بخش احمدی و فارغان در راستا توسعه با تصویب 40 طرح

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، استاندار هرمزگان از تصویب 40 طرح مهم برای توسعه پایدار در دو بخش احمدی و فارغان اطلاع داد.

بخش احمدی و فارغان در راستا توسعه با تصویب 40 طرح

استاندار هرمزگان گفت: 40 طرح مهم برای توسعه پایدار در دو بخش احمدی و فارغان در حوزه های مختلف به تصویب رسید.

مهدی دوستی در جلسه شورای اداری هرمزگان با موضوع آنالیز مسائل و مسائل و پتانسیل های بخش های احمدی و فارغان از توابع شهرستان حاجی آباد گفت: اکتشاف پهنه های معدنی و سرمایه گذاری در حوزه کشت گلخانه ای دو موتور متحرک توسعه پایدار در بخش های احمدی و فارغان است.

او گفت: در یک ماه آینده با مکاتبه ای که با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) انجام می گردد تفاهم نامه اکتشاف پهنه های معدنی به امضا می رسد و کار شناسایی پهنه های مهم معدنی در تمام شهرستان حاجی آباد با موضوع بخش احمدی و فارغان شروع می گردد.

استاندار هرمزگان گفت: در منطقه دق احمدی مقرر شد برای احداث گلخانه در 100 هکتار زمین مطالعات لازم انجام گردد که در صورت اجرایی شدن این طرح بالغ بر 35 هزار تن محصول فراوری می گردد.

دوستی با اشاره به مصوبه ایجاد هنرستان معدنی در این منطقه گفت: تا دو ماه آینده عملیات اجرایی این هنرستان شروع می گرددو یک سری تجهیزات نیز برای دانش آموزان در حوزه برق و موتور هفته های آینده تحویل خواهد شد.

استاندار هرمزگان گفت: در حوزه زیرساختی نیز مسائلی در حوزه آب، برق و جاده داریم که امیدواریم بر اساس مصوبات سفر عمده طرح ها تا انتها سال جاری به نتیجه برسد.

دوستی گفت: برای گازرسانی به این منطقه ها نیز 8 هزار میلیارد تومان اعتبار داریم که بخشی از آن برای گازرسانی به سرگز احمدی و 100 روستای دیگر این بخش اختصاص دارد.

وبلاگ پایگاه داده هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بخش احمدی و فارغان در راستا توسعه با تصویب 40 طرح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش احمدی و فارغان در راستا توسعه با تصویب 40 طرح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید