باخت به سایپا کار خودش را کرد؛ فکری سیستم استقلال را تغییر می دهد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، استقلال زیر نظر محمود فکری در لیگ بیستم با چند سیستم متفاوت بازی کرده است و بعد از باخت این هفته آبی ها برابر سایپا، این احتمال وجود دارد که فکری بازهم سیستم تیمش را تغییر دهد.

باخت به سایپا کار خودش را کرد؛ فکری سیستم استقلال را تغییر می دهد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ پایگاه داده، تیم استقلال باید روز جمعه در قالب هفته سیزدهم به مصاف نفت مسجد سلیمان، تیم سخت کوش و قابل احترام لیگ بیستم برود که شرایط خوبی را تا به حال داشته است. نفت مسجد سلیمان با هدایت مجتبی حسینی پیروز شده با کسب 16 امتیاز از 12 بازی در رده ششم جدول رده بندی قرار بگیرد و این یعنی آبی های پایتخت در مقابل این تیم کار بسیار سختی را خواهند داشت.

استقلال روز شنبه در حالی نتیجه را به سایپا واگذار کرد که امید زیادی به کسب سه امتیاز داشت تا در صدر جدول از رقبا فاصله بگیرد.

حالا و بعد از بازی های روز آخر هفته دوزادهم و پیروزی روز گذشته سپاهان برابر صنعت نفت آبادان، استقلال و سپاهان تیم های 22 امتیازی لیگ برتر هستند و آبی ها با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارند. در این شرایط استقلال باید در بازی برابر نفت مسجد سلیمان تمام توانش را برای کسب سه امتیاز به کار بگیرد تا مبادا صدر جدول را از دست ندهد.

به نظر می رسد فکری برای کسب سه امتیاز در مسجد سلیمان کار سختی را در پیش خواهد داشت و باید بهترین تصمیم را در این بازی اتخاذ کند پس این احتمال وجود دارد که او در بازی روز جمعه بازهم ترکیب و سیستم تیمش را تغییر دهد.

استفاده از سه مهاجم در ترکیب استقلال به صورت همزمان در بازی با تراکتور جواب داد، اما برابر سایپا با شکست همراه شد. باید دید فکری در بازی با نفت مسجد سلیمان بازهم از سیستم 3-3-4 استفاده می کند یا همچون بازی های ابتدای فصل از سیستم تیمش را به 1-3-2-4، 1-2-3-4 و ... تغییر می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "باخت به سایپا کار خودش را کرد؛ فکری سیستم استقلال را تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخت به سایپا کار خودش را کرد؛ فکری سیستم استقلال را تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید