گوشی مرموز موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، روز پنجشنبه 25 نوامبر (4 آذر ماه) گزارش هایی از سوی بعضی افشاگران مطرح دنیای فناوری به بیرون درز کرد که مدعی بود شرکت موتورولا Motorola در حال کاری بر روی یک گوشی هوشمند است که از یک دوربین قدرتمند 200 مگاپیکسلی بهره می برد و برنامه ریزی ها برای عرضه این گوشی در نیمه اول سال 2022 تنظیم شده است.

گوشی مرموز موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، حرکت به سمت دوربین های قدرتمند در گوشی های هوشمند روز به روز در حال توسعه است و رقابت میان سازندگان مطرح در عرصه تنگ تر شده است. این اولین بار نیست که ما خبر استفاده از دوربین قدرتمند 200 مگاپیکسلی در یک گوشی هوشمند را می شنویم چرا که پیش از این در شایعات مطرح بود که شیائومی یک گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی را در دوم سال 2022 و سامسونگ یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی را در سال 2023 عرضه خواهد نمود.

اگر شایعات مطرح شده درباره گوشی های شیائومی و سامسونگ را باور کنیم، به خوبی درخواهیم یافت که این گوشی مرموز موتورولا است که لقب اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی دنیا را از آن خود خواهد نمود، زیرا این گوشی به گفته افشاگران سرشناس و معتبری همانند Ice Universe و Digital Chat Station، قرار است در نیمه اول سال 2022 راهی بازار گردد. نکته جالب توجه در این گزارش ها، عدم ارائه نام این گوشی است و ما هنوز نمی دانیم که موتورولا این گوشی شاخص را تحت چه نامی عرضه خواهد نمود.

این شرکت بعلاوه میخواهد در ماه آینده میلادی گوشی هوشمند Moto Edge X را در کشور چین عرضه کند. این احتمال وجود دارد که این گوشی موتورولا به عنوان اولین گوشی دنیا با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی گردد. گوشی Moto Edge X آینده بعلاوه تجربه عکاسی درخشانی را ارائه خواهد نمود. به گزارش وبلاگ پایگاه داده، این اولین گوشی هوشمند دنیا خواهد بود که دارای سنسور دوربین 60 مگاپیکسلی 0.61 میکرومتری OmniVision OV60A برای گرفتن عکس های سلفی است. بعلاوه اولین گوشی با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50A 1/1.55 اینچی در قسمت پشتی دستگاه خواهد بود. انتظار می رود که Moto Edge X با نام Motorola Edge 30 Ultra نیز در بازار های دنیای عرضه گردد.

فهرست پایگاه داده TENAA این گوشی نشان می دهد که پوسته پشتی آن دارای یک دوربین سه گانه شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی اصلی در کنار یک لنز دیگر 50 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی 144 هرتز +OLED FHD، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، حداکثر 16 گیگابایت رم، حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می نماید. این گوشی ویژگی های دیگری مانند اندروید 11 و اسکنر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می دهد.

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، به نظر می رسد شرکت موتورولا میخواهد تا گوشی های رده پریمیوم خود را توسعه دهد تا سهم ناچیز فعلی خود از این رده گوشی ها را افزایش دهد. عرضه گوشی رده بالای Moto Edge X به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دنیا و بعلاوه اندکی بعد، عرضه اولین گوشی بهرمند از دوربین 200 مگاپیکسلی دنیا، یک برنامه ریزی دقیق برای حضور قدرتمند در بازار گوشی های پرچمدار تلقی می گردد.

منبع: gizmochina

نوشته: مصطفی جرفی-وبلاگ پایگاه داده

منبع: فرارو

به "گوشی مرموز موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی مرموز موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید