بر اساس شخصیت خود، محل تحصیل تان را انتخاب کنید

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، چنین نقل شده است که برای شناخت دنیای اطراف باید سفر کرد؛ زیرا در سفر است که می توان با مردم، فرهنگ، دیدگاه ها و .... مختلف آشنا شد. حتی از این راه انتخاب محل ادامه تحصیل نیز میسر است. ولی عامل مهم دیگری نیز در چنین انتخابی نقش دارد و آن شخصیت فردی است. برای آشنایی بیشتر با ابعاد و نقش شخصیت در انتخاب محل تحصیل با خبرنگاران همراه شوید!

بر اساس شخصیت خود، محل تحصیل تان را انتخاب کنید

زمانی که فرد برای ادامه تحصیل مجبور به مهاجرت به شهر یا کشور دیگری است، در واقع تجربه زندگی تازه و متفاوتی را در پیشرو دارد. از اینرو، هرچه ویژگی های محیطی و فرهنگی با شخصیت فرد منطبق باشد، وی می تواند سریع تر به آن محیط خو گرفته و با سبک تازه زندگی خود سازگاری پیدا کند. برای مثال، کسی که قصد سفر به شهر وین -مرکز اتریش- را دارد، نه تنها در خصوص این شهر بلکه باید در خصوص فرهنگ، آداب و رسوم و حتی ویژگی های شخصیتی آن ها نیز اطلاع کسب کند. از اینرو، در ادامه به معرفی بعضی ویژگی های شخصیتی مردم در اقصی نقاط جهان خواهیم پرداخت.

اگر اهل مطالعه هستید....

در این صورت کشور انگلستان و شهر لندن برترین گزینه است. این کشور برترین محل برای تحصیل در رشته ادبیات انگلیسی و مطالعه آثار ارزشمند ادبیات نظیر نوشته های جین آستین است.

اگر رویایی هستید....

پراگ برترین مقصد برای ادامه تحصیل است. می توانید در میان ساختمان های رنگارنگ قدم بزنید و رویا پردازی کنید. البته برنامه تحصیلی دانشگاه های این کشور برای دانشجویان خارجی قابل تغییر بوده و به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

اگر ماجراجو هستید....

اگر علاقه مند هستید تا در حین ادامه تحصیل در دانشگاه به ماجراجوئی نیز بپردازید، استرالیا برترین انتخاب است. در این کشور فرصت سفرهای یک روزه برای ماجراجوئی وجود دارد. در استرایا نیز فرصت های بیشماری برای ماجراجوئی، هیجان و کشف ناشناخته ها وجود دارد.

اگر شخص آرامی هستید....

می توانید در ژنو - مرکز سوئیس - همزمان با تحصیل در دفتر سازمان ملل نیز دوره کارآموزی خود را سپری کنید.

اگر روحیه پیشرو دارید....

در اینصورت برترین گزینه تحصیل در رشته های مربوط به مطالعات منطقه ای و روستایی است. دراین رابطه، رشته های تحصیلی مرتبط با کارهای اجتماعی و مطالعات زیست محیطی در خارج از کشور ارائه می شوند. برای مثال، در کشور بوتان رشته خاص و متفاوت مطالعات محیط زیست و جامعه هیمالیا به علاقه مندان ارائه می گردد.

اگر علاقه مند به تاریخ هستید...

مقصدی را انتخاب کنیدکه تاریخ در آن جریان باشد! البته در این مورد گزینه های بسیاری وجود دارد ولی شهرهایی مانند آتن و رم سرشاز از تاریخ هستند.

اگر دودل هستید...

تحصیل روی دریا را انتخاب کنید! در این حالت کلیه کلاس ها در کشتی تشکیل شده و این کشتی در حال سفر به دور جهان خواهد بود. توفقگاه این دانشگاه متحرک ساحل 15 شهر در 11 کشور است.

منبع: کجارو / huffingtonpost.com

به "بر اساس شخصیت خود، محل تحصیل تان را انتخاب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بر اساس شخصیت خود، محل تحصیل تان را انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید