خرید حضوری و آنلاین از پاساژهای تهران

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، امروزه یکی از دغدغه های خانم ها، آقایان، دختر ها و پسر های جوان، خرید آنلاین از پاساژ های تهران می باشد. اینکه بتوانید بدون مراجعه حضوری به پاساژ ها جنس مد نظرتان را سفارش دهید، نه تنها صرفه جویی در وقت و انرژی تان کرده اید، بلکه پشت ترافیک های طولانی و شلوغی پاساژ ها نیز نمانده اید. از همه مهم تر به تمامی محصولات در پاساژهای تهران دسترسی داشته باشند. قطعا شما هم به این نتیجه رسیده اید که نمی توان در یک روز تمامی فروشگاه های موجود در پاساژ ها را گشت و منحصر به فرد ترین محصولات را در آن پیدا کرد.

خرید حضوری و آنلاین از پاساژهای تهران

به همین علت مشتری پسند این بستر را برای فروشندگان پاساژ فراهم کرده است تا بتوانند فروشگاه خود را با توجه به پاساژی که در آن قرار دارند، ثبت نماینده و محصولات خود را به هزاران هزار خریدار نشان دهند. این کار موجب افزایش فروش بیشتر محصولات فروشندگان شده و موجب می شود که خریداران نیز زود تر به آن چیزی که نیاز دارند، برسند. توجه داشته باشید که مشتری پسند برای افرادی که حال رفتن به پاساژ را ندارند نیز بسیار کاراست؛ چرا که آن دسته از افراد تنها با یک کلیک تمامی محصولات داخل پاساژ سمرقند، ارگ، کوروش، تیراژه، میلاد نور، پالادیوم، گلدیس، تهرانی و... دسترسی دارند و می توانند به صورت آنلاین از فروشندگان خرید نمایند.

ما در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با پاساژ های آنلاین شده و خرید آنلاین محصولات پاساژ ها در این مقاله صحبت نماییم و پاساژ های معروفی که راستا رفتن به آنها بسیار طولانی است را به شما عزیزان معرفی نماییم.

مراکز خرید تهران

یکی از مراکز خرید تهران که ممکن است برای آن دسته از افراد که در غرب و جنوب غرب تهران سکونت دارند، راستا بسیار طولانی داشته باشد، پاساژ معروف ارگ است. این پاساژ محبوب واقع در میدان تجریش بوده و راستا نسبتا طولانی برای غرب نشینان دارد. به همین علت شما می توانید بدون دغدغه و به راحتی به صورت آنلاین تمامی محصولات این پاساژ را مشاهده کرده و در صورت تمایل به خرید آنها اقدام نمایید.

پاساژ ارگ تهران از آنجایی که دارای محصولات متنوع، گوناگون، با کیفیت و قیمتی مناسب است، دارای محبوبیت بسیار زیادی می باشد. وجود برند های خارجی و ایرانی در این پاساژ موجب شلوغی آن در ایام تعطیل شده است. البته وجود تخفیف های چشمگیر و اجناس منحصر به فرد در پاساژ ارگ تهران نیز موجب معروف شدن بیشتر آن نزد خریداران شده است. این پاساژ واقع در میدان تجریش تهران می باشد و شما برای دسترسی به آن می توانید هم از طریق حمل و نقل عمومی مثل بی ارتی و هم از طریق مترو و ماشین شخصی به آنجا بروید.

مرکز خرید کوروش

یکی دیگر از مراکز خریدی که ممکن است خریداران از شرق، شمال و جنوب شرق و شمال شرق دوست داشته باشند به آنجا بروند، مرکز خرید کوروش است. این مرکز خرید واقع در خیابان پیامبر جنوبی است. این پاساژ بزرگ دارای 18 طبقه بوده و به تازگی افتتاح شده است. شما عزیزان می توانید از طریق تاکسی و ماشین شخصی به این پاساژ دسترسی داشته باشید. در پاساژ بزرگ کوروش شما 9 طبقه تجاری را مشاهده خواهید کرد که هر یک از آنها برای فعالیت خاصی می باشند.

طبقات -2 و -1 و همکف و طبقه اول به واحد های تجاری برای فروش انواع محصولات مثل پوشاک زنانه و مردانه، عینک، ساعت، لوازم جانبی موبایل، طلا و جواهرات، کلاه، لباس های بچه گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و... اختصاص یافته است. در طبقات دیگر این پاساژ نیز شما می توانید شهربازی و اتاق فرار را مشاهده کنید که برای بچه ها و بزرگسالان طراحی شده است. در این طبقات علاوه بر سرگرمی های مهیج، پردیس سینمایی نیز وجود دارد.

در این پردیس سینمایی شما می توانید انواع فیلم های روی پرده سینما را مشاهده کنید. همچنین این طبقات دارای سینما سه بعدی نیز می باشند که می تواند خاطرات به یادماندنی را برای شما به رقم زند. طبقات دیگر این پاساژ نیز پارکینگ اختصاصی برای خریداران و بازدید نمایندگان آن می باشد. همچنین رستوران و انواع کافه ها نیز در آن وجود دارد که انواع غذا ها در آنها سرو می شود.

مرکز خرید سون سنتر

یکی دیگر از مراکز خرید محبوب و معروف در تهران، مرکز خرید سون سنتر می باشد. این مرکز خرید نیز همانند دیگر پاساژ ها دارای طبقات و فروشگاه های زیادی می باشد. واحد های تجاری واقع در این پاساژ نیز محصولات متنوعی را ارائه کرده اند مانند انواع پوشاک زنانه و مردانه، لباس مجلسی، مانتو زنانه، لباس های بچه هاه، لوازم جانبی موبایل، طلا و جواهر، اکسسوری، کلاه و بدلیجات، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوری و... .

این مرکز خرید دارای 7 طبقه می باشد و در ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض نارمک واقع شده است. 4 طبقه این پاساژ جهت رفاه حال خریداران و بازدید نمایندگان به پارکینگ اختصاص یافته است و سایر طبقات آن نیز واحد های تجاری می باشند.

مرکز خرید تیراژه

یکی دیگر از مراکز خرید واقع در تهران پاساژ تیراژه می باشد. این پاساژ محبوب دارای طبقات مختلفی است که هر یک از طبقات آن دارای واحد های تجاری مختلفی می باشند. شما در این پاساژ می توانید انواع محصولات را پیدا کنید و در صورت نیاز نسبت به خریداری آن اقدام نمایید. همچنین می توانید بدون مراجعه حضوری به این پاساژ نسبت به خرید آنلاین از آن اقدام نمایید. توجه داشته باشید که مرکز خرید تیراژه دارای دو شعبه می باشد که یکی از شعبات آن واقع در اشرفی اصفهانی و شعبه دیگر آن واقع در اتوبان امام علی (ع) است.

هر دو شعبه محصولات متنوع و گوناگونی را اعم از پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی موبایل، لوازم دکوری منزل، لوازم آشپزخانه، مانتو زنانه و دخترانه، مانتو مجلسی، لباس مجلسی، کت و شلوار مردانه، عینک، ساعت، شال و روسری، اکسسوری، طلا و جواهرات، بدلیجات و... ارائه کرده اند. همچنین قیمت مناسب تمامی اجناس در این پاساژ موجب محبوبیت بیشتر آن نزد خریداران شده است. بازدیدنمایندگان و افرادی که قصد گشت و گزار در پاساژ ها را دارند نیز می توانند برای گذراندن وقت خود به کافه ها، رستوران ها و فودکورت های واقع در این پاساژ بروند.

منبع: فرارو

به "خرید حضوری و آنلاین از پاساژهای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید حضوری و آنلاین از پاساژهای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید