از شما دوری می گزینند و یا زمانی که به آنها نزدیک می گردد، متفرق و پراکنده می شوند.ـ راه حل : هر زمان که احساس کنید شخصیت تان لگد مال شده و یا مورد اذیت قرار گرفته اید، آن را در صحبت هایتان ابراز می کنید و این صراحت لهجه شما باعث می گردد که اطرافیان از شما رویگردان شوند، پس بهتر است سعی کنید که تغئیری دررفتارتان بدهید و مراقب حرف زدنتان باشید.

حقایق جالب و شگفت انگیز دیگری راجع به ماه تولد

عقرب موجودی گزنده ، کینه توز و زهردار است و شب ها در مناطق و نواحی مرطوب به دور از نور در جاهائی یافت می گردد که منابع غذائی مثل سوسک ، جیرجیرک ، بید، شب پره و حشراتی از این دست زیادند.

طالع بینی های آبان

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن

1. رنگ محبوب و خوش یمن متولدین آبان ماه (قرمز تیره و آلبالوئی) است .

2. سنگ ماه متولد آبان : توپاز

متولدین آبان با چه ماهی ازدواج کنند؟

آبان با فروردین ???? بد) این نوع ازدواج بد است و زوجین آزادی خواه ،سلطه گر ،خواستار تنهایی و درون گرا هستند.

آبان با اردیبهشت ???? خوب) این نوع ازدواج خوب است و زوجین آرمانگرا ،بلند پرواز، همراه با جاذبه و اقتدار هستند.

آبان با خرداد :(متوسط) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در آن برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند.

آبان با تیر :(متوسط) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در مسائل اقتصادی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند.

آبان با مرداد ???? متوسط) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران است.

آبان با شهریور ???? متوسط) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین در آن جسور، بی پروا ،سرشار از انرژی و بلند پرواز هستند.

آبان با مهر ???? متوسط) این نوع ازدواج اگرچه خالی از دردسر نیست اما میتوانند پیروز باشد.

آبان با آبان ???? بد) ازدواج متولدین این ماه با یکدیگر همراه با مسائل فراوان است زیرا زوجین مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن هستند.

آبان با آذر ???? متوسط) این نوع ازدواج متوسط است و زوجین یکی سختگیر در مسائل و دیگری سرشت پویا و جدی دارد.

آبان با دی ???? بد) این نوع ازدواج بسیاربد است زیرا هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند.

آبان با بهمن ???? بد) این نوع ازدواج بد است زیرا یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواستار کسب رجحان است.

آبان با اسفند :(بد) این نوع ازدواج بد است زیرا یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی می باشد.

طالع بینی های آبان ماه

سخن آخر

امیدواریم از خواندن طالع بینی های آبان ماه لذت برده باشید. شما می توانید مطلب عکس و متن متولدین آبان را نیز در وبلاگ پایگاه داده ببینید.

آیا به فال و طالع بینی اعتقاد دارید؟ در این باره چه تجربیاتی داشته اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع: مجله انگیزه

به "کامل ترین طالع بینی های آبان (زن و مرد) به تمام روش ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامل ترین طالع بینی های آبان (زن و مرد) به تمام روش ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید