ماجرای کوشش برای یاغی شدن؛ ستاره استقلال فسخ می نماید تا پرسپولیسی گردد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تهران (پانا) - باشگاه استقلال اصرار دارد مظاهری را برای معاوضه بازیکن به فولاد بفرستد اما رشید مخالف است و هدف خیلی بزرگ تری در سر دارد.

ماجرای کوشش برای یاغی شدن؛ ستاره استقلال فسخ می نماید تا پرسپولیسی گردد

به گزارش خبرورزشی، چالش های فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال با رشید مظاهری همچنان ادامه دارد. در 2هفته گذشته طرفین جلساتی را با یکدیگر برگزار کردند که بی نتیجه ماند. اختلاف اصلی مظاهری و باشگاه در این است گه گلر آبی ها خواستار دریافت رضایتنامه شده تا به عنوان بازیکن آزاد برای آینده اش تصمیم بگیرد. این خواسته مظاهری اما با مخالفت باشگاه استقلال روبه رو شده و تأکید مدیران و سرمربی تیم این است که مظاهری به فولاد برود تا استقلال بتواند صالح حردانی را هم جذب کند.

فولاد یک مقصد عالی برای مظاهری از دیدگاه باشگاه استقلال است. آنها با انتقال مظاهری به تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی استقلال را تهدید نمی نماید، می توانند یک بازیکن جوان ملی پوش را هم به عنوان دفاع راست به خدمت بگیرند ولی مسئله مهم اینجاست که مظاهری نمی خواهد به فولاد برود. حتی در 2روز گذشته هم این شایعه مطرح شد که مجیدی گلر تیمش را در اختیار باشگاه گذاشته و دیگر تمایلی برای حفظ مظاهری ندارد ولی او در تمرین دیروز استقلال هم حاضر شد.

نامه مظاهری به باشگاه

باشگاه استقلال هنوز مطالبات مظاهری را پرداخت ننموده و همین موضوع باعث شد گلر آبی ها هفته گذشته با ارسال نامه ای به باشگاه، خواستار دریافت مطالباتش بابت فصل جاری و فصل گذشته باشد.

مظاهری در تراکتور هم با بند فسخی که در قراردادش گنجانده بود، از این تیم جدا و راهی استقلال شد و حالا خطر فسخ قرارداد یکطرفه باشگاه استقلال را تهدید می نماید.

مظاهری حدود 4.5میلیارد تومان از استقلال طلب دارد و باشگاه باید تا چند روز دیگر این طلب را پرداخت کند. این در حالی است که باشگاه استقلال مدت ها قبل در نامه ای به مظاهری قول داده بود که مطالباتش را پرداخت کند ولی این موضوع عملی نشد. در قرارداد مظاهری هم این بند گنجانده شده که اگر مطالباتش پرداخت نگردد، حق فسخ یکطرفه دارد و اگر باشگاه استقلال مطالبات این بازیکن را به طور کامل پرداخت نکند، مظاهری می تواند تا چند روز دیگر قراردادش را فسخ کند.

در این شرایط تعداد قابل توجهی از طرفداران استقلال در صفحات مجازی به مجیدی فشار آورده اند که باعث جدایی مظاهری نگردد. سیاست استقلال فروش مظاهری به فولاد است ولی این دروازه بان می خواهد با دریافت رضایتنامه از جمع آبی ها جدا گردد و به تیم دلخواه خودش برود. مدیران استقلال در این چند روز با تماس های متعدد از مظاهری درخواست کردند تا با حضور در فولاد موافقت کند ولی با مقاومت این دروازه بان روبرو شدند؛ موضوعی که می تواند پیش زمینه یک اتفاق بزرگ و جنجالی باشد.

پرسپولیس، هدف مظاهری

جدا از فولاد خوزستان، یک باشگاه صنعتی هم پیشنهادی وسوسه انگیز به مظاهری داده ولی هدف مهم این دروازه بان رفتن به یک تیم سرشناس است. بعد از پوشیدن پیراهن تراکتور و استقلال، مظاهری قصد ندارد در یک تیم معمولی بازی کند به همین علت او بازی در پرسپولیس را هدف قرار داده است.

مظاهری در این مدت هیچ اظهارنظری در خصوص احتمال پوشیدن پیراهن پرسپولیس نداشته و جالب اینجاست که یحیی گل محمدی هم مدتی پیش گفته بود که با بودن حامد لک به جذب دروازه بان فکر نمی نماید اما این مسائل فقط برای از بین بردن حاشیه های احتمالی این انتقال است. هم اکنون مظاهری جدی ترین گزینه پرسپولیس برای تقویت خط دروازه است. یحیی و داوود فنایی در ذوب آهن با این دروازه بان کار کردند و قصد به خدمت گرفتن مظاهری را دارند. حتی یکی از مربیان پرسپولیس هم با مظاهری صحبت نموده ولی مسئله مهم این است که رشید بتواند در این برهه زمانی بازیکن آزاد گردد.

هدف مهم او رفتن به جام جهانی با تیم ملی ایران است و حضور در پرسپولیس می تواند شرایط فوتبالی مظاهری را تغییر دهد. از طرفی این دروازه بان هرگز دوست ندارد اتفاقی که برای احمد موسوی در استقلال رخ داد را تجربه کند و ترجیح داده بدون حاشیه و صحبت با رسانه ها کارش را جلو ببرد. بدون شک در روزهای آینده ماجرای جدایی مظاهری و استقلال وارد فاز جدیدی خواهد شد، اگر همه چیز طبق خواسته مظاهری پیش برود، احتمالا شاهد یک انتقال جنجالی خواهیم بود.

نکونام: موضوع استقلال تمام شد

به اتفاقات پیرامون رشید مظاهری باید اظهارنظر اخیر جواد نکونام را هم افزود که موضوع معاوضه بازیکن با استقلال را کاملا منتفی دانسته است. سرمربی فولاد بعد از بازی روز شنبه تیمش مقابل پرسپولیس در این خصوص به وبلاگ پایگاه داده گفت: دوست ندارم موضوع را باز کنم ولی مذاکراتی که صورت گرفت، یکطرفه و به ضرر باشگاه ما بود و من موافقت نکردم و موضوع تمام شد.

نکونام بعلاوه تأکید کرد تیمش مشکل کمبود بازیکن دارد: ما اصلا تیم مان بازیکن ندارد که کسی را بدهیم. ما فقط می توانیم بازیکن بگیریم. بنابراین با وجود اصرار باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی، معاوضه رشید مظاهری با بازیکنی از فولاد تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ماجرای کوشش برای یاغی شدن؛ ستاره استقلال فسخ می نماید تا پرسپولیسی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای کوشش برای یاغی شدن؛ ستاره استقلال فسخ می نماید تا پرسپولیسی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید