بهادری جهرمی: جشنواره فجر باید تکمیل کننده پازل فرهنگی کشور باشد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، گفت: اکران در سینماهای سیار مختص منطقه ها کمتر برخوردار، از تمایزهای نو و تحسین برانگیز جشنواره فیلم فجر سال جاری است.

بهادری جهرمی: جشنواره فجر باید تکمیل کننده پازل فرهنگی کشور باشد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

نمایش آثار برگزیده فرهنگ و هنر ایران اسلامی به خودی خود از اهمیت بالایی برخوردار است. نمایش آثار همزمان با تهران در سایر شهرها که چندسالی می گردد به راه افتاده، از ویژگی هایی است که تماشا آثار سینمایی فجر را دسترس پذیرتر نموده است. اکران در سینماهای سیار مختص منطقه ها کم تر برخوردار هم از دیگر تمایزهای تازه و تحسین برانگیز فیلم فجر سال جاری بود. حضور کادر بهداشت و درمان در محل جشنواره برای تزریق واکسن نیز درخور تقدیر بود.

جشنواره فجر می تواند و لازم است تکمیل کننده پازل فرهنگی کشور ما باشد. سینما در عین حالی که نمایش دهنده فرهنگ یک ملت است، کارکردی پیش ران در فرهنگ هم دارد و می تواند فرهنگ ساز باشد. برای خلق چنین آثاری، توجه به محتوا در عین التفات به فرم، امیدآفرینی و ارائه تصویر مثبت از جامعه با پرهیز از نگاه ذره بینی به خرده معایب نقش بسزایی دارد.

برای شنیدن دغدغه های هنرمندان و گفت وگو با سینماگران و اهالی فرهنگ دیروز به خانه جشنواره فجر چهلم در برج میلاد رفتم. از زحمات متولیان اجرایی جشنواره تشکر نموده و برای هنرمندان و اهالی فرهنگ آرزوی موفقیت بیش از پیش دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهادری جهرمی: جشنواره فجر باید تکمیل کننده پازل فرهنگی کشور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهادری جهرمی: جشنواره فجر باید تکمیل کننده پازل فرهنگی کشور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید