جدیدترین اطلاعات درباره فصل پنجم سریال سرقت پول

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سریال های غیرانگلیسی زبان به سختی می توانند مخاطبان بسیار زیادی پیدا نمایند و در سطح دنیای دیده شوند. اما سریال اسپانیایی La casa de papel یا همان Money Heist که آن را با عنوان سرقت پول هم می شناسیم، حالا به یکی از شناخته شده ترین سریال های غیرانگلیسی زبان چند سال اخیر تبدیل شده است. سریالی که با داستان هیجان انگیز و شخصیت های دوست داشتنی، راه چند ساله را در کوتاه ترین زمان ممکن طی کرد و امروز هم رده بسیاری از سریال های محبوب دنیا شناخته می گردد.

جدیدترین اطلاعات درباره فصل پنجم سریال سرقت پول

وقتی به خلاصه داستان سریال Money Heist یا سرقت پول نگاه می کنیم، در همان نگاه نخست به نظر می رسد با عنوانی تکراری و کسل نماینده روبرو هستیم. برای افرادی که سریال های تلویزیونی را با وسواس انتخاب می نمایند، داستان سریال سرقت پول تقریبا هیچ مجذوب کنندهیتی ندارد. آن ها تصور می نمایند دوران شگفتی داستان دزدیدن اسکناس ها تقریبا به سرانجام رسیده و دیگر علتی برای تماشای این عناوین نداریم. با این حال اگر شانس کوچکی به سریال سرقت پول بدهید، خیلی سریع متوجه می شوید خبری از دنیای سیاه و سفید یا همان خیر و شیر در فضای سریال نیست. این سریال به سرعت شما را سرگرم می نماید و نه تنها هیجان زیادی برای شما به همراه می آورد بلکه می تواند احساساتتان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

احتمالا وقتی الکس پینا، خالق سریال سرقت پول، به آخرین ویرایش فیلم نامه این سریال نگاه می کرد، هرگز تصور نمی کرد سریال مجذوب کننده و هیجان انگیز او به یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی چند سال اخیر تبدیل شود. این سریال اسپانیایی به شهرتی دنیای دست پیدا کرد و حالا میلیون ها طرفدار در سراسر دنیا منتظر تماشای فصل پنجم و سرانجامی آن هستند. اخیرا اطلاعات بیشتری درباره فصل پنجم و سرانجامی سریال سرقت پول منتشر شده که در ادامه می توانید آن را آنالیز کنید.

ساخت فصل سرانجامی سرقت پول به سرانجام رسیده است؟

شایعاتی که پس از فصل چهارم سریال منتشر شد، این امید را در دل طرفداران سریال روشن نموده بود که شاید سرقت پول حداقل برای دو فصل دیگر تمدید شود. اما سرویس استریم نتفلیکس پس از مذاکره با خالقان سریال به این نتیجه رسید که فصل پنجم می تواند برترین سرانجام را برای سریال به همراه داشته باشد. بنابراین الکس پینا دست به کار شد. او سال گذشته تصویری را از خودش در صفحه رسمی اش در اینستاگرام منتشر کرد که به نظر می رسید در حال نوشتن فیلمنامه فصل پنجم سریال سرقت پول باشد. الکس پینا در حالی برای نوشتن فیلمنامه سریال بازگشت که او فیلمنامه هیچکدام از اپیزودهای فصل چهارم را ننوشته بود و آخرین باری که نگارش داستان سریال سرقت پول برعهده او قرار داشت به فصل سوم بازمی شود.

اما امروز فیلم برداری فصل پنجم سرقت پول در مراحل سرانجامی قرار گرفته است و به نظر می رسد زمان زیادی تا سرانجام همیشگی فراوری این سریال مجذوب کننده باقی نمانده است. چراکه فاصله زیادی هم تا انتشار فصل پنجم باقی نمانده و حتی تریلرهایی هم از فصل سرانجامی منتشر شده که اطلاعات مجذوب کنندهی برای تماشاگر به همراه دارد.

فصل پنجم سرقت پول چند اپیزود دارد؟

سریال سرقت پول براساس زمان پخش چهار فصل دارد. فصل اول و دوم آن به وسیله شبکه اسپانیایی آنتنا 3 پخش شد و به حدی از محبوبیت رسید که سرویس استریم نتفلیکس حق پخش و فراوری آن را خریداری کرد. فصل سوم در سال 2019 و به وسیله نتفلیکس فراوری و منتشر شد و فصل چهارم بهار 2020 به دست طرفداران رسید. اما سریال Money Heist براساس شبکه پخش نماینده آن شامل دو فصل است.

منتقدان باور دارند این شیوه فصل بندی براساس فرم و نوع داستان گویی سریال، دقیق تر به نظر می رسد. بنابراین 15 اپیزود سریال که در سال 2017 پخش شد، فصل اول هستند و فصل دوم سریال هم شامل دو نیم فصل منتشرشده در سال های 2019 و 2020 می شود. تماشاگران وسواسی سریال هم اعتقاد دارند اپیزودهایی که به وسیله شبکه آنتنا 3 اسپانیا ساخته شده، به مراتب کیفیت بالاتری از اپیزودهای ساخته شده به وسیله نتفلیکس دارد. اگرچه به نظر می رسید این سریال برای فصل پنجم و ششم هم تمدید می شود اما سرویس استریم نتفلیکس تایید کرد که سرقت پول در فصل پنجم به سرانجام می رسد و خبری از فصل ششم نیست.

براساس بیانیه رسمی نتفلیکس، فصل پنجم سرقت پول شامل دو بخش می شود. هر کدام از این دو بخش پنج اپیزود دارند و با اختلافی یک ماهه از راه می رسند. پنج اپیزود ابتدایی در سومین روز ماه سپتامبر منتشر می شود و پنج اپیزود نهایی هم در سومین روز ماه دسامبر از راه می رسد. بنابراین قسمت های فصل سرانجامی این سریال هم با فاصله منتشر می شوند و طرفداران نباید مانند بسیاری از سریال های نتفلیکس منتظر همه اپیزودهای این سریال در یک روز باشند. براساس اطلاعاتی که سرویس استریم نتفلیکس به صورت رسمی اعلام نموده، فصل سرانجامی سریال سرقت پول ده اپیزود دارد که در مقایسه با فصل چهارم دو اپیزود بیشتر است.

بازیگران تازه فصل پنجم سرقت پول چه کسانی هستند؟

شاید جالب باشد بدانید آنخل سیلوستره، بازیگر سریال های نارکس و هشت حس به فصل پنجم و سرانجامی سریال سرقت پول پیوسته اما معین نیست او چه نقشی در اپیزودهای سرانجامی یکی از محبوب ترین سریال های چند سال اخیر دارد. بازیگران دیگری هم به این سریال اضافه شده اند. خوزه مانوئل سدا یکی از بازیگران تازه فصل پنجم سریال سرقت پول است که احتمالا در نقش یک آنتاگونیست کینه ای هنرنمایی می نماید. نام های دیگری هم دیده می شوند که هنوز معین نیست در فصل نهایی سریال محبوب نتفلیکس دقیقا در نقش کدام شخصیت قرار می گیرند.

داستان سریال سرقت پول درباره چیست؟

مردی با نام مستعار پروفسور با همراهی 8 نفر که هیچ شناختی از یکدیگر ندارند، آماده سرقت از یک کارخانه چاپ اسکناس در مرکز اسپانیا می شوند. این 8 نفر برای اینکه هویت واقعی شان برای همیشه پنهان بماند، تصمیم می گیرند با نام شهرهای مختلف دنیا بخشی از گروه بزرگ دزدی باشند. بنابراین برلین، مسکو، دنور، توکیو، هلسینکی، اسلو، ریو و نایروبی زیر نظر پروفسور آماده می شوند تا برای حمله به کارخانه چاپ اسکناس، نگرانی خاصی وجود نداشته باشد.

شاید جالب باشد بدانید ساختمانی که پروفسور و افرادش به آن حمله می نمایند، در دنیای واقعی دفتر مرکزی تحقیقات ملی اسپانیا است. کوشش توکیو و سایر اعضای گروه، در همان قد نخست نتیجه می دهد و آن ها به راحتی وارد چاپخانه اسکانس می شوند. اعضای گروه پروفسور با لباس های قرمز و ماسکی به شکل صورت سالوادور دالی، نقاش سورئال اسپانیایی، با تسخیر چاپخانه پیروز می شوند 67 نفر را گروگان بگیرند. حالا آن ها به هزاران یورو پول نقد دسترسی دارند اما هدف اصلی نایروبی و دوستان ناشناخته اش تنها پول های موجود در کارخانه چاپ اسکناس نیست. آن ها در پی 2400 میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب هستند.

آیا اسپین آف سریال خانه کاغذی ساخته می شود؟

به نظر نمی رسد یک سریال فرعی از خانه کاغذی پس از سرانجام سریال محبوب نتفلیکس ساخته شود. با این حال الکس پینا، خالق سریال، ساخت اسپین آف خانه کاغذی را انکار نمی نماید. او امیدوار است که روزی شرایط برای ساخت این سریال فراهم شود اما به نظر نمی رسد فعلا شرایط برای ساخت آن فراهم باشد. با این حال الکس پینا مدعی شده که همیشه آماده است تا ساخت اسپین آف خانه کاغذی را وارد مرحله نهایی کند و به همین علت از ایده ساخت آن همیشه استقبال نموده است.

منبع: ایرنا زندگی

به "جدیدترین اطلاعات درباره فصل پنجم سریال سرقت پول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین اطلاعات درباره فصل پنجم سریال سرقت پول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید