سونیک 2؛ تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران و هر آنچه می دانیم

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تقریبا زمانی که منتظرش بودیم فرا رسیده است. این توپ پرانرژی در یک بسته بندی مجذوب کننده قرار است باری دیگر ما را در یک داستان دیوانه وار همراهی کند. بعد از موفقیت چشم گیر اولین فیلم سونیک خارپشت، این سری فیلم برای یک دنباله پرماجراتر آماده شده است.

سونیک 2؛ تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران و هر آنچه می دانیم

فیلم ابرقهرمانی و کمدی سونیک خارپشت 2 که در راه است، داستان سونیک را می گوید، یک موجود بیگانه آبی رنگ که با دوست های انسانش بر روی سیاره زمین زندگی می نماید.

بعد از شکست دادن دکتر روباتنیک شرور و نجات جهان در قسمت اول، او در حال لذت بردن از اوقات فراغت خود است. اما دشمنش به زودی با لقبی نو، یعنی دکتر اگمن، باز خواهد گشت و این شخصیت پلید، در پی زمردی خواهد بود که به او به میزان ای قدرت می دهد که تشکیل یا نابودی تمدن ها برایش در فقط کسری از ثانیه ممکن می شود. البته، روباتنیک با یک همراه نو باز خواهد گشت، ناکلز اکیدنا. سونیک نیز با یک دوست قدیمی به نام تیلز، شریک شده و کوشش می نماید قبل از رسیدن دست روباتنیک به زمرد و ویران کردن سیاره ای که حال خانه خود می داند، آن قطعه ارزشمند را پیدا کند.

سونیک خارپشت یک سری فیلم بر اساس بازی ویدیویی است که با نامی مشابه در سال 1991 به وسیله سگا درست شد. دنباله این فیلم، بازگشت همان کادر خلاق فیلم اول را به همراه دارد از جمله جف فاولر به عنوان کارگردان و پت کیسی، جاش میلر و جان ویتینگتون در سمت نویسندگی.

قطعا این طور به نظر می آید که بسیاری ذوق و شوق برای دنباله این انیمیشن لایو اکشن وجود دارد. پس ما هم تمام جزئیات منتشر شده در رابطه با سونیک خارپشت 2 را در این مطلب جای داده ایم، از جمله اخبار درباره تاریخ انتشار، داستان، بازیگران و کاراکترهای مختلف، تریلرها و… .

متأسفانه، هیچ تریلر رسمی تا به امروز برای سونیک خارپشت 2 منتشر نشده است. استودیوی پارامونت پیکچرز فقط یک ویدیوی 10 ثانیه ای را برای اعلام کردن عنوان فیلم به نمایش گذاشت. در حال حاضر، به نظر می رسد تمامی نکات جالب این فیلم، افشا نشده اند و برای تماشا تریلر و ویدیوهای تبلیغاتی اش باید کمی صبر کرد.

سونیک خارپشت 2 چه موقع منتشر می شود؟

پارمونت پیکچرز در همکاری با گروه سگا سمی، سونیک خارپشت 2 را هشتم آپریل 2022 در ایالات متحده منتشر خواهد نمود.

چه کسانی در فهرست بازیگران این فیلم هستند؟

از آن جایی قرار است دنباله ای برای قسمت قبل باشد، تمام شخصیت های مهم حضور خواهند داشت. بازیگران نقش های اصلی نیز به کاراکترهای خود باز خواهند گشت. بن شوارتز به صداگذاری سونیک و جیم کری به صداگذاری دکتر روباتنیک (که حالا دکتر اگمن است) برمی گردند. جیمز مدرسن و تیکا سامپتر هم به سراغ نقش های سابق خود، تیم و مدی واچوفسکی می فرایند. خبر اضافه شدن ایدریس البا در نقش ناکلز نیز به گوش می رسد. به علاوه، لی مجدوب به عنوان مأمور استون برمی شود.

دیگر بازیگران حاضر در فیلم پیش رو عبارتند از آدام پالی، ناتاشا راتول، شمار مور و بعضی دیگر.

شخصیت های تأیید شده حاضر در سونیک خارپشت 2

سونیک خارپشت 2 مشخصا شامل بازگشت قهرمان اصلی داستان و تعدادی از دوستان قدیمی اش می شود. یک سری افراد نوی هم به داستان اضافه خواهند شد، بعضی دوست، دشمن و بعضی دیگر چیزی در میان این دو هستند.

  • سونیک خارپشت؛ سونیک یک موجود بیگانه انسان شکل به رنگ آبی است که به سیاره زمین آمده تا این جهان را از دشمنش که زمانی با او صمیمی بوده نجات دهد و آن دشمن، دکتر روباتنیک است. یکی از دوستانش، تام واچوفسکی است، پلیسی در شهر گرین هیلز که برای توقف دکتر روباتنیک به یاری او آمده است. در زمان دنباله این فیلم، سونیک با تام و همسرش مدی زندگی می نماید. در حینی که این دو به مسافرت رفته اند، سونیک دوست قدیمی اش، تیلز را پیدا می نماید و با یاری هم باری دیگر کوشش برای توقف دکتر روباتنیک را آغاز می نمایند.
  • دکتر ایوو روباتنیک یا دکتر اگمن؛ روباتنیک دوست قدیمی سونیک و حال دشمنش است. او یک دانشمند دیوانه است و تنها هدفش، گیر انداختن سونیک و کشف روش استفاده از سرعت خارق العاده او برای سلطه بر جهان است. در مأموریت پیشین خود، از سونیک باخت و به یک سیاره قارچی تبعید شد که در آن جا قسم به گرفتن انتقام خورد. حال با تغییر لقبش به دکتر اگمن، نقشه ای نو برای فتح جهان کشیده که این نقشه شامل یک زمرد سبز به خصوص می شود.
  • ناکلز اکیدنا؛ او که یک موجود انسان گونه دیگر است، یک نوع اکیدنای قرمز است که به دکتر اگمن می پیوندد. اما او بسیار کوتاه مزاج و زود باور است. ناکلز قرار است برای آقای دکتر، زمرد مد نظرش را پیدا کند. البته، او با فریب دکتر وارد این ماجرا شده است.
  • توماس مایکل واچوفسکی (ملقب به تام)؛ او کلانتر گرین هیلز و دوست سونیک است. تام در دفعه قبل به سونیک یاری کرد که روباتنیک را شکست و سیاره اش را از شر او نجات دهد. دنباله فیلم در حالی آغاز می شود که او در شهر نیست اما آیا بر می شود؟ احتمالا بله.
  • مدی واچوفسکی؛ مدی، همسر تام است و به دام پزشکی می پردازد. او جزء کسانی بود که در قسمت اول فیلم، به سونیک و تام در شکست روباتنیک یاری کردند.
  • مأمور استون؛ استون در گذشته دستیار روباتنیک بود تا اینکه رییسش به سیاره قارچی تبعید شد و سپس او جای روباتنیک را گرفت. حال که رییسش برگشته، تکلیف او چه می شود؟ به زودی خواهیم دید.
  • معاون ارشد تام یعنی وید ویپل (با بازی آدام پالی) و ریچل (ناتاشا راتول)، خواهر بزرگ تر مدی که به تام علاقه ای ندارد هم در این فیلم حاضر می شوند.
  • یک کاراکتر نو هم که قرار است اضافه شود، تیلز است؛ تیلز یک روباه با دو دم است که برترین دوست و پیروی سونیک است. تیلز به حد کمی در انتها قسمت اول، با صداگذاری کالین ویلارد دیده شد. در حال حاضر نمی توان مطمئن بود که ویلارد در قسمت آینده هم صداگذار این شخصیت باشد. علاوه بر تمام افراد نام برده شده، شمار مور به عنوان یک نقشی که تا به حال دیده نشده بود، در فیلم حاضر خواهد شد.

فیلم برداری این اثر کی تمام می شود؟

در ماه می 2020 پس از موفقیت فیلم اول، پارامونت پیکچرز خبر فراوری دنباله سونیک خارپشت را داد. عکاسی قسمت دوم این اثر در مارچ 2021 تحت عنوان تپه زمرد آغاز شد و می تواند به این خاطر باشد که داستان فیلم درباره یافتن یک قطعه زمرد جادویی و قدرتمند است. فیلم برداری آن هم در ماه ژوئن به انتها رسید.

داستان سونیک خارپشت 2 در چه دورانی رخ می دهد؟

ماجراهای فیلم در زمان حاضر رخ می دهند. داستان فیلم اول ده سال بعد از فرار سونیک از سیاره اش و ورود او به گرین هیلز واقع در استان مونتانا اتفاق می افتد. دنباله فیلم هم از نظر زمانی در ادامه قسمت اول است و کمی پس از تبعید دکتر روباتنیک به سیاره قارچی آغاز می شود، هنگامی در حال کشیدن نقشه برای بازگشت و گرفتن انتقامش است.

داستان سونیک خارپشت 2 چیست؟

فیلم اول بنیان قسمت دوم را می گذارد. اما حواستان باشد که در این بخش، تعداد زیادی اسپویلر در انتظار شما هستند.

در آن فیلم، بینندگان با سونیک آشنا شدند. یک خارپشت آبی که از سیاره ای دیگر با قدرت های پرسرعت و مافوق صوت خود به نجات ما آمده بود. او از دشمنانش که در پی به دست آوردن قدرتش بودند فرار نموده بود و در سیاره زمین، برای مدتی مخفی شد تا موقعی که دانشمند شرور، دکتر روباتنیک کوشش به استفاده از او برای سلطه بر جهان می نماید. سونیک به یاری دوست های انسانش، دکتر روباتنیک را سرنگون و نقشه هایش را نقش برآب کرد. سپس آن دانشمند دیوانه را به سیاره قارچی تبعید کردند. خلاصه رسمی سونیک خارپشت 2 به این شکل است:

بر اساس این توضیحات، واضح است که سونیک خارپشت 2، سونیک به صحنه باز می شود تا باری دیگر، دشمن خود را شکست دهد. اما این بار با دوست قدیمی و گم شده خود، تیلز که مدت طولانی در پی سونیک بوده است. با توجه به انتها فیلم اول می توان حدس زد که این دو، در کنار یک دیگر به نبرد با دشمنشان خواهند پرداخت. احتمال این هم وجود دارد که در فیلم پیش رو، مروری بر گذشته سونیک و تیلز داشته باشیم و اطلاعاتی درباره سال های ابتدایی دوستی آن ها، از کجا آمدنشان و اینکه سونیک چطور قدرت هایش را گرفته است، کسب کنیم.

در سوی دیگر داستان، دکتر روباتنیک حضور دارد با لقب نو خود، دکتر اگمن، از تبعید برگشته است. در این فیلم قطعا خواهیم دید که او مشکلاتی نو برای سونیک و دوستانش ایجاد می نماید. او همکاری نو نیز به نام ناکلز اکیدنا دارد. این دو در جستجوی یک زمرد خاص هستند که قدرت های جادویی را در خود جای داده است.

به نظر می رسد که ناکلز نقش بسیار مهمی در این داستان داشته باشد. ما از فیلم اول متوجه شدیم که سونیک به وسیله تعدادی اکیدنا در سیاره خود دنبال می شد که آن ها در پی قدرت های سونیک بودند و او را مجبور به فرار کردند که عملا علت حضور او بر روی سیاره زمین همین است. پس می توان فرض کرد که ناکلز به دکتر اگمن پیوسته که به خواسته خودش برسد.

اگر فرصت تماشا فیلم اول را نداشته اید، حالا وقت مناسبی است و اگر که فیلم را دیده اید، سونیک خارپشت 2 قرار است که هیجان شما را دو برابر کند. چرا که هیچ قانونی نمی تواند جلوی این موجود کوچک و سریع را بگیرد.

منبع: collider

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونیک 2؛ تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران و هر آنچه می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونیک 2؛ تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران و هر آنچه می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید