رفتار مناسب برای اقامت در یک هتل 5 ستاره!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، نام هتل 5 ستاره که می آید، شاید بعضی از ابهت، جبروت و کلاسی که دارد وحشت نمایند اما برای این که خودتان را با شرایط لوکس این هتل ها هماهنگ کنید فوت وفن هایی را باید بدانید.

رفتار مناسب برای اقامت در یک هتل 5 ستاره!

اگر قبلاً در یک هتل 5 ستاره اقامت داشته اید، احتمالاً بار اولی که برای اقامت چند روزه به آنجا رفته اید، نمی دانستید که چطور باید رفتار کنید یا حرف بزنید. البته، ممکن است تقصیر خودتان نباشید، زرق و برق هتل هوش از سرتان برده باشد، از این همه جلوه های تجملاتی کمی هنگ نموده باشید J و دلتان بخواهد دنده عقب بروید و به خانه برگردید.

شب، سر میز شام، ممکن است ندانید که چطور باید اتیکت های لازم را رعایت کنید و درست مثل یک اشراف زاده یا یک جنتلمن کارد و چنگال را در دست گرفته و غذا بخورید. با این که نام هتل های 5 ستاره ممکن است شما را به وحشت بیاندازد اما نگذارید میهمانان دیگر متوجه شوند که بار اولتان است پا به چنین هتلی می گذارید. در عوض، طوری عادی رفتار کنید که انگار مدام به این هتل های لوکس می روید و اقامت در این هتل ها عادت همیشگی شماست.

در اینجا به شما چند ترفند لازم را آموزش می دهیم:

اعتماد به نفس داشته باشید

وقتی پا به یک هتل 5 ستاره می گذارید، اعتماد به نفس یکی از کلیدهای اصلی موفقیت شماست. قرص و محکم قدم بردارید و تا می توانید با میهمانان دیگر در تعامل و ارتباط باشید. این به شما یاری می نماید تا در خصوص ویژگی های هتل های 5 ستاره بیشتر بدانید.

لباس مناسب بپوشید

با این که شما قصد دارید در اتاق هتل بمانید و هیچ کار دیگری انجام ندهید، اما در واقع هرگز چنین چیزی رخ نخواهد داد و مجبور به تردد در فضای هتل خواهید شد. هتل های 5 ستاره امکانات تفریحی و تسهیلات رفاهی خیلی خوب و جذابی دارند که ساعت ها میهمانان را سرگرم می نماید. بنابراین، پوشیدن لباس مناسب در اولویت خواهد بود.

وقتی در راهروها و فضای هتل قدم می زنید بهتر است بدانید که اجازه ندارید با جوراب و صندل این طرف و آن طرف هتل گشت بزنید؛ مگر این که در استخر هتل بخواهید شنا کنید.

هتل های 5 ستاره خیلی شیک حرف می زنند و توجه به این نکته و رعایت آن از سوی شما یاری شایانی خواهد کردو سعی کنید کمی رسمی تر باشید و از مکالمات محاوره ای فاصله بگیرید؛ بهتر است مؤدبانه و بیشتر رسمی صحبت کنید و مقدار کمی محاوره روزمره خود را با آن ترکیب کنید.

در خصوص تنوع غذا تحقیق کنید

اگر قرار است در ریک هتل 5 ستاره اقامت داشته باشید، احتمال صرف غذا در یکی از رستوران های هتل خیلی زیاد است. بسیاری از کتاب های آنلاین هستند که به شما یاری می نند تا اتیکت ها و آداب رسمی غذا خوردن را یاد بگیرید؛ مثلاً چه چنگال یا چاقویی را باید برای کدام غذا بهره ببرید و چطور غذا را به قطعات کوچک تر تکه تکه کنید. بعلاوه، باید بدانید که بعد از اتمام غذایتان، چطور وسایلی که با آنها غذا خورده اید را درست سر جایشان بگذارید.

در گرفتن عکس های سلفی، اعتدال را رعایت کنید

ثبت و مستند کردن تمامی لحظات تعطیلات لوکس شما بسیار جالب و سرگرم نماینده خواهد بود اما لطفاً با سلفی گرفتن بیش از مقدار زیاده روی نکنید؛ مخصوصاً اگر با یک سلبیریتی یا فرد مشهوری روبه رو شدید. سلفی گرفتن در کنار استخر یا سر میز شام ممکن است منجر به ناراحت کردن میهمانان دیگر و اطرافیانتان گردد.

به باربرها و پیشخدمت ها انعام بدهید

بسیاری از مردم فکر می نمایند انعام دادن به باربرها و پیشخدمت ها جزء پرداخت هایی است که برای اقامت در هتل می پردازند اما چنین چیزی نیست. سعی کنید به پیشخدمت ها یا باربرهایی که ساک و چمدان های شما را حمل می نمایند انعام دهید.

منبع: فوت و فن

به "رفتار مناسب برای اقامت در یک هتل 5 ستاره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار مناسب برای اقامت در یک هتل 5 ستاره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید