توهین سام درخشانی با گستاخی به مردم زیر خط فقر ایران

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرنگاران:صحبت های جنجالی سام درخشانی در واکنش به انتقاد ها از فخر فروشی و سبک زندگی لاکچری بازیگران و سلبریتی ها در روزگاری که مردم حتی دیگر گوشت هم برای خوردن ندارند را ببینید.

توهین سام درخشانی با گستاخی به مردم زیر خط فقر ایران

سام درخشانی بازیگری است که مصاحبه های جنجالی او مشهور است . سام درخشانی اکثرا وقتی سلبریتی ها و بازیگران شبیه او را انتقاد کنید واقعا ناراحت می شود. از نظر سام درخشانی زندگی هنرمندان به خودشون مربوط است و مردم حق ندارند درباره پولدار بودن و تفریح کردن آن ها نظر داشته باشند. می توان گفت به قول شقایق دلشاد دارندگی و برازندگی !سام درخشانی مدتی قبل در یک مصاحبه عجیب و متفاوت گفته بود که مردم خانوادش را چشم می زنند و به همین دلیل است زیاد عکسی از خانواده منتشر نمی کند و حالا این بار در یک مصاحبه تلویزیونی سام درخشانی از این که دیگران بازیگران را انتقاد می کنند و لباس های گران قیمت و زندگی آن ها را زیر سوال می برند ابراز ناراحتی کرد و گفت که مسئولیت گرداندن کشور به گردنشان نیست و اگر مردم گوشت و مرغ برای خوردن ندارند باید از طریق مسئولین رسیدگی شود.

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی مدتی مجری مسابقه تلویزیونی ایران بود. سام درخشانی سال 94 با عسل امیرپور ازدواج کرد و دوتا بچه دارد.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا

به "توهین سام درخشانی با گستاخی به مردم زیر خط فقر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توهین سام درخشانی با گستاخی به مردم زیر خط فقر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید