لیگ برتر بسکتبال، نفت آبادان و آویژه صنعت پیروز شدند، تریپل دابل هِنری برای تیم مشهدی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و آویژه صنعت پارسا مشهد در هفته بیستم لیگ برتر مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

لیگ برتر بسکتبال، نفت آبادان و آویژه صنعت پیروز شدند، تریپل دابل هِنری برای تیم مشهدی

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، تیم های پالایش نفت آبادان و آویژه صنعت پارسا مشهد در شروع هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند. تیم آویژه صنعت در خانه با نتیجه 91 بر 75 رعد پدافند هوایی شهرکرد را شکست داد. نتیجه کوارترهای این بازی 20 بر 17، 20 بر 16، 25 بر 13 و 26 بر 29 بود. داریوس هِنری 14 امتیاز، 11 ریباند و 17 پاس گل برای آویژه صنعت و نیما فرخی 21 امتیاز برای پدافند کسب کردند.

در دیگر بازی امروز پالایش نفت آبادان با نتیجه 92 بر 67 صنعت مس کرمان را شکست داد. نتیجه کوارترهای این بازی 20 بر 10، 16 بر 11، 24 بر 22 و 32 بر 24 بود. رضا رنجبر 16 امتیاز و 12 ریباند و سعید داورپناه 16 امتیاز برای صنعت نفت کسب کردند و مهدی جعفری 16 امتیاز برای مس کرمان به دست آورد.

ملاقات تیم های توفارقان آذرشهر با مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام با شهرداری قزوین، شهرداری گرگان با اکسون تهران و شهرداری بندرعباس با شیمیدر قم در این هفته لغو شد. همچنین مسابقه تیم های نیروی زمینی با ذوب آهن اصفهان در سالن آزادی تهران در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر بسکتبال، نفت آبادان و آویژه صنعت پیروز شدند، تریپل دابل هِنری برای تیم مشهدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال، نفت آبادان و آویژه صنعت پیروز شدند، تریپل دابل هِنری برای تیم مشهدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید