طرح جامع منطقه نمونه گردشگری سراب قروه کردستان آنالیز شد

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشات بدست آمده، طرح جامع منطقه نمونه گردشگری سراب قروه کردستان آنالیز شد.

طرح جامع منطقه نمونه گردشگری سراب قروه کردستان آنالیز شد

یعقوب گویلیان در جلسه آنالیز ظرفیت های توریستی قروه که با حضور فرماندار این شهرستان و نماینده شهرداری و راه و شهرسازی قروه برگزار گردید، اظهار کرد: منطقه نمونه توریستی سراب قروه که با نام سراب کوثر نیز شناخته می گردد، یکی از مهمترین منطقه ها نمونه توریستی استان است که از ویژگی های قابل توجهی برای سرمایه گذاری و جذب توریست برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی کردستان اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، در نظر داریم این منطقه را ساماندهی و به یک مکان ویژه توریستی و خدماتی برای حضور توریستان تبدیل کنیم.

او با اشاره به مزیت ها، فرصت ها و قابلیت های این منطقه نمونه توریستی عنوان نمود: وجود آب و هوای مطبوع و دل انگیز، طبیعت بکر و منظره ها بی نظیر از جمله ویژگی های شاخص این منطقه بوده که قابلیت سرمایه گذاری و توسعه را دارد.

گویلیان یادآور شد: این اداره کل از طرح های توسعه توریستی پایدار در این منطقه استقبال و حمایت های لازم را بعمل خواهد آورد.

بعلاوه، در این جلسه مقرر شد حجم کاربری های سطح شهرستان و تامین اعتبار تسهیلات در دست اجرای طرح های بخش خصوصی قروه مورد آنالیز قرار گیرد.

منبع: همگردی

به "طرح جامع منطقه نمونه گردشگری سراب قروه کردستان آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع منطقه نمونه گردشگری سراب قروه کردستان آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید