حجم زیاد تبلیغات در پایتخت 6 از کجا نشأت می گیرد؟
به گزارش وبلاگ پایگاه داده، اولین قسمت از سریال پایتخت درحالی روی آنتن رفت که حجم زیاد تبلیغات تلویزیونی در حین پخش آن غیرمعمول به نظر می رسید.
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری وبلاگ پایگاه داده، تبلیغات زیادی در برنامه های تلویزیونی خصوصا در زمان های پربیننده، همیشه محل سوال و انتقاد است. خصوصا این انتقاد از ناحیه مخاطبی است که جلوی تلویزیون نشسته و ممکن است همین فرایند موجبات رنجش او را ایجاد کند.
سریال های پرمخاطب ازجمله زمان هایی است که سیما بخاطر کمی بودجه و عدم حمایت های مالی دولتی از آن برای تبلیغات و پر کردن سهم مالی خود استفاده می کند بی آنکه عمدتا حقوق مخاطبش رعایت شود.
اولین قسمت از سریال نوروزی پایتخت 6 با حجمه زیادی از آیتم های تبلیغی میان برنامه ای روبرو شد تا جایی که حتی برخی این را متوجه خود سازندگان مجموعه و شاید توافق آنها با شبکه عنوان کردند؛ توافقی که گاه برخی برندهای تبلیغی با صداوسیما نیز دارند تا نفعی دوطرفه برای هریک رقم بزند!
هرچند که محسن تنابنده نسبت به این اتفاق چنین واکنشی نشان داد: ما هم مثل شما از حجم تبلیغات کلافه و دلخور هستیم.
به هرحال مخاطب سیما این چنین تولیدات تلویزیونی مثل سریال پایتخت را علاقه مند است اما هر توافقی در این بین و یا کسب درآمد دوچندان برای کاستی های بودجه ای و غیره موجد نارضایتی مخاطبن و تماشاگران میلیونی آن خواهد شد.
لازم به ذکر است پایتخت 6 به کارگردانی سیروس مقدم طبق کنداکتور شبانه شبکه یک هر شب ساعت 22 و تکرار آن ساعت 10 صبح و 17 روز بعد پخش می شود.
انتهای پیام /4143/
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا