لزوم تسریع فرایند عملیاتی سایت صنایع دستی آذربایجان شرقی در قزلجه میدان

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر لزوم تسریع فرایند عملیاتی سایت صنایع دستی آذربایجان شرقی واقع در قزلجه میدان تاکید نمود.

لزوم تسریع فرایند عملیاتی سایت صنایع دستی آذربایجان شرقی در قزلجه میدان

به گزارش وبلاگ پایگاه داده به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، جلسه آنالیز آخرین شرایط عملیات اجرایی سایت صنایع دستی استان واقع در قزلجه میدان، به ریاست جواد رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و با حضور مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، امور روستایی و شوراهای استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار گردید.

جواد رحمتی در این جلسه با اشاره به لزوم تسریع در فرایند آماده سازی سایت صنایع دستی استان، گفت: با توجه به اینکه ایجاد سایت صنایع دستی استان، علاوه بر تجمیع فعالیت های هنری و سنتی در یک مجموعه تخصصی، زمینه فعالیت گسترده و توسعه فراوری صنایع دستی استان را فراهم خواهد نمود، لذا می بایست فرایند عملیات اجرایی این پروژه با همکاری دستگاه های ذیربط تسریع یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در راستای تامین بخشی از اعتبار اجرایی این پروژه، هنرمندان و صنعتگران واجد شرایط، بخشی از هزینه این پروژه را خواهند پرداخت.

رحمتی با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم جهت جلب مشارکت مدنی سرمایه گذاران در این پروژه انجام خواهد شد، گفت: در راستای توسعه پروژه سایت صنایع دستی استان زمینه لازم جهت مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

در ادامه این جلسه احمد حمزه زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز با بیان اینکه معاونت صنایع دستی استان هنرمندان واجد شرایط را مشخص و جهت شرکت در این پروژه معرفی نموده است، ادامه داد: این اداره کل در این راستا اقدام به ارائه لیست اولویت بندی متقاضیان و اطلاع رسانی در مورد تامین و پرداخت بخشی از هزینه ساخت واحدها توسط هنرمندان خواهد نمود.

حمزه زاده در سرانجام گفت: این اداره کل در راستای جلب مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی با شرکت های صنعتی استان در تعامل خواهد بود تا در راستای توسعه سایت صنایع دستی اقدامات ویژه ای انجام گیرد.

منبع: میراث آریا

به "لزوم تسریع فرایند عملیاتی سایت صنایع دستی آذربایجان شرقی در قزلجه میدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تسریع فرایند عملیاتی سایت صنایع دستی آذربایجان شرقی در قزلجه میدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید