سامسونگ مجموعه عظیمی از لوازم جانبی را برای گلکسی S22 در نظر دارد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، با نزدیک و نزدیک تر شدن به رونمایی احتمالی از خانواده گلکسی S22 در ماه فوریه (بهمن-اسفند)، مدتی است که به وسیله کانال های رسمی مانند صفحات پشتیبانی شرکت سامسونگ (Samsung.com) شاهد تصاویر و جزئیات بیشتری از گوشی های هوشمند پرچم دار این شرکت و بعلاوه لوازم جانبی آن ها هستیم. فروشگاه اینترنتی BOX UK در جدیدترین افشاگری اش، تعداد زیادی از لوازم جانبی رسمی خانواده گلکسی S22 را در سایت خود فهرست نموده که این فهرست، شامل 60 آیتم مختلف با رنگ بندی های گوناگون برای سه گوشی است.

سامسونگ مجموعه عظیمی از لوازم جانبی را برای گلکسی S22 در نظر دارد

به نظر می رسد که سامسونگ سال جاری قرار است لوازم جانبی های متنوعی را در اختیار کاربران سری S22 خود قرار دهد. این تنوع در کیس های محافظ گوشی بیشتر به چشم می خورد. در واقع سال جاری سامسونگ دست کاربران این گوشی های هوشمند را بسیار باز گذاشته تا بتوانند بر اساس سلیقه دلخواه لوازم جانبی گوشی هوشمند خود را انتخاب نمایند. این کاربران می توانند از بین کیس های شفاف، کیس های چرمی، کیس های محافظ، کیس های سیلیکونی (با/بدون بند)، کیس های شفاف هوشمند، کیس های LED هوشمند و قاب های ژله ای مطابق با سلیقه خود انتخاب نمایند.

بر اساس فهرست فروشگاه BOX UK، تعداد 24 عدد کیس برای S22 مدل پایه، 19 گزینه برای S22 اولترا و 23 گزینه برای نسخه پلاس این گوشی هوشمند به صورت رسمی به وسیله شرکت سامسونگ برای این سری عرضه می گردد. بیشتر لوازم موجود در فروشگاه BOX UK هنوز هیچ تصویری ندارند، اما بعضی استثنا هم وجود دارد. برای مثال، قلم های S-Pen در فهرست این فروشگاه در رنگ های سبز، قرمز تیره، سفید و مشکی دیده می گردد که طبیعتا این رنگ ها باید با رنگ بدنه گوشی مطابقت داشته باشد.

طبق گزارش منبع معتبر Ice Universe، پرچم دار بعدی سامسونگ که ممکن است با نام گلکسی S22 نوت و یا S22 اولترا شناخته گردد، احتمالا با رنگ سبز هم عرضه خواهد شد. طبق اطلاعات ارائه شده، 27423a کد رنگ سبز این گوشی است. برای اینکه بفهمیم این رنگ سبز در واقعیت چگونه به نظر می رسد، Lets Go Digital Ultra این رنگ سبز را که ظاهرا به عنوان Burnham Green شناخته می گردد، با انتشار تصویری به ما نشان داده است. افشاگر دیگری ادعا می نماید که رنگ سبز گلکسی S22 اولترا روشن تر از این تصویر خواهد بود و بعلاوه اشاره می نماید که کد مربوط به رنگ قرمز آن هم B61919 است.

گلکسی زد فولد 3 سال جاری و گلکسی S10 سال 2019 هم با رنگ سبز در اختیار کاربران قرار گرفتند. اما گویا رنگ سبز گلکسی S22 اولترا روشن تر از فولد 3 و کمی تیره تر از S10 خواهد بود. همان طور که در فهرست فروشگاه BOX UK هم دیدیم، گلکسی S22 اولترا علاوه بر رنگ های سبز و قرمز، در رنگ های سیاه و سفید هم عرضه خواهد شد. نسخه پایه S22 هم در رنگ سبز به فروش می رسد اما رنگی متفاوت و روشن تر از سبز S22 اولترا خواهد داشت. به نظر می رسد سامسونگ این مدل را با روکشی براق در اختیار کاربران قرار می دهد اما مدل اولترا روکش مات خواهد داشت.

گلکسی S22 اولترا طبق شایعه ها به عنوان قدرتمندترین گوشی نو سامسونگ، تغییرات زیادی را به همراه دارد. نکته جالب توجه در رابطه با این گوشی اما طراحی شبیه به گوشی های سری نوت آن است. حداقل تصاویر مفهومی و واقعی که از آن منتشر شده است چنین چیزی را نشان می دهد. حتی این بار شباهت این گوشی به سری نوت به پشتیبانی از قلم، مشابه چیزی که در گلکسی S21 اولترا شاهد بودیم محدود نمی گردد بلکه درگاهی برای قرارگیری قلم هم درون خود گوشی وجود خواهد داشت.

همان طور که از قبل احتمالا در جریان هستید، گلکسی S22 اولترا/نوت از جایگاه قلم S-Pen بهره می برد اما سال جاری برای اولین بار قرار است مثل سری گلکسی نوت جایگاه اختصاصی برای نگهداری از قلم S-Pen داشته باشد. این گوشی هوشمند مجذوب کننده بر اساس منطقه محل زندگی شما، می تواند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 یا چیپست اگزینوس 2200 در دسترس قرار بگیرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی، گلکسی S22 اولترا در دو مدل با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی و مدل دیگری با رم 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

بعلاوه نمایشگر 6.8 اینچی 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های قوی ترین گوشی هوشمند سال 2022 غول کره ای فناوری خواهد بود. در دیگر شایعه های منتشر شده، ادعا می گردد که دوربین این گوشی هوشمند با اینکه از نظر پیکسلی مشابه نسل قبلی خود یعنی S21 اولترا است اما لنز های آن فراتر از رزولوشن شان رفته اند و بدین ترتیب ما می توانیم از دوربین این گوشی به عنوان رجحانن دوربین گوشی های هوشمند بالارده سامسونگ یاد کنیم.

طبق آخرین گزارش ها و شایعه ها، سیستم دوربین 4گانه این پرچم دار از یک لنز 108 مگاپیکسلی اصلی که نسخه بهبودیافته حسگر HM3 است، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی (زوم 10 و 3 برابری) نو سونی تشکیل می گردد. اولین نسخه از حسگر های دوربین ISOCELL HM1 سامسونگ اگرچه عملکرد خوبی از خود نشان داده بودند، اما چندان جلب توجه نکردند. بعد از آن، این حسگر ها بازنگری شدند و در گوشی گلکسی S21 اولترا به یکی از رجحانن گزینه های ممکن برای علاقمندان به دوربین و عکاسی تبدیل شدند.

به نظر می رسد که در S22 اولترا پتانسیل واقعی این لنز تعیین خواهد شد. Ice Universe که قبلا گفته بود که لنز 108 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا تصاویر باکیفیت تری را ثبت خواهد نمود، این بار اطلاعات بیشتری در این خصوص به ما می دهد. گویا این لنز بهبودیافته مبتنی بر هوش مصنوعی است و منجر به ارائه جزئیات، رنگ ها و روشنایی بهتری در تصاویر ثبت شده می گردد. این افشاگر حتی شواهدی از عکس های گرفته شده دوربین این گوشی را هم در اختیار دارد، اما در حال حاضر نمی تواند آن ها را به اشتراک بگذارد.

علاوه بر این، سایت کره ای ITMaterial هم کدهایی را کشف نموده که نشان می دهد گلکسی S22 اولترا یک قابلیت مانند حالت ماکرو دارد که به شما امکان می دهد عکس های نزدیک و بسیار دقیقی را بگیرید. این ویژگی با نام Detail enhancer یاد می گردد و در لنز اصلی این گوشی واقع شده است. احتمالا دیگر گوشی های قدیمی سامسونگ با دوربین 108 مگاپیکسلی هم به وسیله به روزرسانی نرم افزاری در آینده این قابلیت را دریافت خواهند کرد. سامسونگ تا به امروز نتوانسته نشان دهد که دوربین گوشی های پرچم دارش نسبت به دوربین گوشی های اپل و پیکسل گوگل از رجحان خاصی برخوردار است. اما احتمالا با رونمایی از دوربین گلکسی S22 اولترا، این شرایط تغییر خواهد نمود.

اگرچه گلکسی S22 و S22 پلاس سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ را نخواهند داشت، اما در نوع خود هیجان انگیز هستند و برخلاف S22 اولترا/نوت، انتظار می رود که آرایش دوربین نوی داشته باشند. گویا پرچم داران نو سامسونگ در ماه فوریه معرفی خواهند شد و قرار است یکی از رجحانن سری گوشی های هوشمند سال 2022 لقب بگیرند.

منبع: GSMArena و Phonearena و Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ مجموعه عظیمی از لوازم جانبی را برای گلکسی S22 در نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ مجموعه عظیمی از لوازم جانبی را برای گلکسی S22 در نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید