قصه داستان ها و آدم ها را از رادیو بشنوید

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تهران (پانا) - برنامه داستان ها و آدم ها روز سه شنبه 23 شهریور ماه به روایت داستان پرندگان می فرایند در پرو می میرند اختصاص دارد و یک روانشناس درباره این کتاب صحبت می نماید.

قصه داستان ها و آدم ها را از رادیو بشنوید

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سارا شریفی، تهیه نماینده برنامه داستان ها و آدم ها در این باره شرح داد: در این برنامه داستان های کوتاه ایرانی و خارجی خوانده و از منظر روانشناسی تحلیل و آنالیز می گردد. این برنامه ساعت 19 و 10 دقیقه روزهای سه شنبه به مدت نیم ساعت از رادیو سلامت پخش می گردد. هر داستان علاوه بر آنکه خواننده را با دنیای خیال آشتی می دهد، الگویی است برای خواننده تا از خلال خوانش داستان، درون خود را کندوکاو کند و دردهای خود را شفا بخشد و این تاثیر کتابخوانی است بر آرامش و سلامت روان.

وی تاکید نمود: در این هفته سه شنبه 23 شهریور ماه کتاب پرندگان می فرایند در پرو می میرند نوشته رومن گاری را مورد آنالیز قرار می دهیم. عاطفه نکویی روانشناس درباره این کتاب صحبت خواهد نمود.

در معرفی این کتاب آمده است: پرندگان می فرایند در پرو می میرند نوشته رومن گاری از تاثیرگذارترین نوشته های اوست که سال 1968 از روی آن فیلمی ساخته شد. داستان ماجرای پرندگانی است که از جزایر گوانو به سمت ساحلی در صدکیلومتری لیما حرکت می نمایند تا به هر زحمتی شده به آن جا برسند و بمیرند. این کتاب مجموعه پنج داستان کوتاه است شامل پرندگان می فرایند در پرو می میرند، بشردوست، ملالی نیست جز دوری شما، همشهری کبوتر و کهن ترین داستان دنیا است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "قصه داستان ها و آدم ها را از رادیو بشنوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه داستان ها و آدم ها را از رادیو بشنوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید