سفر مقرون به صرفه به قطب جنوب

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، سوال و جواب های متداول در سفر به قطب جنوب

افراد زیادی رویای سفر به قطب جنوب را در سر می پرورانند اما تعداد کمی توانسته اند آن را عملی نمایند. من یکی از آنها بوده ام و می خواهم به شما هم بگویم که چطور می توانید به آنجا سفر کنید. پیشنهاد می کنم در این تجربه هیجان انگیز تا آخر همراه من باشید تا بتوانید راهتان را راحت تر پیدا کنید. این جملات را توریستی که به این قاره حیرت آور سفر نموده است بیان می نماید و این نوشتار هم مروری از تجربه او است، شاید شما هم توانستید به این قاره سفر کنید… با خبرنگاران همراه باشید:

سفر مقرون به صرفه به قطب جنوب

این قاره که سردترین قاره جهان روی زمین است، به وسیله نیوزیلند، آفریقای جنوبی، آرژانتین و شیلی قابل دسترسی است. در اینجا می خواهیم به شما صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنید، راحت ترین راه را معرفی کنیم:

Ushuaia خاتمه جهانست…

سوال: چطور می توانم به قاره قطب جنوب بروم؟ Ushuaia!

چطور می توانم به Ushuaia بروم؟

Ushuaia شهری کوچک در جنوب آرژانتین است و جنوبی ترین شهر جهان هم هست. خود شهر چندان جای دیدنی ای ندارد و بنابراین بهتر است خیلی در آن توقف نکنید. برا رسیدن به Ushuaia می توانید از بوینس آیرس سوار هواپیما شوید که بلیط آن هم بین 200 تا 300 یورو بسته به فصلی که دارید سفر می کنید، متغیر است.

سوال: ارزانترین راه رسیدن به قطب جنوب چیست و چطور می توانم هزینه هایم را کم کنم؟

برترین زمان سفر به قطب جنوب چیست؟

سفر به این منطقه چقدر طول می کشد؟

من فرض را بر این می گذارم که تا قبل از خواندن این نوشته هنوز بلیطی تهیه نکرده اید. طبق یک قاعده کلی وقتی که قایق های به مقصد این قاره خالی باشند یا احتیاج به مسافر داشته باشند، قیمت ها به نصف همیشگی اش می رسد. شاید از خودتان بپرسید از کجا می توانید بفهمید که قایق ها چه زمانی به مقصد این نقطه حرکت می نمایند در جواب باید گفت که از ماه نوامبر تا مارچ، قایق ها هر روز به قطب جنوب حرکت دارند.

ممکن است آژانس های زیادی در این زمینه فعالیت داشته باشند که پکیج های مشابه پیشنهاد بدهند، کاری که شما باید انجام بدهید، مقایسه جزییات با هم است. اینکه چه تعداد افراد در قایق هستند؟ چه مدت زمانی به شما اجازه داده می گردد تا در آنجا گشت و گذار کنید؟ آیا فرصت این را می دهند که در خود قاره قدم بزنید یا فقط جزیره گردی را در برنامه شان دارند؟

در ازای پولتان چه چیزی عایدتان می گردد؟

مانند هر مقصد دیگری، سفر به قطب جنوب هم با یک اقامت خوب تکمیل می گردد. مثلا محل اقامت من در یک هتل واقعا خوب بود که صبحانه، ناهار شام ارائه می دادند. بعد از سفر ما را بوسیله قایقی 84 نفره به یکی از جزایر دور افتاده قاره بردند که سفری اکتشافی به تمام معنا بود و 2 بار در روز هم برای پیاده روی در قاره ما را با قایقی لاستیکی به انجا می بردند. اتاق من در هتل بسیار راحت و کابینی دو تخته بود که همه آن در اختیار خودم بود.

بعد از سفر چه احساسی داشتم؟

فکر نمی کنم بتوانم این یکی را برایتان شرح دهم، کلمه ای برای وصف آن نیست فقط می توانم این را بگویم که تجربه ای بود که زندگی ام را متحول کرد و هر وقت به عکس هایی که در آنجا گرفته ام نگاه می کنم دوست دارم باز هم به آنجا برگردم. اینجا نقطه ای در جهانست که می توانید با حیات وحش و طبیعت واقعی جهان روبرو شوید. اینجا مانند هیچ جاست…

منبع: gotravelyourway.com

منبع: الی گشت

به "سفر مقرون به صرفه به قطب جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مقرون به صرفه به قطب جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید