خبرنگاران برق غرب پلدختر وصل شد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خرم آباد - خبرنگاران - برق مناطق غربی پلدختر که مواجهه آنها با سیلاب بیشتر است از غروب امروز برای ساعاتی نوسان داشت و یا قطع بود که اکنون با اقدام شرکت توزیع نیروی برق استان وصل شده و به حالت پایدار رسیده است.

خبرنگاران برق غرب پلدختر وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با توجه به شدت بارش ها و تاثیرپذیری شبکه برق ضلع غربی شهر پلدختر قطع شد که با اقدامات اورژانسی مشکل برطرف و اکنون وصل شده است.

خودنیا اضافه کرد: در حال حاضر برق تمامی مناطق استان از جمله پلدختر و معمولان در شرایط پایدار می باشد که اکیپ ها بصورت آماده باش در مناطق حساس مستقر هستند و آمادگی لازم در راستای برطرف مسائل احتمالی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب 120 تیم امدادی شرکت توزیع برق استان در حالت آماده باش هستند و اجناس مورد احتیاج در انبارهای پلدختر، دورود، ویسیان، معمولان ذخیره شده ست.

حودنیا گفت: پس از سیل فروردین ماه اقدامات بازسازی شبکه های برق به صورت استاندارد انجام و بسیاری از شبکه ها از کنار و جهت رودخانه ها دور شده اند که انتظار می رود با این اقدام مشکل خاصی در سیل اخیر ایجاد نشود.

حدود هفت تا هشت هزار نفر در غرب پلدختر ساکن هستند و بارش های مستمر در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برق غرب پلدختر وصل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برق غرب پلدختر وصل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید