اپل در حال آنالیز مشکل نمایشگر آیفون های 12 است

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، مدارک بدست آمده توسط سایت MacRumors نشان می دهند که اپل تأیید نموده است برخی از نمایشگر های آیفون های 12 داری مشکل هایی مانند سو سو زدن، نمایش هاله ای سبز یا خاکستری رنگ و مشکل دیگری مانند تغییر ناگهانی در میزان روشنایی نمایشگر در برخی شرایط هستند.

اپل در حال آنالیز مشکل نمایشگر آیفون های 12 است

در این مدارک که اپل به تازگی با تعمیرنمایندگان رسمی خودش به اشتراک گذاشته، اپل اعلام نموده که از این مشکل ها که توسط کاربران مطرح شده مطلع و در حال آنالیز این مسائل است. اپل همچنین در این مدارک به تعمیرکاران گفته است که حداقل برای مدتی از تعمیر این آیفون ها خودداری نمایند و به کاربران دارای این مشکل ها بگویند که آیفون خود را همیشه به آخرین نسخه از سیستم عامل iOS به روزرسانی نمایند.

  • تست مقاومت آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی در برابر خط و خش و خمیدگی

بر این اساس، این احتمال وجود دارد که اپل بتواند این مشکل را با منتشر کردن به روزرسانی نرم افزاری در آینده بر طرف کند. در زمان عرضه آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس بعضی از کاربران گفته بودند که نمایشگر این تلفن های همراه دارای هاله ای سبز رنگ است که اپل با منتشر کردن iOS 13.6.1 آن مشکل را رفع کرد.

مدت اندکی بعد عرضه آیفون های 12، گزارش هایی از وجود این مشکل در نمایشگر آیفون های 12 در فروم سایت MacRumors و بخش پشتیبانی سایت اپل توسط کاربران منتشر شدند. به نظر می رسد که این مشکل در تمامی آیفون های 12 مانند آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس وجود دارد.

کاربران گفته اند زمانی که میزان روشنایی نمایشگر را بر روی %90 یا مقداری کمتری از آن قرار می دهند با این مشکل ها روبرو می شوند. بعضی از این کاربران گفته اند که این مشکل ها را بروی iOS 14.1 و iOS 14.2 و حتی دو نسخه بتای منتشر شده برای سیستم عامل iOS 14.3 تجربه نموده اند. همچنین بعضی گزارش نموده اند که این مشکل سو سو زدن و نمایش هاله رنگی همیشگی نیست و بعد از مدتی از بین می رود.

  • آیفون 12 پرو مکس بهترین نمایشگر را در بین گوشی های هوشمند دارد

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل در حال آنالیز مشکل نمایشگر آیفون های 12 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در حال آنالیز مشکل نمایشگر آیفون های 12 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید