سریال و پخش خانگی

واکنش وزیر میراث فرهنگی نسبت به پخش آخرین قسمت از یک سریال

ایسنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، واکنش وزیر میراث فرهنگی نسبت به پخش آخرین قسمت از یک سریال مطرح شد.

19 شهریور 1402

هوش مصنوعی به یاری سینما می آید

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی درباره استفاده از هوش مصنوعی در تولیدات سینمایی گفت: به عنوان یک کار پژوهشی، نویسندگان ما در حال کار کردن بر روی این موضوع هستند که نتایج آن اعلام می گردد.

26 تیر 1402

8 فیلم و انیمیشن دیزنی شبیه افسون که به شخصیت شرور نیاز نداشتند

انیمیشن افسون یکی از کارهای پیروز دیزنی در سال های اخیر بوده است. ترانه ها، طراحی و انیمیشن و صحنه های اشک آور این فیلم تحسین طرفداران دیزنی و منتقدان را برانگیخت. موسیقی این میان نقش بسیار مهمی داشت. اما طبعاً انتقاداتی هم به این انیمیشن وارد شد که یکی...

29 بهمن 1401

مجری زن سیما از بیماری سخت خود پرده برداشت

ستاره سادات قطبی، مجری معروف ایرانی و همسر شهرام صبور، که چندی پیش در سریال تلویزیونی نوار زرد نیز ایفای نقش کرد، روز گذشته با انتشار عکسی از داروهایش از ابتلای خود به یک بیماری سخت پرده برداشت.

6 دی 1401

مرضیه برومند: اسمم را از آرایشگاه زیبا حذف کردند، بعد مجوز پخش دادند!

مرضیه برومند در قسمت دوم برنامه رو بِ رو از اختلاف های همکاری با تلویزیون و سیامک انصاری و حواشی سریال هایی مثل آرایشگاه زیبا، قصه های تابه تا، خونه مادربزرگه و … گفت. بخش های مهمی از صحبت هایش را مرور می کنیم.

9 مرداد 1401

تریلر تازه لست آو آس پارت 1 بهبودهای آن را نشان می دهد

شرکت تفریح های تعاملی سونی و استودیو ناتی داگ تریلر جدیدی را از بازی لست آو آس پارت 1 (The Last of Us Part I) منتشر کردند که به شرح درباره جزئیات گیم پلی و ویژگی های این نسخه بازسازی شده پرداخته است. در این تریلر، دو کارگردان این پروژه یعنی شاون اسکیگ (Shaun Escayg) و متیو...

9 مرداد 1401

بازیگر نقش سیاوش در سریال جیران کیست؟

سریال جیران به قسمت بیست و یکم رسیده است و حالا سیاوش سارای گرجی را فراری داده و به خارج از شهر پناه برده اند. در قسمت بیست و دوم نیز تماشاگران منتظر هستند تا ببینند که افراد ناصر الدین آیا می توانند سیاوش و سارای گرجی را بیابند یا خیر.

2 مرداد 1401

شایعه قهر حمید جبلی و بازگشت به شبکه نمایش خانگی

صداپیشه محبوب کلاه قرمزی پس از 4 سال به عنوان نویسنده و کارگردان بازمی شود.

28 تیر 1401

سونیک 2؛ تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران و هر آنچه می دانیم

تقریبا زمانی که منتظرش بودیم فرا رسیده است. این توپ پرانرژی در یک بسته بندی مجذوب کننده قرار است باری دیگر ما را در یک داستان دیوانه وار همراهی کند. بعد از موفقیت چشم گیر اولین فیلم سونیک خارپشت، این سری فیلم برای یک دنباله پرماجراتر آماده شده است.

21 تیر 1401

فستیوال لاس فالاس اسپانیا ، معروفترین فستیوال والنسیا

در فستیوال لاس فالاس اسپانیا انتظار رخ دادن هر اتفاقی را داشته باشید! از رژه رفتن عروسک های غول پیکر در خیابان گرفته تا آتش بازی های بی وقفه و جشن های خیابانی، شهر والنسیا در روزهای برگزاری فستیوال شادترین لحظات خود را سپری می نماید. در جشن لاس فالاس چه...

17 تیر 1401

جدیدترین اطلاعات درباره فصل پنجم سریال سرقت پول

سریال های غیرانگلیسی زبان به سختی می توانند مخاطبان بسیار زیادی پیدا نمایند و در سطح دنیای دیده شوند. اما سریال اسپانیایی La casa de papel یا همان Money Heist که آن را با عنوان سرقت پول هم می شناسیم، حالا به یکی از شناخته شده ترین سریال های غیرانگلیسی زبان چند سال...

17 دی 1400

موجودات و عواملی که زامبی ها را به حقیقت تبدیل خواهند کرد

در این گزارش با 10 موجود و عاملی که زامبی ها را به حقیقت تبدیل خواهد کرد آشنا می شوید.

5 شهریور 1400

انیمیشن گرگینه ها (Wolfwalkers)؛ گرگ های ایرلندی رقیب ارواح پیکسار می شوند

سال 2020 دو انیمیشن پرسروصدا داشتیم یکی کارتون روح پیکسار که به دلیل کمپانی مهمی که پشتش بود بیشتر درباره اش نوشته شد و دیگری انیمیشن گرگینه ها که منتقدان خیلی تحسینش کردند و احتمالا رقیب اصلی روح در اسکار خواهد بود.

1 اسفند 1399

بیوگرافی فرشته صدرعرفایی همسر کامبوزیا پرتوی

فرشته صدرعرفایی متولد سال 1341 در شهر تهران است. وی به حرفه بازیگری، گویندگی و عروسک گردانی مشغول است. کامبوزیا پرتوی کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی همسر فرشته صدرعرفایی است.

3 بهمن 1399

برگزاری 50 جلسه سرمایه گذاری در اولین روز اینوتکس، پخش 30 مستند تجربه فناوری

دبیر نهمین دوره نمایشگاه اینوتکس 2020 با تاکید بر اینکه در این دوره از نمایشگاه که به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شده، 12 بخش جانبی در نظر گرفته شده است، گفت: مرحله نهایی رویداد اینوتکیچ که از آذرماه سال گذشته در 6 استان شروع شد، در روز چهارم این...

11 مهر 1399

پیشنهاد دو سریال تازه در مورد کاترین کبیر: سریال The Great و Catherine the Great با بازی های ال فانینگ و هلن میرن

مقدمه: کاترین کبیر کیست؟در میان زنان حکومتگر جهان، کاترین تنها زنی است که لقب کبیر به او داده شده و در تمام منابع تاریخی نیز این عنوان برای وی به رسمیت شناخته شده است.

8 مرداد 1399

حجم زیاد تبلیغات در پایتخت 6 از کجا نشأت می گیرد؟

اولین قسمت از سریال پایتخت درحالی روی آنتن رفت که حجم زیاد تبلیغات تلویزیونی در حین پخش آن غیرمعمول به نظر می رسید.

20 اردیبهشت 1399

منوچهر شمسایی درگذشت

منوچهر شمسایی از نورپردازان و کارگردانان تلویزیونی قدیمی درگذشت.

6 اردیبهشت 1399