معرفی اپلیکیشن 21Days Challenge؛ تولد دوباره فکر در 21 روز!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، انسان های پویا و کوشش گر همواره می خواهند علاوه بر تجربه زندگی روزمره، چیزی ورای آن را دریابند که بتوانند با تمرین و ممارست روزانه و داشتن استادی مناسب، بر آن مسلط شوند و از این طریق به اهداف نهایی خود برسند. اپلیکیشن 21Days Challenge به شما در این راه یاری می نماید.

معرفی اپلیکیشن 21Days Challenge؛ تولد دوباره فکر در 21 روز!

زبان رمزی است برای ادراک، تفاهم و ارتباط بین انسان ها، از همین رو به کارگیری آن در مکالمات رو در رو و یا به شکل مکتوب نه تنها بسیار مهم است، بلکه تأثیر بسیار زیادی در برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه انسان ها دارد. اپلیکیشن 21Days Challenge به یاری جملات انگیزشی و مثبتی که روزانه به شما ارائه می دهد، انرژی شما را در طول روز دوچندان می سازد و یاری می نماید به خودِ خودتان، به آنچه که حقیقتا هستید تبدیل شوید.

اپلیکیشن 21Days Challenge یکی از برترین اپ ها در نوع خودش به شمار میرود. در منوی اصلی اپلیکیشن 21Days Challenge، چندین عنوان وجود دارد که هر کدام از آن ها با ترتیبی خاص در منو قرار گرفته و موضوعات متفاوتی دارند. هر یک از عناوین در واقع یک چالش 21 روزه هستند که بعد از انجام هر یک از آن ها به مدت 24 ساعت، چالش روز دوم برای شما فعال می گردد. بنابراین باید متعهد شوید که تمام تمرین ها و گفته های هر روز را انجام می دهید تا بتوانید مجوز ورود به مراحل بعدی را دریافت کنید.

تمرین ها و چالش های این اپلیکیشن عناوین بسیار جالبی دارند. به طور مثال روتین خواب و بیداری، نوشتن روزانه، مثبت تر کردن فکر، تمرینات خوش بینی، تمرینات آشپزی، روتین صبحگاهی، ورزش، نه به فست فود، سال تازه منِ تازه، اعتماد به نفس، درس خواندن، سلامت بدن، مهربانی، شکرگزاری، شادی و… فقط برخی از آن ها هستند. هر یک از چالش های گفته شده یک دوره 21 روزه دارند که روزانه با کلیک روی هر کدام از آن ها تمرین، جمله های انگیزشی و یا کارهای مربوط به آن برای شما گفته می گردد.

اجباری نیست که همه دوره ها را یک جا و باهم انجام بدهید. می توانید بنا به احتیاج خود چالش ها را برگزینید و با آرامش و ممارست تمرین های مربوطه را انجام دهید تا در نهایت نتیجه ای که می گیرید ارزشمند باشد. در هر یک از چالش های روزانه، صفحه ای رنگی به نمایش در می آید که با کشیدن دست روی قسمت های رنگی، نوشته ای زیر آن پدیدار می گردد.

برای اینکه بهتر متوجه چگونگی انجام تمرین ها شوید مثالی می زنیم. به عنوان نمونه شما می خواهید چالش فکر مثبت تر را انجام دهید. اولین اقدام در اولین روز این است که وارد قدم اول در 21 روز شوید، سپس می بایست صفحه رنگی را پاک کنید تا نوشته مورد نظر تعیین گردد. به عنوان مثال اولین تمرین فکر مثبت تر این است که لبخند زدن را در طول روز تمرین کنید. لبخند به افراد غریبه و یا لبخند زدن به خود در آینه. با انجام این تمرین، در انتهای روز احساس بسیار بهتر و مثبت تری خواهید داشت .

در استفاده ای که از این اپلیکیشن داشته ام تنها به یک نکته منفی برخوردم و آن هم این است که اپلیکیشن 21Days Challenge از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید از همین رو شما برای استفاده باید به زبان دیگری که پشتیبانی می گردد مثل انگلیسی، عربی، ترکی، هندی و… تسلط کافی داشته باشید.

اگر می خواهید با انجام چالش های 21 روزه به انسان بهتر، آرام تر و قوی تری تبدیل شوید، دانلود این اپلیکیشن را حتما به شما توصیه می کنیم.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن 21Days Challenge؛ تولد دوباره فکر در 21 روز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن 21Days Challenge؛ تولد دوباره فکر در 21 روز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید