مفت و مجانی زیبا شوید!

به گزارش وبلاگ پایگاه داده، می خواهید بدانید چطور بدون صرف کردن هزینه های گزاف ظاهر خود را بهتر کنید؟ این مطلب فوت وفن را از دست ندهید.

مفت و مجانی زیبا شوید!

هر کدام از ما تعریف متفاوتی از زیبایی و عوامل زیبا سازی داریم. در اینجا به چند نکته خواهیم پرداخت که با پیروی از آنها بدون احتیاج به صرف هزینه های گزاف می توانید ظاهر خود را بهتر کنید.

مرحله اول: به ابروهای خود رسیدگی کنید.

ابروها تأثیر زیادی در چهره افراد دارند. خوب بودن یا نبودن فرم ابروها می تواند باعث بهتر یا بدتر شدن چهره شخص گردد. در مقابل آینه انگشت اشاره را بر روی ابروی خود بگذارید. برترین راه برای درست کردن فرم ابروها، مرتب کردن آنهاست. با یک بار امتحان کردن خواهید دید که تا چه میزان چهره شما متفاوت و البته زیبا خواهد شد. با نگهداشتن خط ابرو، موهای اضافی را که در اطراف خط اصلی ابروها می بینید بردارید. اگر اشتباهاً جایی را بیش از حد برداشتید می توانید تا زمان رشد مجدد مو در آن نقطه، با مداد ابرو آن قسمت را پر کنید به نحوی که ظاهر طبیعی آن حفظ گردد.

مرحله دوم: لبخند جذابی داشته باشید.

این مسئله ممکن است به معنای رسیدگی بیشتر به دندان ها باشد؛ توجه بیشتر به مسواک زدن، استفاده از نخ دندان و سفیدسازی دندان ها.

مرحله سوم: از محصولات طبیعی، ارگانیک و خانگی بهره ببرید.

سعی کنید از مرطوب کننده ها و پاک کننده های طبیعی و ارگانیک برای پوست خود بهره ببرید. پس از استفاده از این محصولات مراقبت طبیعی، متوجه تغییر چشمگیری که در صورتتان اتفاق افتاده است می شوید؛ و البته نتیجه متفاوت آن نسبت به محصولات شیمیایی. پوست صورت شما درست مانند یک اسفنج است؛ هر چیزی که به صورت خود می زنید مستقیماً به وسیله پوست جذب می گردد. بنابراین، اگر در رسیدگی به پوستتان کمی وقت و هزینه بیشتر صرف کیفیت بهتر کنید، ارزش آن را خواهد داشت.

یکی از محصولات ارگانیک و طبیعی که برای مراقبت بهتر از پوست توصیه می گردد، استفاده از صابون چریش است. چریش گیاهی است که در کشور هندوستان رشد می نماید. صابون تولیدشده از عصاره این گیاه تأثیر فوق العاده ای بر روی پوست دارد. تنها شست وشوی مرتب با صابون چریش برای پوست کافیست و احتیاج به هیچ چیز اضافه دیگری نیست. اگر نمی دانید پوست شما از چه نوعی است و چطور باید از آن مراقبت کنید، با جست وجو در گوگل به راهکارهایی مناسب و البته کم هزینه دست خواهید یافت.

مرحله چهارم: آرایش کردن را امتحان کنید.

با آرایش کردن ممکن است چهره اشخاص تا حدودی مسن تر دیده گردد اما این خود نیز جالب و قابل امتحان است. اگر پوستی صاف و شفاف دارید، احتمالاً دیگر احتیاجی به کرم زیرسازی یا فوندانت نخواهید داشت. استفاده بیش از حد از کرم زیرسازی، موجب بسته شدن منافذ پوست و در نتیجه جوش زدن می گردد. اگر این شانس را داشته اید که پوست خوب و سالمی داشته باشید، روی مراحل دوم و سوم بیشتر تمرکز کنید تا به نتایج بهتری در رسیدگی به پوست خود دست یابید.

مرحله پنجم: از قلم نیاندازید که به موهای خود نیز رسیدگی کنید.

با تشخیص نوع موهایی که دارید، از ماسک ها و کرم های مخصوص به نوع مویتان بهره ببرید. سعی کنید همواره موهای خود را تمیز نگه دارید و با کوتاه کردن مرتب آن، سلامت موی خود را حفظ کنید. می توانید مدل های مختلف را امتحان کنید. رنگ کردن و استفاده از وسایل حرارتی را تا جای ممکن محدود کنید.

مرحله ششم: ورزش کنید.

برترین پیشنهاد یوگاست. اگر پیروز شوید تمرینات یوگا را به وسیله تلویزیون یا اینترنت یادبگیرید، روشی فوق العاده و رایگان برای خود برگزیده اید. آشکارترین و مهم ترین مزیت ورزش یوگا کاهش وزن است. البته اگر به آن احتیاج دارید، اما فایده کلی آن که شامل همه افراد می گردد، تأثیر باورنکردنی آن در بهبود فرایند جریان خون است. بعد از حدوداً یک هفته تمرین، مشاهده خواهید کرد که گونه هایتان بدون احتیاج به هیچ آرایشی چقدر شاداب و گلگون شده است.

مرحله هفتم: خوش لباس باشید؛ بدون اینکه ورشکست شوید.

نوع لباس پوشیدن افراد بیشترین تأثیر را در ظاهر آنها دارد. ابتدا تصمیم بگیرید که آیا مایل هستید برای همواره و به طور دائمی سبک لباس پوشیدن خود را در سطحی بالا و شیک نگه دارید یا خیر، که البته در نهایت امر متوجه خواهید شد که صرف اندکی هزینه بیشتر ارزشش را داشته است.

نکته ها

  • شما شایسته آن هستید که به برترین شکل دیده شوید و برترین احساس را داشته باشید. بنابراین، اجازه ندهید هیچ کس باعث گردد احساسی غیر از این داشته باشید.
  • سعی کنید تا آنجا که امکانش را دارید به پوست خود بیشتر رسیدگی کنید تا پوستی تمیز، صاف و شفاف داشته باشید که احتیاجی به آرایش نداشته باشد.
  • اگر ابروی شما پیوندی است یا بالای لب خود سبیل دارید مراقب باشید. زیباترین خانم ها هم ممکن است به این معضل دچار شوند. پس همواره آنها را اصلاح کنید.
  • برای این کار، باید از بین انواع مرطوب کننده، پاک کننده و محصولات آبرسان پوست برترین ها را انتخاب و مصرف کنید.
  • استفاده از صابون سیاه هم روش خوبی برای از بین بردن جوش های صورت است اما باید بلافاصله بعد از ازبین رفتن برجستگی قرمز جوش ها، استفاده از صابون را متوقف کنید زیرا این نوع صابون باعث خشک شدن پوست می گردد.

هشدارها

اگر پول انجام این کار را ندارید، از والدین خود بخواهید یا آن را به عنوان هدیه تولد برای خود پس انداز کنید تا به سر و صورتتان صفا دهید.

شاید گفتنش راحت باشد اما اینها راهکارهایی هستند که برای به نتیجه رساندنشان احتیاج به همت و پشتکار دارید؛ به عبارت دیگر، نابرده رنج گنج میسر نمی گردد.

منبع: فوت و فن

به "مفت و مجانی زیبا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مفت و مجانی زیبا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید