بازیکن پیشین پرسپولیس: کمیته انضباطی قبل از گل محمدی باید چند استقلالی را محروم می کرد، استرس به جان آبی ها افتاده است!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید که استقلال خوب بازی نمی کند و حضور تماشاگران در استادیوم در هفته های آینده روی نتایج این تیم تاثیر خواهد داشت.

بازیکن پیشین پرسپولیس: کمیته انضباطی قبل از گل محمدی باید چند استقلالی را محروم می کرد، استرس به جان آبی ها افتاده است!

جمشید شاه محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پایگاه داده با اشاره تساوی اخیر سرخابی ها در لیگ برتر با تأکید بر اینکه استقلال باز هم امتیاز از دست خواهد داد، گفت: باز هم می گویم که پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد. با حضور تماشاگران در استادیوم ها استرس به جان استقلال می افتد چرا که آنها خوب بازی نمی نمایند.

وی ادامه داد: بازی با پیکان نشان داد تماشاگر خیلی تاثیر دارد. استقلال خوب بازی نمی نماید اما خوب نتیجه گرفته و اغلب بازی های شان را یک صفر برده است. البته خط حمله استقلال در مقایسه با خط حمله سایر تیم ها بهتر بوده و خط دفاعش هم بد نیست. آنها از نظر تیمی شکل خوبی دارند ولی زیبا بازی نمی نمایند. تماشاگر که در استادیوم باشد، چنین عملکردی را تحمل نمی نماید و فشار می آورد. وقتی بازیکنان موقعیت از دست می دهد تماشاگر داد و بیداد می نماید. در این شرایط بازیکن دیگر نمی تواند بازی خودش را انجام دهد و استرس زیاد هم تأثیر مخرب دارد.

شاه محمدی با اشاره به اینکه پرسپولیس خط حمله خوبی ندارد، توضیح داد: از روز اول هم گفتم که فورواردهای خوبی نداریم و مشکل در این منطقه است. عبدی مهاجم ششدانگی نیست. تیمروف هم فقط می دود مثل 30 سال قبل ما و تا بخواهد به شرایط تیمی پرسپولیس که هجومی است، عادت کند، فصل تمام شده است.

بازیکن پیشین فوتبال ایران با اشاره به محرومیت گل محمدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون اعلام نمود: این از ضعف فدراسیون است. آقایانی که آنجا می نشینند و رأی می دهند قبل از یحیی باید چند استقلالی را جریمه می کردند. آنها قبل از دربی، هر هفته حاشیه می ساختند. اگر استقلالی ها را محروم می کردند و بعد یحیی به خاطر آن حرکت در دربی محروم می شد، جای بحثی باقی نمی ماند. اگر عدالت را رعایت می کردند باید از ابتدای لیگ با استقلالی ها و حاشیه سازی شان در بازی ها برخورد می شد. بعد از هر بازی، تقصیر را انداختند گردن داور، وزیر و وکیل. هر هفته هم می گویند که نمی خواهند استقلال قهرمان گردد. شما بازی خودت را انجام بده، اگر همه جهان جمع شوند هم نمی توانند مانع قهرمانی یک تیم شوند. اینها حرف های بچگانه ای است. پرسپولیس هم باید همینطور باشد، بازی خودش را انجام دهد و به حاشیه نرود.

وی با اشاره صحبت های اخیر طاهری سرپرست استقلال علیه پرسپولیس گفت: من از بیژن خان که هم تیمی ام در سایپا و هم دوره من بوده توقع ندارم این صحبت ها را مطرح کند. سرپرست باید در خصوص تیم خودش صحبت کند. این حرف چه معنا دارد؟ یعنی همه دست به یکی کردند که استقلال قهرمان نگردد؟ خودتان قوی باشید که با حرف دیگران به هم نریزید.

این پیشکسوت تأکید کرد: پرسپولیس با وجودی که سال جاری شرایط خوبی ندارد، اما همچنان بهتر از استقلال بازی می نماید. همین هفته که پرسپولیس جلوی طرفدار بازی خوبی انجام نداد، استقلال باید مقابل پیکان می باخت و واقعاً شانس آورد که مساوی کرد. استقلال هم به جای این حرف ها بازی خودش را انجام دهد؛ مردم می فهمند شما بهتر بازی می کنید یا پرسپولیس. به لحاظ فوتبالی صددرصد پرسپولیس بهتر از استقلال بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازیکن پیشین پرسپولیس: کمیته انضباطی قبل از گل محمدی باید چند استقلالی را محروم می کرد، استرس به جان آبی ها افتاده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن پیشین پرسپولیس: کمیته انضباطی قبل از گل محمدی باید چند استقلالی را محروم می کرد، استرس به جان آبی ها افتاده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید