داشتن برنامه، رمز تخصیص درست اعتبارات و موفقیت کاری مدیران است

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: مدیران برای موفقیت در حوزه اجرایی باید برنامه داشته باشند چراکه بدون برنامه فقط بودجه، اعتبارات، وقت و انرژی به هدر رفته و کاری از پیش نمی رود.

داشتن برنامه، رمز تخصیص درست اعتبارات و موفقیت کاری مدیران است

حمید ملانوری، شامگاه پنجشنبه 18 دی در نشست شورای اداری شهرستان فردوس اضافه نمود: مدیران برای این که برنامه درست و مفید داشته باشند باید مطالعه درستی از شرایط پیرامونی در راستای وظایف سازمانی خود داشته باشند و با اولویت بندی قدم بردارند.

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، وی اعلام کرد: شناسایی فرصت ها و احتیاجها همچنین برداشتن قدم ها به شکلی که پیشرفت را حس کنیم و مردم هم این تحول را درک نمایند و از طعم شیرینش لذت ببرند، مهمترین اصلی است که در برنامه ریزی باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: مهمترین و ماندگارترین اقدامی که مدیران می توانند انجام دهند، ایجاد خرد جمعی است.

وی توضیح داد: ما باید باعث ایجاد خرد جمعی شویم و در قالب حرکت های جمعی، تفکر توسعه ای و پیش رفتن در جهت تدبیر و فکر را ترویج کنیم.

ملانوری اضافه نمود: تحرک و پویایی در سایه همدلی و همراهی رمز پیروزیت بوده و هنر مدیران تبدیل تهدیدها به فرصت است.

وی اظهار کرد: مدیران پیروز برای توفیق خود و دیگران جهت را باز می نمایند و راه می سازند و قدمی برمی دارند که نتیجه داشته باشد و مردم آن را حس نمایند.

وی، هدف اصلی از طراحی و راه اندازی ستاد توسعه خاوران را تجمیع همه ظرفیت های موجود اعم از منابع انسانی، طبیعی، کشاورزی و گردشگری برای توسعه استان عنوان نمود و اضافه نمود: اصلی ترین انگیزه ما برای طراحی و اجرای این ستاد، این است که همه ظرفیت های استان را گردآوری کنیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز نه فرصتی برای از دست دادن داریم و نه کمبودی به لحاظ علم و دانش لذا باید افراد توانمند در کنار صنعت و معدن، کشاورزی و سایر ظرفیت ها قرار گیرند و به سمت توسعه پایدار، همه جانبه و متوازن حرکت کنیم که شغل ایجاد و معیشت مردم را تامین کند.

ملانوری توضیح داد: نباید به احداث زندان ها افتخار کنیم بلکه باید به احداث کارخانه ها، مساجد و مراکز فرهنگی تمرکز نموده و بیشتر از گذشته فضای امن را برای ترویج فرهنگ و آموزش مردم ایجاد کنیم.

وی گفت: مدیران نباید پشت میز بنشینند بلکه مردم باید مدیران را ببینند و کارها و فعالیت های آنان را در جامعه حس نمایند.

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد: توصیه این است که در سایه وفاق، همدلی و همکاری و با استفاده از همه ظرفیت ها، ائمه آدینه، نمایندگان مجلس، نهادهای مدنی، ریش سفیدان، بانوان، جوانان و سایر ظرفیت ها انرژی مثبت به یکدیگر منتقل کنیم و به سمت توسعه استان پیش برویم.

وی گفت: عمر مدیریتی ما تمام خواهد شد لذا باید در همین مدت کوتاه، کاری کنیم که جامعه از نعمت ها به درستی برخوردار شوند.

استاندار خراسان جنوبی درباره تامین آب شرب شهر باغستان گفت: این پروژه باید تا خاتمه امسال عملیاتی گردد و مردم به وسیله شبکه به ایستگاه های برداشت آب شرب سالم و بهداشتی متصل شوند.

وی با اشاره به موضوع تامین آب کارخانه نساجی فردوس گفت: یک کارخانه که ساختمان فاز دوم آن ساخته شده و تجهیزات توسط بخش خصوصی خریداری شده نباید برای تامین آب مورد احتیاج متوقف گردد لذا مسوولان پیگیر این موضوع باشند.

فردوس، پایلوت راه اندازی مجتمع های پرورش بلدرچین و کبک گردد

ملانوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت شهرستان فردوس و استقبال شهروندان از واحدهای پرورش کبک و بلدرچین خانگی، از مشکلاتی گفت که این افراد با آن مواجهند و پیشنهاد داد: فردوس، شهرستان پایلوت راه اندازی مجتمع های پرورش بلدرچین و کبک باشد.

وی گفت: از آنجا که این افراد بعد از مدتی نسبت به توسعه واحد پرورش کبک و بلدرچین خود اقدام می نمایند، پیشنهاد می گردد مجتمع های پرورش و فراوری کبک و بلدرچین در شهرستان راه اندازی گردد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: فردوس می تواند شهرستان الگو و پیشران در راه اندازی مجتمع های پرورش بلدرچین و کبک باشد.

وی گفت: هدف از راه اندازی این مجتمع ها، خارج شدن کار از حالت خانگی و سوق دادن افراد به سمت کار تخصصی و با رعایت ضوابط بهداشتی است.

ملانوری با اشاره به بهره برداری از 2 ایستگاه فرستنده دیجیتال در مناطق روستایی فردوس گفت: تا سال آینده سراسر استان خراسان جنوبی زیر پوشش فرستنده های دیجیتال قرار خواهد گرفت.

وی اعلام کرد: به دلیل پراکندگی جمعیت باید فرستنده های بیشتری را در استان ایجاد کنیم و 2 ایستگاهی که امروز در این شهرستان افتتاح شد هزار و 500 نفر را زیر پوشش قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "داشتن برنامه، رمز تخصیص درست اعتبارات و موفقیت کاری مدیران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داشتن برنامه، رمز تخصیص درست اعتبارات و موفقیت کاری مدیران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید