بارش 5روزه باران در این استان ها

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرنگاران: سازمان هواشناسی از نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، کاهش دما و بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در بعضی استان ها تا روز چهارشنبه اطلاع داد.

بارش 5روزه باران در این استان ها

به گزارش تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جزایر واقع در تنگه هرمز و دریای عمان بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است. امروز و فردا در سایر منطقه ها کشور جو آرامی حاکم است.

روز دوشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش روی می دهد. روز سه شنبه علاوه بر منطقه ها یادشده در استان های واقع در زاگرس مرکزی، بخش هایی از مرکز، ارتفاعات کرمان، جنوب استان های یزد، سیستان و بلوچستان و شمال فارس و روز چهارشنبه علاوه بر منطقه ها فوق در بخش هایی از غرب و شمال غرب و ارتفاعات مرکزی بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است، دریای خزر نیز روز دوشنبه مواج است.

به گزارش تسنیم، بیشینه دمای امروز تهران 26 درجه و آسمان آن صاف گاهی وزش باد در بعضی ساعات غبار رقیق خواهد بود. مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی روز چهارشنبه احتمال بارش پراکنده در مرکز وجود دارد، در این روز بیشینه دمای تهران به 21 درجه کاهش می یابد.

منبع: توریسم آنلاین

به "بارش 5روزه باران در این استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش 5روزه باران در این استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید