سرمایه گذاری عجیب اروپا در توسعه علمی ، رقمی که هوش را از سر می پراند!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، دولت بریتانیا روز دوشنبه گفت که تا 484 میلیون پوند (571.36 میلیون دلار) برای حمایت از تحقیقات علمی سرمایه گذاری خواهد کرد.

سرمایه گذاری عجیب اروپا در توسعه علمی ، رقمی که هوش را از سر می پراند!

به گزارش خبرگزاری وبلاگ پایگاه داده، بر اساس یک توافق تجاری که در پایان سال 2020 امضا شد، بریتانیا برای دسترسی به طیف وسیعی از برنامه های علمی و نوآوری، از جمله Horizon، یک برنامه 95.5 میلیارد یورویی (98 میلیارد دلاری) که کمک های بلاعوض و پروژه هایی را به محققان ارائه می کند، مذاکره کرد.

اما بریتانیا می گوید که اتحادیه اروپا هنوز دسترسی به افق، کوپرنیک، برنامه رصد زمین در مورد تغییرات آب و هوا، اوراتم، برنامه تحقیقات هسته ای و خدماتی مانند نظارت و ردیابی فضایی را نهایی نکرده است و در ماه اوت روند حل اختلاف با اتحادیه را آغاز کرد.

دپارتمان بازرگانی دولت بریتانیا در بیانیه ای گفت که 200 میلیون پوند از بودجه نو برای زیرساخت های تحقیقاتی این کشور اختصاص داده می شود و موسسات و دانشگاه ها را قادر می سازد در تجهیزات تحقیقاتی ضروری سرمایه گذاری کنند.

گرانت شاپس، وزیر بازرگانی، گفت: بریتانیا نمی تواند به طور نامحدود منتظر بماند تا اتحادیه اروپا به تعهدات خود عمل کند، به همین دلیل است که این بودجه برای تقویت تحقیقات و نوآوری در سراسر کشور ما بسیار مهم است.

شاپس اضافه کرد که این سرمایه گذاری به بخش تحقیقاتی بریتانیا کمک می کند تا استعداد خود را تقویت کند، با اطمینان در زیرساخت ها سرمایه گذاری کند و از معروفیت بریتانیا به عنوان یک ابرقدرت علمی محافظت کند.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "سرمایه گذاری عجیب اروپا در توسعه علمی ، رقمی که هوش را از سر می پراند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری عجیب اروپا در توسعه علمی ، رقمی که هوش را از سر می پراند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید