خبرنگاران سه سانحه رانندگی در مرنجاب آران و بیدگل هفت مصدوم داشت

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، کاشان- خبرنگاران- سرپرست اورژانس 115 آران و بیدگل از آسیب تماشا هفت نفر در جریان سه سانحه رانندگی جداگانه در راستا منطقه گردشگری کویر مرنجاب از توابع این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران سه سانحه رانندگی در مرنجاب آران و بیدگل هفت مصدوم داشت

مصطفی قربانی شامگاه پنجشنبه به خبرنگار وبلاگ پایگاه داده گفت: واژگونی های سه دستگاه خودرو شامل جیپ، پاترول و موتور سه چرخ در ساعت های 12، 16 و 18 در کویر مرنجاب به سامانه فوریت های پزشکی آران و بیدگل گزارش شد که چهار دستگاه آمبولانس در پی این حادثه ها به منطقه اعزام شدند.

وی اعلام کرد: هفت نفر مصدوم حادثه های امروز پس از اقدام های اولیه از سوی تکنسین های اورژانس 115، برای ادامه فرایند درمان به بیمارستان بهشتی کاشان انتقال یافتند.

در پی همایش آف رود در منطقه کویر مرنجاب، تعداد زیادی خودرو به این منطقه ورود کردند که موجب افزایش ترددها در راستا شده است.

کویر مرنجاب واقع در شمال آران و بیدگل با 850 متر ارتفاع از سطح آب های آزاد، یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور محسوب به تعداد می رود که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله و دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می گردد.

شهرستان آران و بیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر، در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان شده واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سه سانحه رانندگی در مرنجاب آران و بیدگل هفت مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه سانحه رانندگی در مرنجاب آران و بیدگل هفت مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید