جزئیات برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سازمان سنجش آموزش کشور درباره زمان برگزاری و انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اطلاعیه داد.

جزئیات برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ پایگاه داده، آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1400 صبح روز آدینه مورخ هفتم آبان ماه در شهر تهران برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و در های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از آغاز فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون متقاضیان از امروز سه شنبه چهارم آبان ماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ مشخص شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان مشخص شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و بعلاوه اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات کارت ورود به جلسه وجود دارد، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه ششم آبان ماه 1400 با همراه داشتن مدارک مربوطه (کارت ملی و اصل شناسنامه عکسدار) به کننده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص مندرج در بند ج مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس است و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد لازم است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ج به کننده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل رفع شود.

چنانچه شماره داوطلبی شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می باشد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند ج به کننده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل رفع شود.

در ضمنً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که به وسیله خود وی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه سازمان واقع شده است پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

کننده مسئول رفع نقص در روز پنجشنبه ششم آبان ماه صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 17:00 در باجه رفع نقص مستقر خواهد شد. آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون، برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند ب ملزم به مراجعه به کننده مسئول رفع نقص کارت می شوند، به توضیح ذیل می باشد:

تهران: میدان فردوسی، خیابان انقلاب، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات برگزاری آزمون انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید