سینما

معرفی شماری از معروف ترین کافه های عجیب دنیا

برای عده ای کافه گردی یکی از جاذبه های سفر است. هستند گردشگرانی که به محض ورود به یک شهر در پی دیدنی ترین کافه های آن می گردند. با ما در مقاله عجیب ترین کافه های دنیا همراه شوید تا شما را با شماری از معروف ترین کافه های عجیب دنیا آشنا نماییم. قطعا، آشنایی...

29 فروردین 1403

واکنش وزیر میراث فرهنگی نسبت به پخش آخرین قسمت از یک سریال

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، واکنش وزیر میراث فرهنگی نسبت به پخش آخرین قسمت از یک سریال مطرح شد.

19 شهریور 1402

هوش مصنوعی به یاری سینما می آید

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی درباره استفاده از هوش مصنوعی در تولیدات سینمایی گفت: به عنوان یک کار پژوهشی، نویسندگان ما در حال کار کردن بر روی این موضوع هستند که نتایج آن اعلام می گردد.

26 تیر 1402

8 مرد هالیوودی که با استاندارد های زیبایی دست به گریبان بوده اند

کلفلین گفت گرچه می داند که تجربه های او با آنچه زنان از سر می گذارنند قابل مقایسه نیست، اما اذعان کرد زمانی که مجبور می شود برای یک نقش با بالاتنه برهنه در برابر دوربین ظاهر شود این کار او را عصبی و دچار احساس شرم می کند.

22 فروردین 1402

8 فیلم و انیمیشن دیزنی شبیه افسون که به شخصیت شرور نیاز نداشتند

انیمیشن افسون یکی از کارهای پیروز دیزنی در سال های اخیر بوده است. ترانه ها، طراحی و انیمیشن و صحنه های اشک آور این فیلم تحسین طرفداران دیزنی و منتقدان را برانگیخت. موسیقی این میان نقش بسیار مهمی داشت. اما طبعاً انتقاداتی هم به این انیمیشن وارد شد که یکی...

29 بهمن 1401

در جشن صدهزارمین همسفر چه گذشت؟

پنج شنبه ای که قرار بود خبرنگاران هیچ توری اجرا نکند، سفری به مناسبت صدهزار نفری شدن برای لیدرها و همکاران ستادی خبرنگاران برگزار کرد. البته در این سفر همسفرانی که بیشتر از 120 روز سفر با خبرنگاران را تجربه کردند هم در این سفر با ما همراه بودند.

21 شهریور 1401

مرضیه برومند: اسمم را از آرایشگاه زیبا حذف کردند، بعد مجوز پخش دادند!

مرضیه برومند در قسمت دوم برنامه رو بِ رو از اختلاف های همکاری با تلویزیون و سیامک انصاری و حواشی سریال هایی مثل آرایشگاه زیبا، قصه های تابه تا، خونه مادربزرگه و … گفت. بخش های مهمی از صحبت هایش را مرور می کنیم.

9 مرداد 1401

تریلر تازه لست آو آس پارت 1 بهبودهای آن را نشان می دهد

شرکت تفریح های تعاملی سونی و استودیو ناتی داگ تریلر جدیدی را از بازی لست آو آس پارت 1 (The Last of Us Part I) منتشر کردند که به شرح درباره جزئیات گیم پلی و ویژگی های این نسخه بازسازی شده پرداخته است. در این تریلر، دو کارگردان این پروژه یعنی شاون اسکیگ (Shaun Escayg) و متیو...

9 مرداد 1401

چرا هر روز صبح باید ورزش کنیم؟

چگونه خود را هر روز صبح مجبور به انجام تمرینات ورزشی کنید؟ برترین توصیه ها برای ایجاد انگیزه چیست؟ مزایای ورزش صبحگاهی و دویدن چیست؟ چه تمریناتی به شما یاری می نماید تا از خواب بیدار شوید و باتری های خود را شارژ کنید؟

6 مرداد 1401

شیائومی 12T پرو دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد داشت

اینطور که به نظر می رسد، شیائومی بار دیگر می خواهد از یک محصول با دوربین قدرتمند رونمایی کند؛ اما این دوربین این بار 200 مگاپیکسلی خواهد بود و در محصولی با نام شیائومی 12T پرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

3 مرداد 1401

بازیگر نقش سیاوش در سریال جیران کیست؟

سریال جیران به قسمت بیست و یکم رسیده است و حالا سیاوش سارای گرجی را فراری داده و به خارج از شهر پناه برده اند. در قسمت بیست و دوم نیز تماشاگران منتظر هستند تا ببینند که افراد ناصر الدین آیا می توانند سیاوش و سارای گرجی را بیابند یا خیر.

2 مرداد 1401

پنج فیلم برای شناخت فلسفۀ شرق

با وجود تمام پراکندگی ها و تمایز هایی که میان مکاتب و آیین های مختلف شرقی وجود دارد، اما باز هم می توان اصول و مفاهیم مشترک زیادی را در میان آن ها یافت. این اصول و مفاهیم در کتب زیادی از جمله اوپانیشادها بیان شده اند.

29 تیر 1401

شایعه قهر حمید جبلی و بازگشت به شبکه نمایش خانگی

صداپیشه محبوب کلاه قرمزی پس از 4 سال به عنوان نویسنده و کارگردان بازمی شود.

28 تیر 1401

اکران یک فیلم و ادعای رئیس ناسا درباره موجودات فضایی

بیل نلسون رئیس ناسا می گوید وجود بیگانگان فضایی به دلیل وسعت عالم بسیار محتمل است. این سناتور آمریکایی در مصاحبه با فایننشال تایمز می گوید تلسکوپ جیمز وب که دسامبر سال گذشته راه اندازی شد، می تواند به کشف حیات عوالم دیگر کمک کند.

26 تیر 1401

سونیک 2؛ تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران و هر آنچه می دانیم

تقریبا زمانی که منتظرش بودیم فرا رسیده است. این توپ پرانرژی در یک بسته بندی مجذوب کننده قرار است باری دیگر ما را در یک داستان دیوانه وار همراهی کند. بعد از موفقیت چشم گیر اولین فیلم سونیک خارپشت، این سری فیلم برای یک دنباله پرماجراتر آماده شده است.

21 تیر 1401

عروس گل ها؛ مراسمی گیلانی برای استقبال از بهار

گیلانی ها هر سال در اواخر زمستان مراسمی برگزار می کردند به نام عروس گولی که در آن به استقبال بهار می رفتند. آن ها در این مراسم عروس گل ها را از چنگال غول زمستان نجات می دهند.

31 خرداد 1401

مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد

تهران (پانا) - محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور طی حکمی مجتبی امینی را به سمت دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر منصوب کرد.

25 خرداد 1401

جنگ زده ای که خانه اش را به خاطر نیما ترک نکرد!

اینک نه در میان نامه ها و وصایای نیما یوشیج حرفی از سیروس طاهباز است و نه تنها پسر او چندان دل ِ خوشی از گردآورنده آثار پدرش دارد؛ با این حال اما طاهباز امانت داری باغیرت توصیف می گردد که حاضر نشد در دوران جنگ، به خاطر دست خط های نیما برای نجات جانش هم خانه...

25 خرداد 1401

خرید حضوری و آنلاین از پاساژهای تهران

امروزه یکی از دغدغه های خانم ها، آقایان، دختر ها و پسر های جوان، خرید آنلاین از پاساژ های تهران می باشد. اینکه بتوانید بدون مراجعه حضوری به پاساژ ها جنس مد نظرتان را سفارش دهید، نه تنها صرفه جویی در وقت و انرژی تان کرده اید، بلکه پشت ترافیک های طولانی...

21 خرداد 1401

بازگشت میلیاردر ژاپنی به زمین

یک میلیاردر ژاپنی به همراه دستیار خود و یک فضانورد روس پس از سفر 12 روزه به ایستگاه فضایی بین المللی، به زمین بازگشتند.

15 خرداد 1401
تعداد: (67)